Als het goed is heb ik er eentje liggen. Is wel in gebruikte staat. Inclusief stickers van een penitentiaire inrichting (bajes dus en nee niet door mij) Ik zal deze week effe checken.
Ratson wrote:Als het goed is heb ik er eentje liggen. Is wel in gebruikte staat. Inclusief stickers van een penitentiaire inrichting (bajes dus en nee niet door mij) Ik zal deze week effe checken.
Thanks - het gaat om wat er in zit he, niet het uiterlijk
Ratson wrote:Als het goed is heb ik er eentje liggen. Is wel in gebruikte staat. Inclusief stickers van een penitentiaire inrichting (bajes dus en nee niet door mij) Ik zal deze week effe checken.
Thanks - het gaat om wat er in zit he, niet het uiterlijk
Ik heb er wel 1tje, uhm ik heb bubsy 3d, cybermorph (als ik mij goed herinner) en double dragon V. Met 1 controller. Ergens ligt het in de kast (de console alleen) en de rest moet ergens verstopt zijn. Ik verkoop het helaas niet omdat ik graag kasumi ninja nog een kans wil geven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
God Bless & Be Blessed. When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
Zorg wel dat je vooraad alcohol in huis heb O_O De cartridge connector en pins zijn extreem gevoelig. En zoek een RGB kabel, lastig te vinden maar is het dik waard
-------------------------------- Failed to see the Oblivious --------------------------------
Kaneda wrote:Zorg wel dat je vooraad alcohol in huis heb O_O De cartridge connector en pins zijn extreem gevoelig. En zoek een RGB kabel, lastig te vinden maar is het dik waard
De gevoeligheid van de cartridge-connector valt enorm mee, als je het slot en de cartridges eenmaal goed reinigt met contactcleaner gaat het prima. Het is wel aan te raden om altijd een cartridge in het slot te laten, daar er geen afdek/stofklepje op de console zit.
De rgb-uitgang van de Jaguar is werkelijk uitstekend, zelf gebruik ik originele kabels maar die zijn duur. Ik zou dan inderdaad ook een 3rd party kabel gebruiken.
Mooie tip - heb idd ook vrijwel alle kabels van hun. Behalve voor de PCE + dBooster, dan moet je hun kabel vooral niet hebben. Anyway, eerst even Ratson afwachten tot ie z'n 'brown box' doorzocht heeft
heeft niks met je zoektocht te maken maar zie ik nou een jaguar kast hier op de achtergrond bij Daniel Pesina (character Johnny Cage in Mortal Kombat en goede contact van mij )