Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!
Re: Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!
De bus staat klaar en ik sta in de startblokken om weer eens wat calorieën te verbranden.

- d
- Active Level:
Ik ben er zondag 11e bij!
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
+1 voor zondag.
FF nog wat feedback 
De verhuizing was weer heftig maar we hebben ook weer gelachen. Dikke duim om hoog voor iedereen die weer is los gegaan en de oneindige inzet van iedereen. We hebben het weer geflikt

De verhuizing was weer heftig maar we hebben ook weer gelachen. Dikke duim om hoog voor iedereen die weer is los gegaan en de oneindige inzet van iedereen. We hebben het weer geflikt

- d
- Active Level:
Het was weer een gruwelijke beast move. Helaas is er een 50" projectie monitor gevallen en zijn twee 29" monitors gaan sissen. Dat was wel klote. Erg gelachen ja. En ben erg jaloers Op Hasan. Ongeveer 20-25 maal wat ik thuis heb, hahaha.
Mooi dat het gelukt is mannen!
Hoop bij de volgende locatie een keer te komen kijken, maar die afstand naar de randstad...
Hoop bij de volgende locatie een keer te komen kijken, maar die afstand naar de randstad...

Ja dat heb ik ook, Daarom probeer ik bij zo'n weekend tijdens de grote verhuizing er wel bij te zijn.
op en neer is bijna 250 km. Dat doe je niet voor ff een paar uurtjes doordeweeks.
Alleen dit weekend zat het er echt niet in.
Ik denk dat er nog wel een verhuizing aankomt. Want het is nu toch naar een opslag gegaan heb ik begrepen.
Of heb je echt weer een locatie waar je ook een arcade kan neerzetten.???
op en neer is bijna 250 km. Dat doe je niet voor ff een paar uurtjes doordeweeks.
Alleen dit weekend zat het er echt niet in.
Ik denk dat er nog wel een verhuizing aankomt. Want het is nu toch naar een opslag gegaan heb ik begrepen.
Of heb je echt weer een locatie waar je ook een arcade kan neerzetten.???
- d
- Active Level:
Da Dude wrote:Ik denk dat er nog wel een verhuizing aankomt
VerhuisPlanet

Vehuisplanet!!!!
De hotste workout voor bekent Nederland.
Nog even die laatste kilo's eraf???
BEL NU, en gegarandeerd. 3 kilo in 1 weekend,
met verhuizen van LEUKE dingen. Geen saaie lampen, maar echte kunststukken........
www.vehuisplanet.nl!!!!!!!!!!!!!!

En aan het einde van de dag!!! GRATIS Top kwaliteit eten van topkoks en beroemdheden

BELLLLLL
Last edited by Da Dude on Tue Sep 13, 2016 12:50, edited 1 time in total.
Super dat het allemaal gelukt is! Alles in opslag nu of gaat er weer een event komen over een tijdje?
Hahah zie die mr T toch eens lachen. Die had staan huilen als hij dat allemaal had moeten doen. De echte bikkels hebben het weet gefixt!
Blij dat het gelukt is mannen!
Blij dat het gelukt is mannen!
Hahaha, goeie reacties weer
Inderdaad is de verhuizing van dit reizende circus weer voltooid. Het was weer een rollercoaster ride all the way along.
Spannend tot het laatste moment wat de ruimte zou worden, maar tot mijn grote verbazing en de nodige dosis geluk bij het ongeluk is het een ruimte geworden dat letterlijk om de hoek zit. Dat maakte het allemaal wel een stuk makkelijker.
Desalniettemin is het een extreem heftige operatie altijd en kan ik het onmogelijk in mijn eentje. Vandaar mijn dank weer voor de mannen die er waren om deze klus te klaren, eendracht maakt macht is weer eens bewezen.
Het is altijd jammer van de schade met zo'n verhuizing, maar je dat zijn de casualties of war die je toch enigszins incalculeert. Wat wil je met zoveel shit
Er gaat idd nog wel een verhuizing komen, maar dat zal 99% de definitieve plek worden. Voorlopig ben ik al volop aan de slag om alles op basis van prio neer te zetten en voor te bereiden om keihard te werken om er, voorlopig voor tijdelijk, een plek van te maken waar we hopelijk wat events kunnen hosten.
Het gaat alleen maar beter worden
Hier nog wat foto's ;

Inderdaad is de verhuizing van dit reizende circus weer voltooid. Het was weer een rollercoaster ride all the way along.
Spannend tot het laatste moment wat de ruimte zou worden, maar tot mijn grote verbazing en de nodige dosis geluk bij het ongeluk is het een ruimte geworden dat letterlijk om de hoek zit. Dat maakte het allemaal wel een stuk makkelijker.
Desalniettemin is het een extreem heftige operatie altijd en kan ik het onmogelijk in mijn eentje. Vandaar mijn dank weer voor de mannen die er waren om deze klus te klaren, eendracht maakt macht is weer eens bewezen.
Het is altijd jammer van de schade met zo'n verhuizing, maar je dat zijn de casualties of war die je toch enigszins incalculeert. Wat wil je met zoveel shit

Er gaat idd nog wel een verhuizing komen, maar dat zal 99% de definitieve plek worden. Voorlopig ben ik al volop aan de slag om alles op basis van prio neer te zetten en voor te bereiden om keihard te werken om er, voorlopig voor tijdelijk, een plek van te maken waar we hopelijk wat events kunnen hosten.
Het gaat alleen maar beter worden

Hier nog wat foto's ;

Geweldige foto's. Die vrachtwagen geeft wel even het nodige perspectief, damn wat een hoop.
Was bij de vorige verhuizing, maar op het eerste plaatje lijkt veel meer te staan als toen, klopt dat? Blijft bizarre hoeveelheid cabs man [emoji1] . Heb je op de huidige locatie zekerheid dat je tijdje kunt blijven ?
Ja, dat was een flinke move. En de foto's geven nog maar een deel van de totale hoeveelheid weer 

Gefeliciteerd met de geslaagde verhuizing! En wat een schatkamer. Respect voor iedereen die heeft mee geholpen. (ik wilde ook, maar ja.. kon steeds niet, helaas, nee geen smoesjes
)

apnormaal, wat een hoeveelheid. Lijkt zeker meer dan de laatste keer ja. Toen die zondag stond ik in de nieuwe locatie, en toen vond ik het al overweldigend veel.
Pfft ik ben 90% opgeladen van de verhuizing. Maar was van begin tot eind een hele Adventure. Mijn complimenten voor alle mensen!!! Goeie samenwerking, nodige menselijke taferelen en humor, maar vooral zweet, geen bloed maar wel tranen
. Van de week even kijken als ik ergens kan helpen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
Psykick wrote:Voorlopig ben ik al volop aan de slag om alles op basis van prio neer te zetten en voor te bereiden om keihard te werken om er, voorlopig voor tijdelijk, een plek van te maken waar we hopelijk wat events kunnen hosten.
En, wanneer komt het volgende event?

Muf wrote:Psykick wrote:Voorlopig ben ik al volop aan de slag om alles op basis van prio neer te zetten en voor te bereiden om keihard te werken om er, voorlopig voor tijdelijk, een plek van te maken waar we hopelijk wat events kunnen hosten.
En, wanneer komt het volgende event?
Hou de zaterdagen in Januari maar vrij

We moeten er nog eentje kiezen.
Ik ga zeker m'n uiterste best doen om erbij te zijn! Het is te lang geleden dat ik langs kon komen.
Damn ik zag de titel en de eerste seconde kreeg ik een halve hartaanval "Het is weer zover helaas! ...verhuizen!"
Totdat ik zie dat het september in 2016 was en niet geplanned staat voor sept 2017...
Totdat ik zie dat het september in 2016 was en niet geplanned staat voor sept 2017...

Jinxz wrote:Damn ik zag de titel en de eerste seconde kreeg ik een halve hartaanval "Het is weer zover helaas! ...verhuizen!"
Hahaha, ja jij bent helemaal wel ff klaar met verhuizen