New logo contest!
New logo contest!
Met deze nieuwe frisse kleurstelling wordt het ook tijd voor een nieuw logo!
Wie heeft inspiratie en skills om hier iets moois van te maken in plaats van het makeshift logootje dat ik er even op heb geknald? Post je creatieve uitspattingen hier!
Wie heeft inspiratie en skills om hier iets moois van te maken in plaats van het makeshift logootje dat ik er even op heb geknald? Post je creatieve uitspattingen hier!
Re: New logo contest!
hahaha das toevallig, ik kwam net vorige maande deze nog tegen op een verdwaalde URL.
helaas is het vuur flash maar anders konden we zo weer helemaal retro
klikkerdieklik voor de retro bannert
helaas is het vuur flash maar anders konden we zo weer helemaal retro
klikkerdieklik voor de retro bannert
Last edited by RoOd on Wed Apr 06, 2016 14:43, edited 1 time in total.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
De prijs is een meet and greet met jou Arjan?
Ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten met Illustrator ofzo als ik weer thuis ben
Wat is de voorkeur qua afmetingen?
Ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten met Illustrator ofzo als ik weer thuis ben
Wat is de voorkeur qua afmetingen?
Formaat laat ik aan de ontwerper over hoor. Huidige logo is wat je bovenin ziet, en dat is vrij klein. Een leuke banner zou wel tof zijn. We moeten dan even kijken wat we met dat search boxje aan moeten.
cthulhu wrote:We hebben een winnaar!!!
+1!
Is er al een eind datum?
Ik zie dat de competitie al hoog zit.
Ik zie dat de competitie al hoog zit.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
LOL, nice!
Ik ga er deze week een maken, ben pas vandaag weer thuis van vakantie dus eerst nog even wat andere zaken fixen
Ik ga er deze week een maken, ben pas vandaag weer thuis van vakantie dus eerst nog even wat andere zaken fixen
Mooie banners Lekker groot Ik mis alleen een vewlix
1 ding, het heeft iets veel weg van http://www.rklok.nl/ (niet rot bedoeld ofzo).
1 ding, het heeft iets veel weg van http://www.rklok.nl/ (niet rot bedoeld ofzo).
Da Dude wrote:Mooie banners Lekker groot Ik mis alleen een vewlix
Banners zijn makkelijk aan te passen in Illustrator, dus kan ook makkelijk een Vewlix of wat dan ook ingezet worden.
Moet zeggen dat alles met zo'n 'rising sun flag' nogal snel op mekaar lijkt, maar zal heel eerlijk toegeven dat de site van Ronnie wel voor inspiratie heeft gezorgd
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Nice nice!
Helemaal vergeten mijn award winning design aan te passen aan het nieuwe kleurenschema...bij deze dan:
cthulhu wrote:Helemaal vergeten mijn award winning design aan te passen aan het nieuwe kleurenschema...bij deze dan:
Prachtig!
Ja ja, ik ben ontzettend trots op het resultaat (werkelijk het beste dat ik kan fabriceren).
Da Dude wrote:Mooie banners Lekker groot Ik mis alleen een vewlix
Speciaal voor Da Dude nog ff gefixt met een Vewlix (credits to shadaloo.eu voor het lenen van de afbeelding )
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Nu heb je minpunten gescoord hoor Pascal, beetje de NAC weghalen
hahahaha, Yep, Nac en Vewlix zijn wel de pareltjes op dit forum, al vond ik mijn NNC qua scherm beter.
Maarre, ik ben trots op je. Vewlix toevoegen. Helemaal TOP!!!
Maarre, ik ben trots op je. Vewlix toevoegen. Helemaal TOP!!!
Hehehe, Cyberlead is toch veel mooier dan een NAC
Het is dat ik nu toevallig deze plaatjes tegen kwam vanuit deze hoeken, mocht ik (goede) plaatjes vanuit de andere hoek tegenkomen kan de NAC, Vewlix natuurlijk ook links komen.
Deze plaatjes zijn ook niet echt high-res, dus als er een definitieve banner komt zullen er toch andere plaatjes gezocht of gemaakt moeten worden
Het is dat ik nu toevallig deze plaatjes tegen kwam vanuit deze hoeken, mocht ik (goede) plaatjes vanuit de andere hoek tegenkomen kan de NAC, Vewlix natuurlijk ook links komen.
Deze plaatjes zijn ook niet echt high-res, dus als er een definitieve banner komt zullen er toch andere plaatjes gezocht of gemaakt moeten worden
Er komt nog maar weinig feedback zie ik..
Allereerst: cool dat je de effort neemt..! Zelf vind ik het ook teveel op het rklok logo lijken. Het is in de huidige vorm ook te hoog (zou groot deel van bovenkant forum in beslag nemen).
Allereerst: cool dat je de effort neemt..! Zelf vind ik het ook teveel op het rklok logo lijken. Het is in de huidige vorm ook te hoog (zou groot deel van bovenkant forum in beslag nemen).
cthulhu wrote:Ja ja, ik ben ontzettend trots op het resultaat (werkelijk het beste dat ik kan fabriceren).
Dan ben ik blij dat je geen grafisch ontwerper bent geworden
Oeps dubbele post
Last edited by Da Dude on Wed Apr 06, 2016 10:17, edited 1 time in total.
Ik heb atm gewoon de tijd niet om iets te maken. Dan wordt het weer zo'n haastklusje wat hem toch niet wordt. Maar op het forum zijn al eerder mooie bannders geweest. Misschien dat daar ook nog wat tussen zit.
En ik vind die van PAscalP wel erg mooi. in groen
Da Dude wrote:Ik heb atm gewoon de tijd niet om iets te maken. Dan wordt het weer zo'n haastklusje wat hem toch niet wordt. Maar op het forum zijn al eerder mooie bannders geweest. Misschien dat daar ook nog wat tussen zit.
Ik vind de oude banner ook nog gewoon erg tof ja
Zeker een optie, zij het bijwerken naar de nieuwe frisse kleurstelling.
Cageman wrote:Er komt nog maar weinig feedback zie ik..
Afmetingen zijn zeer eenvoudig aan te passen, kleine moeite in Adobe Illustrator.
Ben zelf ook geen grafisch ontwerper van beroep, maar kan toch iets met mijn (zeer) beperkte Adobe skills, mocht iemand ideeën hebben kan ik dit natuurlijk proberen te verwerken.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
PascalP wrote:...mocht iemand ideeën hebben kan ik dit natuurlijk proberen te verwerken.
Ja, haal die NAC terug