Is een "echte" front far east Wildcard DX 32M ( dus ja SSF2 Turbo werkt. )
Doos die erbij staat is een "select" aantal diskettes van games die ik zelf graag speelde, alle bekende rpg's Uniracers etc. ( zo 250 stuks

Heb nog een bedbak in de kelder staan met de andere 740 diskettes

Maar natuurlijk is deze de onderste van de stapel, dus vandaar ff geen foto, iedergeval altijd droog en "koel" bewaard.
Stapel games geprobeerd en werkt nog uitstekend. Baterij was niet lekker meer maar is profesioneel door Jazsie vervangen

Ook een andere diskdrive geplaats die wat soepeler loopt en ook mooi zwart is.
Er zit een voeding bij maar deze is niet nodig bij het spelen van games, meen me te herineren dat je dit alleen nodig had als je cart dumps ging maken, omdat de snes zelf niet genoeg prik leverde voor extra cartridge > wildcard en diskdrive.
De SNES op de foto zit er trouwens niet bij

Het is echt iets voor de liefhebber, want dat discloading geluid geef echt nog een "verwachting" en spanning of het spel wel werkt

PS: bijna alle discs zijn genummerd, maar gebruikte toen een lijst gemaakt op de MSX, en hrmm DIE heb ik dus niet meer

Ik dacht dat gezien de hoeveelheid diskettes dit toch wel een leuke deal is voor € 160,-
Bieden mag natuurlijk ook, hou er rekening mee dat verzenden een "probleem" kan zijn. is bij elkaar een behoorlijk volume en gewicht

Ik sta open voor sugesties

Kaneda