Power Smash 3

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Power Smash 3

Post by Ken » Wed Nov 01, 2006 18:52

Image
Mensen het is officieel, ik ben helemaal hooked aan Power Smash 3, in Europa beter bekend als Virtua Tennis 3. Wat een waanzinnige game.
Op de arcade kun je voor 300 Yen (2 euro) een kaart (IC Card) kopen die je in de lezer steekt om je scores bij te houden. Eerst geef je de kaart een naam die in beeld komt boven je character.

Image

ImageImage

Je kunt je character upgraden door het verdienen van medailles. Je krijgt om de bizarste dingen een medaille (tot nu toe alleen een bronzen gekregen, maar later ook zilveren en gouden).

ImageImageImage

Zo kreeg ik er een na 1000 opslagen, 10 km loopwerk, 50 keer maximum service, na 1 uur spelen etc. Federer is al aardig op weg naar de top, al is het tegen de CPU wat makkelijk, de eerste drie rondes zijn eigenlijk onmogelijk om te verliezen, iets wat bij de eerdere delen op Naomi wel anders was. Je kunt ook challenges doen om medailles te verdienen etc.

Image
Image

De A button is slaan, B button is slice en A en B tegelijk is een lob.
Dit wordt vooral op Xbox Live waanzinnig vermaak en een absolute must have. Het komt niet elke dag voor dat ik van 12 tot 5 in een arcadehal zit.
Als je je ook maar enigszins vermaakt hebt met de eerste twee delen zul je zeker niet teleurgesteld raken. Deel drie is op alle fronten tien keer beter dan zijn voorgangers. Power Smash 3, PES 2006, SF 3rd Strike, SF Zero 3, Espgaluda II, Mushihime sama futari, Pink Sweets, Metal Slug 5...ik heb het er maar druk mee.

Power Smash 3 wallpapers: http://powersmash3.sega.jp/ac/lounge/dl.html
Last edited by Ken on Sun Jun 14, 2009 22:26, edited 1 time in total.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu Nov 02, 2006 01:16

Eerste 3 rondes op Naomi moeilijk? :lol:
Maar ik ben wel übersiked over deze titel! Must have.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Nov 02, 2006 04:22

Nee niet moeilijk maar in deel 3 slaat het echt nergens op, je slaat volop aces en als ze al retouneren is de volgende klap gelijk raak. Dat was echt niet zo bij de vorige delen.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Nov 06, 2006 08:36

Vette impressies.
Thanks. Ik moet het met me matties nog doen met VT2 VGA, maar ja dat gaat ook nog wel. Houd ons op de hoogte van deze game.
Ik haat alle sportspellen behalve VT series en NBA JAM en race games natuurlijk :D
Post Reply