[Group Buy] Any Coin V2! replacement Arcade Coin Mechs!
Re: [Group Buy] Any Coin V2! replacement Arcade Coin Mechs!
Ja, jullie zijn de enige. Als ik ze binnen heb laat ik het zsm weten.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Oow dat is jammer, had verwacht dat er wel meer animo voor zou zijn. Alvast bedankt, stuur maar meteen je bankgegevens mee 

Ik wil er ook graag 1!
Nou mensen.. pakketje binnen.. moest 18,60 afrekenen bij de postbode.. heeft de afzender value 30 USD op het verzendlabel gezet...
Mijn humeur al enigzins aangetast
Maak het pakje open, verkeerde bestelling

10x PCB mount en 1x coin mech.
Dus, jullie kunnen er beter zelf eentje bestellen denk ik. Ik heb heb em gemailed om te vragen wat er gebeurd kan zijn, misschien heeft iemand anders onze bestelling ontvangen, effe zijn antwoord afwachten. Ik heb mijn order aangespast natuurlijk met de aantallen van jullie er later bij daar zal het wel fout zijn gegaan.
Ik ga zsm die coinmech proberen in me Blast City, ik hoop dat het werkt anders ben ik helemaal niet te genieten vandaag

Mijn humeur al enigzins aangetast

Maak het pakje open, verkeerde bestelling

10x PCB mount en 1x coin mech.

Dus, jullie kunnen er beter zelf eentje bestellen denk ik. Ik heb heb em gemailed om te vragen wat er gebeurd kan zijn, misschien heeft iemand anders onze bestelling ontvangen, effe zijn antwoord afwachten. Ik heb mijn order aangespast natuurlijk met de aantallen van jullie er later bij daar zal het wel fout zijn gegaan.
Ik ga zsm die coinmech proberen in me Blast City, ik hoop dat het werkt anders ben ik helemaal niet te genieten vandaag

Ik heb al een bericht terug van Brien, long story short, hij stuurt de originele bestelling alsnog op. Dus nog ff geduld, sorry voor het ongemak.. 

haha, wat een oelewapper. Maar wel netjes dat hij het alsnog opstuurt!
Vertel hem expliciet dat ie als value $23 ofzo neer zet. Anders hebben we zo coin-mechs van 15 euro p/s
Vertel hem expliciet dat ie als value $23 ofzo neer zet. Anders hebben we zo coin-mechs van 15 euro p/s

R2-2D wrote:Ik wil er ook graag 1!
Als het goed is heb ik er eentje over die is dan voor jou. Hij zegt dattie is afgegeaan op mijn eerste order die ik via de website heb geplaatst, maar dan klopt het nog niet want ik had 5 pcb mount kits besteld en hij heeft er 10 opgestuurd en ook het totaal bedrag klopte niet. Anyway, ik laat het effe zo, ik heb gevraagd wat ik nog moet bijbetalen want ik wil niet dat hij verlies maakt. Ik bedoel die printjes zijn al spotgoedkoop. Ik ben nu in totaal wel 60 euro kwijt, maar goed, je moet er wat voor over hebben

waiwainl wrote:haha, wat een oelewapper. Maar wel netjes dat hij het alsnog opstuurt!
Idd, hoe moeilijk kan het zijn?

Maar hij had al gezegd dattie geen bestellingen kon doen tot 1 Augustus, dat was in de maand Juli, vanwege een sterfgeval in de familie.
Kan me voorstellen dat je 'ff' de weg kwijt bent als je een dierbare kwijt raakt, kan niet in de beste man zijn persoonlijke situatie kijken maar laten we hem het voordeel van de twijfel geven, gelukkig zijn het geen schokkende bedragen.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Nou je hebt iig wel genoeg van die mounts nu haha. Dan wachten we weer even af m.b.t. de coin mech vervanging, ben wel benieuwd of het een beetje fatsoenlijk werkt. Kan ik dalijk eindelijk mijn mooie Konami muntjes gebruiken 

Ik heb em net geplaatst:

Me Sega coin valt er doorheen, alleen niet door het metalen poortje onderaan bij de switch, in ieder geval niet vanzelf door de zwaartekracht. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Zijn Konami muntjes groter of kleiner dan Sega muntjes of je weet? Als ze kleiner zijn dan gaat het zeker werken.

Me Sega coin valt er doorheen, alleen niet door het metalen poortje onderaan bij de switch, in ieder geval niet vanzelf door de zwaartekracht. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Zijn Konami muntjes groter of kleiner dan Sega muntjes of je weet? Als ze kleiner zijn dan gaat het zeker werken.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Dat is minder, ik heb geen idee of ze groter of kleiner zijn, heb geen Sega coins
Ze zijn wel groter dan 100 yen muntjes.

Je kan alvast proberen of ze door je switch vallen? Door het metalen draadje heen. Door de anycoin zelf heen is geen probleem.
K405 wrote:R2-2D wrote:Ik wil er ook graag 1!
Als het goed is heb ik er eentje over die is dan voor jou. Hij zegt dattie is afgegeaan op mijn eerste order die ik via de website heb geplaatst, maar dan klopt het nog niet want ik had 5 pcb mount kits besteld en hij heeft er 10 opgestuurd en ook het totaal bedrag klopte niet. Anyway, ik laat het effe zo, ik heb gevraagd wat ik nog moet bijbetalen want ik wil niet dat hij verlies maakt. Ik bedoel die printjes zijn al spotgoedkoop. Ik ben nu in totaal wel 60 euro kwijt, maar goed, je moet er wat voor over hebbenIk heb hem op het hart gedrukt de value op 20 USD te houden. Maandag stuurtie het op, fingers crossed.
Mooi, laat maar horen!
Update:
"Here is what is being shipped tomorrow. Just wanted to verify before shipping.
Thanks!"

"Here is what is being shipped tomorrow. Just wanted to verify before shipping.
Thanks!"

Yes 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Gisteren binnen gekomen:
Geef ff je NAW gegevens door in een PBtje dan stuur ik ze op.

Geef ff je NAW gegevens door in een PBtje dan stuur ik ze op.

- Sp33dFr34k
- Active Level:
Fuck yeah! You've got PM 

De poet is binnen, thanks ya'll
ik zou ze vandaag op de bus doen maar is niet gelukt. Manjana!

Ik gooi ze in me pauze in de brievenbus.
Yezzz!!
Arrived !!!
Werkt perfect met 100 yen, Taito en AO coins (anderen niet getest).
Dank K405 voor de uitstekende afhandeling van deze groupbuy

Werkt perfect met 100 yen, Taito en AO coins (anderen niet getest).
Dank K405 voor de uitstekende afhandeling van deze groupbuy

Heb 'm vandaag ook ontvangen. Werkt perfect! Thx!
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Hier ook ontvangen, thanks!!
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Net uitgepakt, kaput
2 pegs afgebroken en ding is een beetje scheef. Gaat iemand binnenkort nog een keer bestellen?