[Gratis] vga monitor voor dreamcast
[Gratis] vga monitor voor dreamcast
Voor mijn dreamcast ben ik op zoek naar een degelijke 4:3 vga monitor.
Heeft iemand toevallig nog een mooie staan, of tips?
Er staat op marktplaats wel een mooie nec FE2111SB, maar deze is al wat minder scherp aant worden. De kleuren zijn wel nog mooi en helder.
Hij heeft van 2003 tot 2008 in een kantoor gestaan, en daarna selectief gebruikt. Met uren kan het dus meevallen.
Nu vroeg ik me af of dit vager worden uberbaupt zichtbaar is bij stuk lagere resoluties als 480P?
Dit omdat lagere resoluties sowieso scherpere weergave hebben op crt's. Iemand expertise?
Update:
De Nec heb ik 3 weken geleden gekocht, maar nog niet opgehaald. De lange afstand en gebrek aan tijd maken dat ik hem liever weg geef aan iemand die nog een monitor zoekt. Zelf heb ik inmiddels namelijk al een Lacie blue IV.
Dus voor wie wil, gratis een hele mooie monitor op te halen in Groningen-Haren. PM voor info
Heeft iemand toevallig nog een mooie staan, of tips?
Er staat op marktplaats wel een mooie nec FE2111SB, maar deze is al wat minder scherp aant worden. De kleuren zijn wel nog mooi en helder.
Hij heeft van 2003 tot 2008 in een kantoor gestaan, en daarna selectief gebruikt. Met uren kan het dus meevallen.
Nu vroeg ik me af of dit vager worden uberbaupt zichtbaar is bij stuk lagere resoluties als 480P?
Dit omdat lagere resoluties sowieso scherpere weergave hebben op crt's. Iemand expertise?
Update:
De Nec heb ik 3 weken geleden gekocht, maar nog niet opgehaald. De lange afstand en gebrek aan tijd maken dat ik hem liever weg geef aan iemand die nog een monitor zoekt. Zelf heb ik inmiddels namelijk al een Lacie blue IV.
Dus voor wie wil, gratis een hele mooie monitor op te halen in Groningen-Haren. PM voor info
Last edited by Lihinian on Tue Mar 13, 2018 17:41, edited 3 times in total.
Re: [Gezocht] vga monitor voor dreamcast (tips ook welkom)
Weet niet wat ie kost, maar gewoon doen.
- d
- Active Level:
Deze? https://www.marktplaats.nl/a/computers- ... ousPage=lr
7,50. Dingen zijn loeizwaar, maar geven super beeld. Ook 480p ziet er super uit. Ik denk dat je met het aanpassen van wat instellingen het beeld wel weer mooi kan krijgen. En anders haal je een andere, Meestal kan je die gratis ophalen van marktplaats.
7,50. Dingen zijn loeizwaar, maar geven super beeld. Ook 480p ziet er super uit. Ik denk dat je met het aanpassen van wat instellingen het beeld wel weer mooi kan krijgen. En anders haal je een andere, Meestal kan je die gratis ophalen van marktplaats.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Looking good.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Correct, die zware jongen is het
De tube is een diamondtron die ook in mitsubishi en lacie blue monitors zit. En schijnt in combinatie met een OSSC nog scherper te zijn dan een pvm.
https://imgur.com/gallery/UtyPy
Weetje wat, ik ga het risico wel gewoon nemen
Edit: wat me opvalt aan die scanline generators is dat de scanlines vaak niet echt zwart zijn. Waarom is dat zo moeilijk om goed te krijgen?
De tube is een diamondtron die ook in mitsubishi en lacie blue monitors zit. En schijnt in combinatie met een OSSC nog scherper te zijn dan een pvm.
https://imgur.com/gallery/UtyPy
Weetje wat, ik ga het risico wel gewoon nemen
Edit: wat me opvalt aan die scanline generators is dat de scanlines vaak niet echt zwart zijn. Waarom is dat zo moeilijk om goed te krijgen?
Monitor gekocht? Mogelijk heb ik iets voor je staan als je geïnteresseerd bent.
Philips 29px8001 beste beeld ever voor VGA oldstyle. Zit ook dik geluid in. 29" formaat. Met mijn Dreamcast een top combo.
Philips 29px8001 beste beeld ever voor VGA oldstyle. Zit ook dik geluid in. 29" formaat. Met mijn Dreamcast een top combo.
TwinX wrote:Monitor gekocht? Mogelijk heb ik iets voor je staan als je geïnteresseerd bent.
Mocht Lihinian geen interesse hebben, ben ik zeer geinteresseerd. Wat is de prijs en locatie?
Hoi ik woon in Hoorn en €50 euro hij is van jouw, lih mag tot en met maandag reageren.
Wat mij betreft mag Muf hem hebben
Heb binnenkort de Nec en ook een lacie blue IV, maar ben toch benieuwd.
Ik kan echt niks vinden over dat model, behalve een handleiding van philips.
Kun je een foto posten van de voorkant en de aansluingen? Liefst met dreamcast als bron uiteraard
Heb binnenkort de Nec en ook een lacie blue IV, maar ben toch benieuwd.
Ik kan echt niks vinden over dat model, behalve een handleiding van philips.
Kun je een foto posten van de voorkant en de aansluingen? Liefst met dreamcast als bron uiteraard
https://photos.app.goo.gl/FMTGlM3puXLPtT1x2 weet niet of het werkt maar daar staan wat foto's in die ik gister heb gemaakt.