Nintendo Wii Launch: yay or nay?
Van het weekend zullen we het weten.
Logischer wijs zou je zeggen dat het netwerk hier in Europa nog niet draait, maar daar merk je ook niks van als je met DS import games connect.
Alleen balen dat ik er zo snel geen Zelda bij kon krijgen. Dat wordt dus of van Ebay af trekken of toch maar even wachten
Logischer wijs zou je zeggen dat het netwerk hier in Europa nog niet draait, maar daar merk je ook niks van als je met DS import games connect.
Alleen balen dat ik er zo snel geen Zelda bij kon krijgen. Dat wordt dus of van Ebay af trekken of toch maar even wachten
http://www.youtube.com/watch?v=n6ye_jL6 ... ed&search=
Dit weekend is de Nintendo World in town, dat wordt gezellig.
Dit weekend is de Nintendo World in town, dat wordt gezellig.
Wie koopt een USA/NTSC wii hier?
Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.
Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
- General Wong
- Active Level:
DreamerNL wrote:Wie koopt een USA/NTSC wii hier?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Nou ik heb in eerste instantie een US Wii gekocht voor future releases.. we weten allemaal hoe Nintendo is. Zeker met de vertalingen in het frans, duits en spaans, italiaans zorgt het vaak voor vertragingen.
Echter het grote nadeel; ik zou em vanochtend binnen hebben gekregen maar de douane heeftem in beslag genomen. Dus dat wordt aftikken
Hopen dat ie morgen verzonden wordt.
AAHHHHRGH
Echter het grote nadeel; ik zou em vanochtend binnen hebben gekregen maar de douane heeftem in beslag genomen. Dus dat wordt aftikken
Hopen dat ie morgen verzonden wordt.
AAHHHHRGH
- General Wong
- Active Level:
General Wong wrote:Gameholic wrote:Hopen dat ie morgen verzonden wordt.
Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.
Dan moet hij het maar aannemen vna iemand die er daadwerkelijk mee te maken heeft gehad denk je niet?
Het duurt meestal 3 dagen tot 1 week, een maand heb ik nog nooit meegemaakt. En hou je maar vast voor een belasting aanslag.

Ben vanmiddag dus naar de Nintendo World Show geweest in Makuhari Messe. 3 uur wachten voor een potje Zelda terwijl ie volgende week uitkomt hahaha. Het leek niet eens zo druk op de 'beursvloer' zelf, maar iedereen stond gewoon in de rij. Het was wel apart te zien, overal rijen omdat mensen er blijkbaar geen genoeg van konden krijgen. Ik heb ook een foto van de lijst met games en de wachttijden per game, wel grappig. Bij binnenkort kreeg iedereen een Wii tas met een guide, wel een leuk dingetje als herinnering.
Foto's komen later vandaag online op de frontpage, hou het dus even in de gaten.
Foto's komen later vandaag online op de frontpage, hou het dus even in de gaten.
En de jongens bij de douane hebben vandaag weer aangegeven dat het pakket nog niet vrijgegeven wordt. Godsakkerloot zeg. Dit is nu de 5e werkdag. Dus dat betekent dat ik er nog wel enkele te gaan heb
Meteen even gebeld natuurlijk en wat blijkt; de aardige mensen die mijn Wii verzonden hebben hebben als waarde van het pakket ÉÉN FUCKING DOLLAR opgegeven te hebben. Ja die jongens bij de douane zijn nu natuurlijk behoorlijk geprikkeld...
Zucht....
Baki heb jij em inmiddels al binnen?

Meteen even gebeld natuurlijk en wat blijkt; de aardige mensen die mijn Wii verzonden hebben hebben als waarde van het pakket ÉÉN FUCKING DOLLAR opgegeven te hebben. Ja die jongens bij de douane zijn nu natuurlijk behoorlijk geprikkeld...
Zucht....
Baki heb jij em inmiddels al binnen?
Ik ben niet bij de launch geweest en ik heb ook geen Wii gekocht.
Ik ga niet weer 12 uur in een garage liggen wachten, het was gewoon net zo druk als met de PS3 overal geloof ik. Check filmpjes op youtube van rij in Shinjuku, wederom ziekelijke taferelen. Ik denk dat nieuwe shipments snel genoeg komen en bovendien heb ik nu nog steeds de voorkeur voor een PS3. Want de Wii is cheap, maar je mag er wel de retrocontroller bijkopen, nunchucks en remokons zijn los en nogal prijzig, beetje belachelijk.
Ik ga niet weer 12 uur in een garage liggen wachten, het was gewoon net zo druk als met de PS3 overal geloof ik. Check filmpjes op youtube van rij in Shinjuku, wederom ziekelijke taferelen. Ik denk dat nieuwe shipments snel genoeg komen en bovendien heb ik nu nog steeds de voorkeur voor een PS3. Want de Wii is cheap, maar je mag er wel de retrocontroller bijkopen, nunchucks en remokons zijn los en nogal prijzig, beetje belachelijk.