Arcade locaties
Re: Arcade locaties
Jongens, 182 locaties en counting. Als jullie nog nieuwe tegen komen dan hoor ik het graag 

Inmiddels is de kaart over de 200 locaties heen. Als jullie nog meer locaties hebben dan verneem ik dat graag 

Als er nog mensen zijn die nog een paar leuke lokaties weten dan verneem ik dat graag. Mocht je de website een boost willen geven dan mag je altijd een like geven op facebook -> http://www.facebook.com/arcadeuniverse/
Inmiddels staat er 257 lokaties op de kaart maar er kunnen er nog veel meer bij dus laat het gerust weten
Inmiddels staat er 257 lokaties op de kaart maar er kunnen er nog veel meer bij dus laat het gerust weten

Sphere wrote:Inmiddels staat er 257 lokaties op de kaart maar er kunnen er nog veel meer bij dus laat het gerust weten
Ik mis nog Retro Planet

Zodra er een vaste plek is komt hij bovenaan 

- d
- Active Level:
Sphere, bedankt voor dit project. Er zijn in het verleden pogingen gedaan door anderen, maar jij gaat er echt voor. Top. Vet relaxt als je ergens bent voor werk of vakantie en je gewoon kan checken wat er in de buurt is!
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
PascalP wrote:En nog een mooie toevoeging aan je lijst:
Het MBK shopping center in Bangkok - Thailand, op de bovenste verdieping bevind zich 'Hero City'
Zie hier een impressie;
viewtopic.php?f=11&t=6152" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag weer in het MBK center geweest en blijkt dat op dezelfde verdieping achterdoor in de hoek nog een arcade is; EX10
Stuk kleiner dan Hero City, veel dansgames en muziekgames en slechts 2 Namco Noirs met Tekken Tag Unlimited

Dank je wel d, het probleem is gewoon dat ik het zelf ook te leuk vind
Binnenkort mag ik weer naar Parijs voor de zaak dus dan ga ik weer even langs bij Arcade Street en ik wil ditmaal ook op onderzoek uit naar Le tete dans les nuages en/of Extra Life Cafe. En dat is nu juist het leuke aan de map inderdaad. Als je op vakantie bent of op zakenreis dan kun je toch nog net even een uurtje knallen meepakken.
Dus laat de suggesties maar komen jongens!

Binnenkort mag ik weer naar Parijs voor de zaak dus dan ga ik weer even langs bij Arcade Street en ik wil ditmaal ook op onderzoek uit naar Le tete dans les nuages en/of Extra Life Cafe. En dat is nu juist het leuke aan de map inderdaad. Als je op vakantie bent of op zakenreis dan kun je toch nog net even een uurtje knallen meepakken.
Dus laat de suggesties maar komen jongens!

Afgelopen week ben ik in London geweest. Daar ben ik naar de Namco funland geweest. Op zich leuk. Maar wat mij hier ook weer opviel is dat ze steeds meer Android games (zoals flappy bird, Candy crush, Temple run, Crossy road) in een arcade kast doen. Errug jammer. Maar goed, en waren ook 2 erg vette games aanwezig. Namelijk Dome screen dogfight en Star Wars Battle Pod. Errug gaaf.
Star wars:
Dome screen dogfight:
Star wars:
Dome screen dogfight:
Cool, Jaco!!
Vet hoor die Pods!
Ja, dat vond ik ook.
d'r is een toffe Arcade in Richmond BC, Canada
http://www.espot.me
ga d'r volgende week weer heen, ze hebben echt een shitload aan games, van japans tot normale westerse machines, heb 3 bekende units zien staan die ik zelf ook heb
toevoegen aan de lijst dus

ga d'r volgende week weer heen, ze hebben echt een shitload aan games, van japans tot normale westerse machines, heb 3 bekende units zien staan die ik zelf ook heb

toevoegen aan de lijst dus

Hey Dexx,
Dank je wel. Vind je het misschien leuk om wat foto's te delen en er een kleine review over te schrijven? Ik denk dat de bezoekers van Arcade Universe dat erg leuk zouden vinden.
Groet,
Pieter
Dank je wel. Vind je het misschien leuk om wat foto's te delen en er een kleine review over te schrijven? Ik denk dat de bezoekers van Arcade Universe dat erg leuk zouden vinden.
Groet,
Pieter
Sphere wrote:Hey Dexx,
Groet,
Pieter
hij staat al op de site.. onder KIDSPOT, kan bevestigen dat deze hal nog volop leeft

- poekiepoekie
- Active Level:
Misschien oud nieuws, maar zag 2 weken geleden een Star Wars Battle pod in ponypark slagharen

- poekiepoekie
- Active Level:

ze zijn wel aan het upgraden daar, alle oude classics zijn nu wel weg denk ik 

- poekiepoekie
- Active Level:
Klopt, zag eigenlijk weinig staan nog uit de jaren 80/90 ........
damn, als iemand die games nou kan opkopen.... stond een iron man stewards offroad en chase hq upright toen ik er het laatst was.. alle outrun units zijn al gered door nozomi members
nu de REST NOG!!!

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... =lr&pos=30
Deze link heb ik ook geplaatst in de "gespot op ebay marktplaats" topic.
De persoon in kwestie heeft de oude kasten van Ponypark Slagharen te koop.
Deze link heb ik ook geplaatst in de "gespot op ebay marktplaats" topic.
De persoon in kwestie heeft de oude kasten van Ponypark Slagharen te koop.