De line up: Zelda, en verder NIKS!!!! maanden lang!!!

Ratson wrote:Kan misschien ook aan de refresh rate van de tv liggen?
ZeMMiK wrote:Vanaf de N64 is dit zelfde altijd al aan de hand geweest, alleen dit keer brachten ze gelijk Zelda uit. Op de N64, Cube en Wii U moesten mensen jaren wachten op Zelda, 3e partijen die niets releasen op Nintendo omdat de console underpowered is...1 grote Deja Vu. Wat was ik blij dat de PS1 uitkwam toendertijd. Ik heb absoluut geen haast om iets van Nintendo te kopen, het is sowieso altijd het zelfde..mario,zelda,smashbros... been there done that. Mijn SNES heb ik nog wel
Da Dude wrote:ZeMMiK wrote:Vanaf de N64 is dit zelfde altijd al aan de hand geweest, alleen dit keer brachten ze gelijk Zelda uit. Op de N64, Cube en Wii U moesten mensen jaren wachten op Zelda, 3e partijen die niets releasen op Nintendo omdat de console underpowered is...1 grote Deja Vu. Wat was ik blij dat de PS1 uitkwam toendertijd. Ik heb absoluut geen haast om iets van Nintendo te kopen, het is sowieso altijd het zelfde..mario,zelda,smashbros... been there done that. Mijn SNES heb ik nog wel
De N64 wilde ik toen wel heel graag.
Maar meer om de 3dfx en alles 3D.Dat was best revelutionair
Cageman wrote:Toch was de playstation 1 er eerder, en dat was ook allemaal polygonen en 3D. De reden dat ik destijds geen Nintendo 64 kocht is omdat ik een PS1 had. En ik ben beslist geen Nintendo fanboy. Zit er niet zo hard in als Zemmik, maar Nintendo is ook niet mijn 'merk'
DLX wrote:
Mis vroeger... Nintendo zuigt hard tegenwoordig.
waiwainl wrote:
Met je ogen dicht boeit dat niet.