Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
Die Xbox ziet er heeel gaaf uit, misschien moet ik me toch maar eens laten verleiden.
Gave pc kast is dat, strak model
RoOd wrote:Die Xbox ziet er heeel gaaf uit, misschien moet ik me toch maar eens laten verleiden.
Bedankt, die xbox hadden ze veel eerder moeten maken 2 tb opslag voeding ingebouwd
En net zo slank als de ps4 .
Ja die kast is van fractal design mini itx systeem deze is op basis van g3258 van intel 2 core
En de amd nano aan de rechterkant heb ik nog een game mini itx systeem maar dan met quad core en een gtx 1080 nvidia .
Gaaf man. externe voeding is echt onhandig bij die dingen
Op de Bonami Retrobeurs weer wat spullen gekocht (3 gameguides), ps4 spel:
En dit boek: 20,- euro, was wel prijzig, maar wel leuk om te hebben. Vooral omdat zoals hij bij de inleiding al zegt. Een Digibeet die het uit gaat zoeken hoe van de mechanische tijd naar de huidige generatie verlopen is. Is het wel leuk om door te lezen. Meeste foto's komen van bonami.
Er staan veel consoles in, maar verwacht geen diepgang, en soms snap ik niet waarom bepaalde foto's bij elkaar staan.
Veel foto's, weinig tekst. Dat is wel prettig. En ik steun er volgens mij ook het Bonami spelcomputer museum mee.
En dit boek: 20,- euro, was wel prijzig, maar wel leuk om te hebben. Vooral omdat zoals hij bij de inleiding al zegt. Een Digibeet die het uit gaat zoeken hoe van de mechanische tijd naar de huidige generatie verlopen is. Is het wel leuk om door te lezen. Meeste foto's komen van bonami.
Er staan veel consoles in, maar verwacht geen diepgang, en soms snap ik niet waarom bepaalde foto's bij elkaar staan.
Veel foto's, weinig tekst. Dat is wel prettig. En ik steun er volgens mij ook het Bonami spelcomputer museum mee.
Last edited by Da Dude on Mon Sep 26, 2016 15:48, edited 4 times in total.
Plaatjes doen het niet, DaDude.
Cageman wrote:Plaatjes doen het niet, DaDude.
FIXED!!!!
Picasa is gestopt en google photo's geworden. Daardoor is niets meer geshared.
Shared mapje aangemaakt, en daar alles in gezet wat ik wil delen.
Mooie Get dude
De game is geen hoogstaand iets, maar battlen met allerlei Shonen Jump karakters. Lijkt mij wel leuk.
Nog steeds broken
Sent from my iPhone using Tapatalk
waiwainl wrote:Nog steeds broken
Inderdaad. Maar nu een bitmap terug met een 'denied' bordje erin. Geen deeplinking toegestaan vanaf Google gok ik, of de urls zijn verlopen.
F#CK, wat een gezeik met die URL's via google.
Ik plomp ze wel in mijn photobucket.
En ik zet er nu 2 internet linkje bij.
p.s. ik hoorde dat je met het kopen van het boek het Bonami Spelcomputer museum steunt. Dus Goed doel om te steunen!!!
Hasan, we gaan een arcade boek uitbrengen, en daarmee Playworks steunen. Idee???
Ik plomp ze wel in mijn photobucket.
En ik zet er nu 2 internet linkje bij.
p.s. ik hoorde dat je met het kopen van het boek het Bonami Spelcomputer museum steunt. Dus Goed doel om te steunen!!!
Hasan, we gaan een arcade boek uitbrengen, en daarmee Playworks steunen. Idee???
Da Dude wrote:En nu dan????
in orde
hehe. De 2e foto komt van mijn Facebook. Dan doet ie het dus wel.
beau wrote:RoOd wrote:Bedankt, die xbox hadden ze veel eerder moeten maken 2 tb opslag voeding ingebouwd
Snap er niks van dat de 2TB uitvoering niet gewoon blijvend in de winkelschappen blijft liggen, de 500GB/1TB uitvoering heb je zo vol
S-E-G-A
Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben
- d
- Active Level:
K405 wrote:Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben
Maar geld maakt niet gelukkig, zou dat met opslagruimte (uiteindelijk/indirect/onbewust) ook zo zijn? Misschien is het wel een onuitputtelijke diepte waarbij je als een opslagmedium volzit je toch een soort genoegdoeningsgevoel krijgt?
Te diep?
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
d wrote:K405 wrote:Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben
Maar geld maakt niet gelukkig, zou dat met opslagruimte (uiteindelijk/indirect/onbewust) ook zo zijn? Misschien is het wel een onuitputtelijke diepte waarbij je als een opslagmedium volzit je toch een soort genoegdoeningsgevoel krijgt?
Te diep?
Maar gelukkig maken ze wel geld..
*disclaimer* dit is als grap bedoeld.
Ik weet dat geld opzichzelf niet gelukkig kan maken.
d wrote:K405 wrote:Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben
Te diep?
Volgens mij maakt zowel geld als opslag niet gelukkig.
Ik heb nu verschillende folders die heten _UITZOEK - en sommige dateren uit 1999 met inhoud van m'n 286.
Het zit me niet in de weg, maar echt genoegdoening heb ik ook niet
Misschien moet ik eerder deze eens lezen
Ik zal je zeggen: ik heb alle boeken van mevrouw kondo gelezen en het zijn aanraders.
M'n laadjes zijn nog nooit zo geordend geweest, alles zit in bakjes en erwordt druk georganiseerd.
M'n laadjes zijn nog nooit zo geordend geweest, alles zit in bakjes en erwordt druk georganiseerd.
Darius Burst CS artwork kit
Gave artwork man. Ziet er vet uit!!!
P.s. Data opslag maakt niet gelukkig. Laatst een 5Tb HD gekocht, en daar 6 TB naartoe gekopieerd. ra ra. Gewoon opruimen.
Laatste 2 maanden alle HD's aan het opschonen en 3 Tb ondertussen verwijderd. Uitzoekmapppen, pak ik nu verplicht minimaal 5 minuten per dag voor. En ze raken steeds leger. Ik ben aan de najaars schoonmaak begonnen.
Ik heb nu wel 5 lege Externe Harde schijven liggen van 500 Gb of 1 TB. Dus als iemand nog storage nodig heeft Pm maar.......
P.s. Data opslag maakt niet gelukkig. Laatst een 5Tb HD gekocht, en daar 6 TB naartoe gekopieerd. ra ra. Gewoon opruimen.
Laatste 2 maanden alle HD's aan het opschonen en 3 Tb ondertussen verwijderd. Uitzoekmapppen, pak ik nu verplicht minimaal 5 minuten per dag voor. En ze raken steeds leger. Ik ben aan de najaars schoonmaak begonnen.
Ik heb nu wel 5 lege Externe Harde schijven liggen van 500 Gb of 1 TB. Dus als iemand nog storage nodig heeft Pm maar.......
Ziet er goed uit, milspex!
Gave topper!
@Da Dude: hulde
@Da Dude: hulde
- sombetzki
- Active Level:
Afgelopen maandag is deze jongen bij ons aangekomen. Niet door Pieter Post bezorgd btw, allemaal eigen werk