Laser Snij service
Re: Laser Snij service
Nee, ik heb me eigen rubber voetjes eronder geplakt 

Met de hulp van Omar uit het buitenland enkele PCB's afgemeten en een ontwerp van een behuizing voor gemaakt.
Nu kunnen de volgende PCB's ook mooi worden opgeslagen

Nu kunnen de volgende PCB's ook mooi worden opgeslagen

Het blijft prachtig om te zien!

Subliem artwork man!
Echt een verbetering. staat veel mooier op de kast dan een roze bubbeltjes plastic zak
- Dr Doggystyle
- Active Level:
gaaf zeg
dat zou wel mooi zijn voor mijn MK PCB's
dat zou wel mooi zijn voor mijn MK PCB's
Hoi
Kijk toch eens wat een prachtige marquee dankzij Akuma2000 / Freddy
In record tijd had ik het in huis. Ik had gekozen om het zelf te verlijmen en was blij verrast dat de posities van de letters al keurig voor gegraveerd was zodat het goed positioneren een eitje was. Super!

Ik ben een Nintendo Bartop aan het maken naar een voorbeeld van internet. Niet origineel, maar ik had zin in een klein kastje bouwen als snel 'tussendoortje'. Als er interesse in is, zal ik er wel foto's van plaatsen als hij klaar is. Hij is al een heel eind
groeten
Marco
Kijk toch eens wat een prachtige marquee dankzij Akuma2000 / Freddy

In record tijd had ik het in huis. Ik had gekozen om het zelf te verlijmen en was blij verrast dat de posities van de letters al keurig voor gegraveerd was zodat het goed positioneren een eitje was. Super!

Ik ben een Nintendo Bartop aan het maken naar een voorbeeld van internet. Niet origineel, maar ik had zin in een klein kastje bouwen als snel 'tussendoortje'. Als er interesse in is, zal ik er wel foto's van plaatsen als hij klaar is. Hij is al een heel eind

groeten
Marco
Dank voor de update, mooie foto ook!
En yes, interesse voor foto's van jouw bartop
En yes, interesse voor foto's van jouw bartop

Zoals gezegd, de Nintendo Bartop heb ik ergens op internet gezien. Dus niet origineel maar ik vind hem gewoon leuk 
Work in progress : de bezel moet ik nog vastzetten en uiteraard het control panel moet ik nog helemaal aan beginnen. De subwoofer zit er al in en de andere speakers ook.
EDIT : ik moet het misschien even ergens anders plaatsen, ik wil niet het topic van Freddy kapen (van wie ik de prachtige marquee heb
)

Work in progress : de bezel moet ik nog vastzetten en uiteraard het control panel moet ik nog helemaal aan beginnen. De subwoofer zit er al in en de andere speakers ook.
EDIT : ik moet het misschien even ergens anders plaatsen, ik wil niet het topic van Freddy kapen (van wie ik de prachtige marquee heb

Ja, een beetje compensatie voor de vlakke lcd. Ik heb er een glasplaat voor zitten, dat stond toch ook iets beter. Ik heb meerdere kastjes gemaakt met een echte crt maar nu wilde ik het mezelf wat makkelijker maken
Eem korte update: na wat andere projecten heb ik vandaag deze weer verder opgepakt. Nu alleen nog de bedrading en de retropie

Nog steeds bijzonder blij met de mooie laser-marquee!

Nog steeds bijzonder blij met de mooie laser-marquee!
Mooi kastje!!! De control panel kan je ook "los" gebruiken? dus gewoon op de bank zitten en aansluiten op de TV?