[Gezocht] PCB houder
Re: [Gezocht] PCB houder
Die heb ik volgens mij nog ergens liggen, alleen zijn ze erg schaars en verrekte handig!
Doe een voorstel zou ik zeggen, ondertussen ga ik eens kijken waar ie ligt

Zou je daar niet zo'n schilderij klemmer voor gebruiken?
Die mensen gebruiken als ze 'kunst' gaan schilderen.
(waarmee je het canvas/doek ding zeg maar tussen klemt)
Die mensen gebruiken als ze 'kunst' gaan schilderen.
(waarmee je het canvas/doek ding zeg maar tussen klemt)

Is dat niet te 3D printen? Of iets wat er op lijkt en het stevig vast houd 

Hebben ze hier op Nozomi niet een inkoopactie van die dingen gehad tijden geleden?

Zoiets stond me ook bij, of dat wordt iedere keer gezegd als iemand er 1 zoekt.
Ik kan ze alleen in Frankrijk of of eBay us vinden. Op zich niet duur max een tientje ex verzenden
Ik kan ze alleen in Frankrijk of of eBay us vinden. Op zich niet duur max een tientje ex verzenden
Deze gevonden 12 - 30 cm
Krijg je die primal rage van netaxe niet in maar denk dat dat best ok maat is.
https://na.suzohapp.com/products/electr ... 49-0007-01
Geen idee wat verzenden kost, misschien heel veel maar voor 5 dollar kun je de gok wagen
Geen idee wat verzenden kost, misschien heel veel maar voor 5 dollar kun je de gok wagen
Jazsie wrote:Die heb ik volgens mij nog ergens liggen, alleen zijn ze erg schaars en verrekte handig!
Kijk maar eens of je hem kan vinden en wat de afmeting is, komen we vast uit

RoOd wrote:Deze gevonden 12 - 30 cm
Thanks, Primal Rage gaat zeker niet passen, wat een beest van een pcb is dat zeg!
EDIT:
Even geprobeerd the orderen om de shipping te checken;
YOUR ORDER DOESN'T MEET THE REQUIRED MINIMUM OF $ 100.00 DOLLARS.

PascalP wrote:Hebben ze hier op Nozomi niet een inkoopactie van die dingen gehad tijden geleden?
Ik heb toen de inkoopactie gehouden en heb nog een doos vol. Moet nog ff kijken wat ze kosten.
Gebruik er ook een, super handig.
Jinxz wrote:PascalP wrote:Hebben ze hier op Nozomi niet een inkoopactie van die dingen gehad tijden geleden?
Ik heb toen de inkoopactie gehouden en heb nog een doos vol. Moet nog ff kijken wat ze kosten.
OK, hoor het graag

PascalP wrote:Jazsie wrote:Die heb ik volgens mij nog ergens liggen, alleen zijn ze erg schaars en verrekte handig!
Kijk maar eens of je hem kan vinden en wat de afmeting is, komen we vast uit
Inmiddels gevonden, opsturen als pakket is alleen beetje prijzig :/
Ja inderdaad, opsturen net zo duur als de houder zelf...
Ik denk dat ik dan voor de optie via Marktplaats ga bij Bernard, dan pak ik er ook meteen een stuk of 3.
Bedankt voor de moeite/tips!
Ik denk dat ik dan voor de optie via Marktplaats ga bij Bernard, dan pak ik er ook meteen een stuk of 3.
Bedankt voor de moeite/tips!

sombetzki wrote:Prima verkoper ook.
Daar zijn de meningen over verdeeld vrees ik

Psykick wrote:sombetzki wrote:Prima verkoper ook.
Daar zijn de meningen over verdeeld vrees ik
Heb'm deze week voor het eerst ontmoet, leek me verder prima gast.
Is ook geen onaardige jongen, maar qua verkoop niet zuiver geweest in het verleden en ook niet voor niets van het forum is verwijderd.
Ah zie je wel, ik dacht al dat die naam bekend voor kwam 

Heb hem via marktplaats een bericht gestuurd voor de houders, had er meerdere, wacht even af op totaalprijs + verzenden.
Reeds eerder via marktplaats en ArcadaOtaku iets van hem gekocht, nooit problemen mee gehad en altijd zeer nette prijzen
Reeds eerder via marktplaats en ArcadaOtaku iets van hem gekocht, nooit problemen mee gehad en altijd zeer nette prijzen

Jaja.. Wat een goede feedback over deze jongen. Prima als je er een deal mee doet, prima als dat goed gaat; maar hij is, zoals psykick al aangeeft, ook in een heel ander daglicht komen te staan waardoor hij van dit forum gebanned is. Dat is niet voor niets geweest. You have been warned.
Misschien ligt het aan mij, maar er is al heel wat gesproken over bjt hier, en ik ben er persoonlijk wel klaar mee. Hij gaat hier in ieder geval niet meer terugkomen.
Misschien ligt het aan mij, maar er is al heel wat gesproken over bjt hier, en ik ben er persoonlijk wel klaar mee. Hij gaat hier in ieder geval niet meer terugkomen.
Ik heb dat ook zien gebeuren en de reactie op z'n gezicht gezien wanneer hij ermee werd geconfronteerd. Het deed 'm niets, wat ie had geflikt.
Mijn mening is ook om op te passen met deze verkoper,
Mijn mening is ook om op te passen met deze verkoper,
Ik weet niet wat er in het verleden tussen Bernard en diverse leden van het forum is gebeurd, was zelf toen nog geen lid van dit forum, dus ken de historie ook niet en ken hem ook persoonlijk niet.
Eerlijk gezegd maakt het mij vrij weinig uit, oude koeien in sloten enzo
Ikzelf heb in ieder geval nu al meerdere goed verlopen deals met Bernard gemaakt via Marktplaats en ArcadeOtaku.
De houder heb ik ook van hem ontvangen inmiddels, hij had er nog maar eentje die goed was i.p.v. de 3 waar ik om gevraagd had, deze heeft hij mij dan ook kosteloos opgestuurd
Eerlijk gezegd maakt het mij vrij weinig uit, oude koeien in sloten enzo

Ikzelf heb in ieder geval nu al meerdere goed verlopen deals met Bernard gemaakt via Marktplaats en ArcadeOtaku.
De houder heb ik ook van hem ontvangen inmiddels, hij had er nog maar eentje die goed was i.p.v. de 3 waar ik om gevraagd had, deze heeft hij mij dan ook kosteloos opgestuurd

Goed om te horen dat het goed verliep.
Toch heb je in die transactie een vleugje van de rare handelswijze van BJT mogen proeven. Ik heb vaak gehoord dat ie z'n goods verkoopt aan meerdere personen en vervolgens iemand teleur moet stellen.
Maar all's well that ends well
Toch heb je in die transactie een vleugje van de rare handelswijze van BJT mogen proeven. Ik heb vaak gehoord dat ie z'n goods verkoopt aan meerdere personen en vervolgens iemand teleur moet stellen.
Maar all's well that ends well