Verstuurd vanaf mijn F5121 met Tapatalk
Neglecta Fooorsu! wrote:Het is een lelijk gedrocht. Op de A12 ermee!
Neglecta Fooorsu! wrote:Het is een lelijk gedrocht. Op de A12 ermee!
Snaggelpoes wrote:Fijn om mensen zo af te kraken.
Neglecta Fooorsu! wrote:Snaggelpoes wrote:Fijn om mensen zo af te kraken.
Ik kraak jou, je taalgebruik of je domme vraag niet af.
Wel die kast. Begin opnieuw.
Jazsie wrote:Wat wil je weten?
- Het is een vier slot MVS.
- Zo te zien een universele cab.
Meer weet ik ook nietVerder vind ik het wel netjes uit zien.
Cageman wrote:Nou moe.. Stel jezelf even voor in het daarvoor bedoelde topic ("even voorstellen"). Ik ga je topic titel even inkorten, want dat is een nogal lange zin.
Last but not least: Wat wil je weten van deze kast? Welke vragen heb je? Het is een generieke kast.
Psykick wrote:Haha, ik kan je vertellen dat ik graag die Windjammers zou willen als je die verkoopt of evt. ruilen tegen een andere titel
Cageman wrote:Er wordt pas antwoord gegeven als je ook daadwerkelijk een vraag stelt. En val Neglecta Fooorsu niet aan aub.
Dus. Wat is nou je vraag..
Snaggelpoes wrote:Jazsie wrote:Wat wil je weten?
Thanks,
Weet jij toevallig of er een verloop is die van deze stekker naar jamma gaat?
Snaggelpoes wrote:Ik denk eerder dat je Neglecta Fooorsu op z'n plaats moet zetten ipv mij.
Jazsie wrote:Snaggelpoes wrote:Jazsie wrote:Wat wil je weten?
Thanks,
Weet jij toevallig of er een verloop is die van deze stekker naar jamma gaat?
Kan het op de foto niet zien echter is een vier slotter MVS gewoon JAMMA.
MVS board eruit halen en je ziet de JAMMA stekker...
Neglecta Fooorsu! wrote:Als je jezelf, deze hobby, dit forum en die lelijke kast van je te serieus gaat nemen kom je niet veel verder. Stel je dus niet zo vreselijk aan en accepteer ook de waarheid als je als noob om feedback/info vraagt. Opnieuw beginnen, ding de deur uit, je beter inlezen en iets gerichtere vragen stellen voor je begint te blaten.
Da Dude wrote:Als je een PC er in wil hangen, zou je kunnen kijken of je een VGA scherm van dezelfde grootte erin kan hangen en wat spul van bijv. arcadewinkel.nl voor de buttons etc te koppelen via USB
Verkoop je daarna je neo geo mvs met de 4 games. Heb je je geld ook weer terug.
Omwisselen voor een VGA CRT scherm is de snelste keus. Omdat je anders meer kwijt bent aan scalerboardjes (of hoe die dingen ook heten).
Maar voor de echte scanlines en meer de retro look. Is die aankoop misschien wel netter. Net wat je wil.
Snaggelpoes wrote:Neglecta Fooorsu! wrote:Als je jezelf, deze hobby, dit forum en die lelijke kast van je te serieus gaat nemen kom je niet veel verder. Stel je dus niet zo vreselijk aan en accepteer ook de waarheid als je als noob om feedback/info vraagt. Opnieuw beginnen, ding de deur uit, je beter inlezen en iets gerichtere vragen stellen voor je begint te blaten.
Hahahaha weet je ik ga mezelf niet verlagen tot jouw niveau, ik weet wat ik nog meer hier heb staan.
Dit kwam toevallig op mijn pad.
Maar ik kijk er naar uit jou een keer in persoon te ontmoeten wanneer er een meeting is.
Baki wrote:Snaggelpoes wrote:Neglecta Fooorsu! wrote:Als je jezelf, deze hobby, dit forum en die lelijke kast van je te serieus gaat nemen kom je niet veel verder. Stel je dus niet zo vreselijk aan en accepteer ook de waarheid als je als noob om feedback/info vraagt. Opnieuw beginnen, ding de deur uit, je beter inlezen en iets gerichtere vragen stellen voor je begint te blaten.
Hahahaha weet je ik ga mezelf niet verlagen tot jouw niveau, ik weet wat ik nog meer hier heb staan.
Dit kwam toevallig op mijn pad.
Maar ik kijk er naar uit jou een keer in persoon te ontmoeten wanneer er een meeting is.
Heb jij enig idee wie dit forum heeft opgericht? Heb je je echt goed ingelezen over de arcade scene in Nederland en zelf research gedaan voor je een paar foto's ging posten van een, voor vele van ons, erg lelijke kast, zonder een vraag erbij. De manier waarop je het forum gebruikt en de manier waarop je bent begonnen komt gewoon amateuristisch over en dan kun je wel reactie verwachten.
De manier waarop moet je met een korreltje zout nemen, dat wordt ook duidelijk aangegeven. Ik vind persoonlijk "op de A12 ermee" nog teveel eer voor die kast. Over smaak valt niet te twisten en je kan ook anders reageren op zo'n gewoon grappig bedoelde mening.
Die laatste zin van je zal ik maar negeren, dat soort kinderpraat zit niemand op te wachten.
Dus stel duidelijke vragen en neem het allemaal niet zo serieus en je hebt hier een leuke tijd