Even voorstellen topic / introduce yourself!
- sombetzki
- Active Level:
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Damn, you did a great job restoring it!
- MarioSanchez
- Active Level:
Fingerlicking good 

Welcome. You are from our favorite holiday country 

Country yes, but probably not the state as it's rainy all along the year here 

Hi,
I'm Pit from France !
I love Arcade in general, repairs, retrogaming, console moding...
My interest for arcade/retro gaming deals also with making powerplays on youtube (when I have the time^^') and I ad the opportunity to present 3 "superplays" on the french tv channel NoLife.
Just got a pioneer PDP v402 recently, and I'm really happy with it !
I heard of this forum from Pascal, and I'm glad to see there is passion in Nederlands !
Cheers from France
I'm Pit from France !
I love Arcade in general, repairs, retrogaming, console moding...
My interest for arcade/retro gaming deals also with making powerplays on youtube (when I have the time^^') and I ad the opportunity to present 3 "superplays" on the french tv channel NoLife.
Just got a pioneer PDP v402 recently, and I'm really happy with it !
I heard of this forum from Pascal, and I'm glad to see there is passion in Nederlands !
Cheers from France

Welcome Pit!
You are the second French guy to join the forum in a short period!
Starting to grow internationally here on Nozomi.nl
Would like to see your set-up since you got your Pioneer PDP-V402
You are the second French guy to join the forum in a short period!
Starting to grow internationally here on Nozomi.nl
Would like to see your set-up since you got your Pioneer PDP-V402

Bienvenue Pit, Will have a look at your videos. Sounds interesting!
Goedemorgen,
Mijn naam is Andreas (44 en eerste Arcade kast was DK toen ik schat ik 7 was) en liep al jaren rond met de wens een ouderwetse arcade kast te bezitten. Veel gekeken naar Mame/zelfbouw maar na een bezoek aan de recente Retro Planet waar ik diverse kasten zelf heb kunnen zien en spelen besloten toch maar voor de "real-deal" te gaan (het feit dat ik 2 linker handen heb als het gaat om doe-het-zelfen heeft hier niets mee te maken
). Afgelopen week dan ook de "trigger" overgehaald en mezelf een NNC gekocht incl. een orginele Naomi. Nu was de omschrijving al "used" en zijn er wel wat reparatie/restoratie werkjes nodig had ik gister uiteindelijk toch wel even een heel lekker gevoel toen het Naomi logo verscheen en vervolgens de eerste game gestart werd (met dank aan een vriend). Ik zal de komende tijd vast nog wel eens even voorbij komen met vragen over hoe-en-wat maar eerst even 48 uur genieten.
PS vrouw lief heeft alleen toestemming gegeven voor in de woonkamer plaatsing als ik hem schoon maak dus mijn eerste werkje wordt "retro-brite"
Mijn naam is Andreas (44 en eerste Arcade kast was DK toen ik schat ik 7 was) en liep al jaren rond met de wens een ouderwetse arcade kast te bezitten. Veel gekeken naar Mame/zelfbouw maar na een bezoek aan de recente Retro Planet waar ik diverse kasten zelf heb kunnen zien en spelen besloten toch maar voor de "real-deal" te gaan (het feit dat ik 2 linker handen heb als het gaat om doe-het-zelfen heeft hier niets mee te maken

PS vrouw lief heeft alleen toestemming gegeven voor in de woonkamer plaatsing als ik hem schoon maak dus mijn eerste werkje wordt "retro-brite"
Welcome! En altijd leuk om foto's te zien van je nieuwe aanwinst.
Zoals gevraagd (was nog even aan het rotzooien met images)

Welkom Andreas!
Welkom en veel plezier met de NNC!
Welkom en gefeliciteerd met de aanwinst!
Welkom! Mooie aanwinst, nu nog een arcade krukje erbij en het is feest 
Heeft je vrouw al favoriete spellen of mag ze er nog niet op spelen de eerste 48 uur

Heeft je vrouw al favoriete spellen of mag ze er nog niet op spelen de eerste 48 uur
Welkom. Succes met het in de woonkamer krijgen van je cab
. Ik heb een soortgelijke uitdaging haha...

Ha ha, hij staat momenteel in de woonkamer, mag daar ook blijven op voorwaarden; retrobrite en geen kabels in het zicht en nee ze heeft er nog niet op gespeeld. Maar moet ook nog wel wat aan gebeuren om hem helemaal de WAF te geven.
Kwestie van een goede game vinden