Gezocht: Gauntlet legends arcade
Gezocht: Gauntlet legends arcade
Ik zoek een Gauntlet Legend arcade. Kast of los maakt niet uit.
Grts
Grts
Re: Gezocht: Gauntlet legends arcade
Gek genoeg kwam ik die rond 2000-2002 meerdere keren tegen en nu zie ik ze al een tijd niet meer.
hoi er staat een dark legacy op arcadezentrum.de alllen not cheap
refurbisched staat erbij
refurbisched staat erbij
Ik heb echt de Legend versie nodig. Heb al jaren een prototype game liggen die ik nou wel een keer wil spelen xD Tenth degree of ook wel Juko threat genoemd van Atari. Niet te lang geleden is er een Gauntlet legend cab aangeboden en verkocht op nozomi. Miss dat degen die hem destijds heeft over genomen van af wilt?
maar board is toch hetzelfde??
Ben bang van niet. Degene die mij de kit verkocht heeft heeft erbij vermeld dat ik de legends board nodig heb. Je zou idd denken dat Dark legacy een upgrade van dezelfde board is. Wel een duur grapje als het niet blijkt te werken xD
ik weet het ook niet ,maar je kunt legeds upgraden naar dark
boards zien er hetzelfde uit allebei vegas boards
http://www.system16.com/hardware.php?id=619
is hetzelfde alleen door midway uitgebracht allebei vegas boards
boards zien er hetzelfde uit allebei vegas boards
http://www.system16.com/hardware.php?id=619
is hetzelfde alleen door midway uitgebracht allebei vegas boards
Hey N0VA, er staat er een te koop/te ruil op facebook. Hij is wel in de VS. Check anders de groep "Mid-Atlantic Arcade & Pinball Enthusiasts" even
Retrocab en Sphere beiden bedankt voor de links! De laatste link is nog best cheap en ziet er uit als de juiste. Alleen de melding dat de main pcb een burn heeft op de 12v contacts van de jamma connector zegd me niet zo veel. Zal hem zo wel een mailtje sturen.