WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC
WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC
Hallo everyone, ben op zoek naar een Egret II of New Astro City. Moeten in goede staat zijn met originele monitoren (geen burn-in), prijs komen we wel uit.
Thanks alvast!
Thanks alvast!
Re: WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC
Heeft Ronnie Klok geen nac staan?
En veel duurder!
Wel meteen een goeie keuze.
En een NNC of een andere Cab waar ook VGA inzit?
Dat niet iets?
En een NNC of een andere Cab waar ook VGA inzit?
Dat niet iets?
Thanks guys, het moet echt 1 van die 2 zijn. ik wil er vooral 15khz games op spelen.
Ik heb even snel m'n mails met requests voor E2's geteld en deze week was iets boven gemiddeld met een score van 6. En we zitten nog maar in de 4 minuut van woensdag. No lie.
En wat is de inflow van E2's die binnen komen? 2 per kwartaal? 

ik heb er 3 gevonden in 3 jaar 

Da's niet heel veel.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Is onderstaande geen optie?
viewtopic.php?f=7&t=6509
Geen NAC of Egret, maar zeker de moeite waard om te overwegen.
viewtopic.php?f=7&t=6509
Geen NAC of Egret, maar zeker de moeite waard om te overwegen.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Had Pascal hierboven ook al gepost 

Was duidelijk niet wakker nog 

PascalP wrote:Hier staat een Egret 2 te koop:
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=35&t=33367
En hij is alweer verkocht...

Gek he, die gaan nu als een malle. Ik zou persoonlijk liever een Egret 3 of Atomiswave willen.
Qua uiterlijk is een Egret II ook niet mijn favo cab.
Zou zelf ook liever voor minder geld iets anders hebben
Zou zelf ook liever voor minder geld iets anders hebben

Ik ben van een Nac naar een NNC gegaan. Dat scherm was zo vet. Dat ben ik bij andere vga cabs niet tegengekomen.
Nu gewoon HD in mijn Vewlix. Lekker!!!
Da Dude wrote:Ik ben van een Nac naar een NNC gegaan. Dat scherm was zo vet. Dat ben ik bij andere vga cabs niet tegengekomen.
NNC staat ook als 1ste keus op mijn lijstje als er ooit een cab bij gaat komen, dat scherm (pure flat Tri-Sync Toshiba dacht ik?) moet echt fijn zijn, vooral voor 31KHz.
Heb momenteel mijn Cyberlead met MS9 voorzien van een Tri-Sync Wei-Ya chassis en een Naomi of System 256 op 31KHz is echt dik! Maar als er ooit die NNC bijkomt, zal ik de Cyberlead weer terugbouwen naar het MS9 chassis voor 15KHz

Ik had er 1 zonder burn, en heeft letterlijk 4 uur te koop gestaan op Nozomi. Week later ging die richting Belgie.
Als ik ooit plek heb voor een 2e cab, zou dat mijn keus zijn.
Ze zijn wel iets goedkoper geworden. De mijne was toen 950,- zonder burn, en ik zie dat Ronnie ze nu met lichte burn aanbied voor 799,-
Hij had er toen 30 binnengekregen, en ik had eerste keus. Hij heeft toen het mooiste scherm voor me apart gezet.
Al mijn aankopen bij Ronnie of Chris, zijn altijd erg positief geweest. Ik heb bij alle 3 de aankopen het gevoel gehad flink gematst te worden.
Nu een Vewlix, gereviseerd naar nieuwstaat met een 2 player panel..........Ik ben een gelukkig man.
Als ik ooit plek heb voor een 2e cab, zou dat mijn keus zijn.
Ze zijn wel iets goedkoper geworden. De mijne was toen 950,- zonder burn, en ik zie dat Ronnie ze nu met lichte burn aanbied voor 799,-
Hij had er toen 30 binnengekregen, en ik had eerste keus. Hij heeft toen het mooiste scherm voor me apart gezet.
Al mijn aankopen bij Ronnie of Chris, zijn altijd erg positief geweest. Ik heb bij alle 3 de aankopen het gevoel gehad flink gematst te worden.
Nu een Vewlix, gereviseerd naar nieuwstaat met een 2 player panel..........Ik ben een gelukkig man.
- Marcosan30
- Active Level:
Ik heb zelf een blast city en een NNC gehad en ben momenteel in het bezit van een egret 2.
Voor 31KHz is een NNC het mooiste scherm wat er is, echter vond ik de 15KHz games er nogal onder lijden.
Voor 15KHz games vind ik de egret 2 het mooiste scherm, echter momenteel betaal je er de hoofdprijs voor
Prijs-kwaliteit blijft altijd een dilemma
Voor 31KHz is een NNC het mooiste scherm wat er is, echter vond ik de 15KHz games er nogal onder lijden.
Voor 15KHz games vind ik de egret 2 het mooiste scherm, echter momenteel betaal je er de hoofdprijs voor

Prijs-kwaliteit blijft altijd een dilemma

Heeft een Egret II niet een MS9 gelijk aan een NAC of Cyberlead?
Zelfde kwaliteit voor een lagere prijs
Zelfde kwaliteit voor een lagere prijs