Arcade stick Venom
Arcade stick Venom
Zoals de titel het al een beetje aangeeft hierbij de vraag of iemand van jullie weet of de Venom arcade stick compatibel is om te spelen met een Raspberry Pie2?
Of heeft er iemand andere suggesties voor een goede/kwalitatief volle arcade stick.
Ben zelf aan het zoeken geweest en kom er niet zoveel tegen. (buiten de Mad catz) maar om deze nog aan te passen ben je al snel redelijk veel geld kwijt.
De meeste zijn wel mogelijk om andere buttons enzo op te plaatsen.
Dus wie kan me enkele goede sticks aanraden?
Of heeft er iemand andere suggesties voor een goede/kwalitatief volle arcade stick.
Ben zelf aan het zoeken geweest en kom er niet zoveel tegen. (buiten de Mad catz) maar om deze nog aan te passen ben je al snel redelijk veel geld kwijt.
De meeste zijn wel mogelijk om andere buttons enzo op te plaatsen.
Dus wie kan me enkele goede sticks aanraden?
Re: Arcade stick Venom
Heb ik al een mailtje naar toe gestuurd via de site van hem.
Had nog 2 andere type's van stick maar die vond ik zelf niet zo mooi. Het oog wil ook wat hebben
Ben enkel nog aan het wachten op een reply voor een custom stick.
Dus ik dacht laat me hier ook maar even kijken wat of welke jullie er ook nog leuke vinden

Had nog 2 andere type's van stick maar die vond ik zelf niet zo mooi. Het oog wil ook wat hebben

Ben enkel nog aan het wachten op een reply voor een custom stick.
Dus ik dacht laat me hier ook maar even kijken wat of welke jullie er ook nog leuke vinden
Zoals een aantal mensen hier heb ik een stick die door Chris/ Jinxz gemaakt is. Ben er zeer tevreden mee en vind het het geld meer dan waard. Het fijne is dat je zelf de hardware en de artwork kiest...in mijn geval een groep zombies.
Jinxz - kwaliteit kost tijd, maar dan heb je ook een puike stick.
inderdaad, goed bereid kost tijd 
geen spijt van de mijne, daar heb ik al menig uurtje plezier van gehad.

geen spijt van de mijne, daar heb ik al menig uurtje plezier van gehad.

Heb contact gehad met Chris.
Helaas...... Chris is tijdelijk gestopt met het maken van custom sticks.
Kon hem ook niet overtuigen om toch nog eentje te maken voor mij.
Nu ben ik op zoek naar een stick die toch goed is en/of nog aanpasbaar.
Momenteel aan het twijfelen nog tussen de Venom of de Mad Catz TES+
Helaas...... Chris is tijdelijk gestopt met het maken van custom sticks.
Kon hem ook niet overtuigen om toch nog eentje te maken voor mij.

Nu ben ik op zoek naar een stick die toch goed is en/of nog aanpasbaar.
Momenteel aan het twijfelen nog tussen de Venom of de Mad Catz TES+
Arcade stick
Eindelijk gekozen welke stick ik ging aanschaffen.
Om een goede kwaliteit te hebben en ook te gebruiken op ps3 en ps4 heb ik gekozen voor de madcatz TES+.
Nu doet zich het volgende probleem voor.
Hoe krijg ik deze gekoppeld aan mijn raspberry pi. (ik ben hier een leek in deze dingen hoor)
Iemand dat ervaring heeft met deze dingen?
Op Ps4 werkt deze prima en oogt ook zeer mooi.
Maar voor aan te sluiten op de Rpi krijg ik niets. Zelfs geen blauw lampje te zien als ik deze in de usb steek en op de ps toets duw.
Om een goede kwaliteit te hebben en ook te gebruiken op ps3 en ps4 heb ik gekozen voor de madcatz TES+.
Nu doet zich het volgende probleem voor.
Hoe krijg ik deze gekoppeld aan mijn raspberry pi. (ik ben hier een leek in deze dingen hoor)
Iemand dat ervaring heeft met deze dingen?
Op Ps4 werkt deze prima en oogt ook zeer mooi.
Maar voor aan te sluiten op de Rpi krijg ik niets. Zelfs geen blauw lampje te zien als ik deze in de usb steek en op de ps toets duw.
Volg deze even: