ervaring pandora's box 4
ervaring pandora's box 4
Ik heb een vraag over de pandora's box 4.
Wie heeft er ervaring mee en wat zijn de positieve en wat zijn de negatieve kanten.
gr maus
Wie heeft er ervaring mee en wat zijn de positieve en wat zijn de negatieve kanten.
gr maus
Re: ervaring pandora's box 4
Positief - veel waar voor je geld en veel games voor de CPS1, CPS2, NeoGeo draaien gewoon goed
Negatief - veel gehackte zooi en sommige games draaien niet soepel, sommige games klinkt het geluid ook slecht
Al met al een leuk ding, zeker om wat verschillende games te testen alvorens je de echte hardware aanschaft
Negatief - veel gehackte zooi en sommige games draaien niet soepel, sommige games klinkt het geluid ook slecht
Al met al een leuk ding, zeker om wat verschillende games te testen alvorens je de echte hardware aanschaft

Ok weer wat wijzer.zien de horizontale en verticale games er ook goed en speelbaar uit. ook een pc met mame draaien maar iedere nieuwe versie weer nieuwe roms nodig.wordt daar beetje gek van.
Merendeel van de horizontale games draaien acceptabel tot goed.
Verticale games zijn 90 graden gedraaid, zodat je ze op een horizontaal scherm kan spelen, niet echt ideaal dus....
Voor verticale games zijn er ook multi's zoals de King of Air, zelf nooit getest.
Verticale games zijn 90 graden gedraaid, zodat je ze op een horizontaal scherm kan spelen, niet echt ideaal dus....
Voor verticale games zijn er ook multi's zoals de King of Air, zelf nooit getest.

zij er mensen die zelf al een kast hebben gebouwd met een Pandora box erin?
crazybit wrote:zij er mensen die zelf al een kast hebben gebouwd met een Pandora box erin?
Der meeste hier hebben een bestaande kast (vaak een candycab) ipv een zelfbouw. Maar wie weet, er zijn wat topic over deze dingen hier
Vraagje over de Pandora 4, hoe zit het met de credits settings? Kan hij ook op freeplay? En als hij op credit settings staat kan je dan bijvoorbeeld 10 credits erin gooien en doorspelen? Bij de 3 kan dat niet en moet je elk spel een nieuwe credit toevoegen ook als de teller op meerdere credits staat.
Kan ik nog niet over oordelen.ben nog bezig met bouw.zodra klaar zal ik eens gaan kijken wat hij kan.heb wel al wat filmpjes gezien op YouTube.
Gr maus
Gr maus
Hier schijnen ze een oplossing gevonden die hebben door een extra cap te plaatsen en bevestigd door de fabrikant
http://www.aussiearcade.com/showthread. ... ox-4/page2
Ik heb zelf niet zon ding dus kan helaas niets testen
http://www.aussiearcade.com/showthread. ... ox-4/page2
Ik heb zelf niet zon ding dus kan helaas niets testen