Ik ben ondertussen wat verder met het opknappen van mijn Arcade Cab. Het control panel staat nu op de planning. Heb samen met een maatje van me artwork gemaakt in Photoshop wat bijna klaar is. Vanuit dit ontwerp hebben we een dxf bestand gemaakt waarmee Akuma2000 twee weken geleden een template van het nieuwe panel heeft kunnen snijden met zijn laser cutter. Dit past perfect en ga dus asap bij hem een op maat gemaakte plaatje bestellen

Om de randen van de artwork sticker weg te werken, wil ik het control panel voorzien van t-molding. Hier heb ik nog wat uitdagingen waar ik jullie hulp bij kan gebruiken. Het gaat om het volgende… Ik wil gebruik gaan maken van 19 mm t-molding. Overal op internet zie ik dat er gebruik wordt gemaakt van 18 mm mdf waar een sleuf in wordt gefreesd. De 19 mm t-molding lijkt hier overal netjes aan te sluiten…
Ik ben van plan om het design op een 18 mm mdf plaat te bevestigen (sticker) en daarop een 1 mm PET-G / acrylaat plaat (van Akuma2000) te bevestigen. In de mdf plaat maak ik dan een sleuf voor de t-molding.
Voor mijn gevoel zou de 19 mm t-molding hier netjes op moeten aansluiten. Vermoeden jullie dit ook of gaat dit niet passen, blijft er een randje zichtbaar (gezien het feit zo overal netjes aansluiten op de 18mm) ?
Wellicht hebben jullie nog andere ideeën/ervaring om het control panel mooi strak af te werken?
Als je meer info nodig hebt, of afbeeldingen, let me know. Dan zal ik dit aanleveren.
Het Control Panel op de cab en artwork wat erop komt: