Tron based arcadekast(je)
Re: Tron based arcadekast(je)
Ziet er echt ongelofelijk bruut uit zeg, vooral die CP is ... *speechless*!
S-E-G-A 

- poekiepoekie
- Active Level:
Nogmaals erg mooie kasten die je bouwt. Petje af. Als ik zo vrij mag zijn: Ik vroeg me af op welk materiaal, en waar, je je sideart laat printen?
poekiepoekie wrote:Nogmaals erg mooie kasten die je bouwt. Petje af. Als ik zo vrij mag zijn: Ik vroeg me af op welk materiaal, en waar, je je sideart laat printen?
Dank voor de complimenten

Ik heb het bij Drukwerkdeal.nl laten printen. Ik moet het even opzoeken wat het materiaal was, maar het is zeer mooi, zeer glanzend/kleurrijk, en werkt uitstekend. Ik ben er erg tevreden over

- poekiepoekie
- Active Level:
Bedankt alvast! 

Echt mooi! Klasse!
dank allen
Verhuizing en drukte begint aan het eind te komen, ik hoop dat ik snel verder kan met de Tron
Ik was nog een antwoord schuldig op de artwork (dank voor de herinnering David
).
Bij deze :
Dit is de link naar de 'grote stickers' pagina van drukwerkdeal (waar ik dus de Tron stickers heb laten printen):
https://www.drukwerkdeal.nl/nl/producten/stickers/vinyl_stickers_groot_formaat_?ref=navtop
Op die pagina moet je eerst kiezen voor de vorm (rechthoekig of op maat gesneden). Ik heb gewoon rechthoekig gedaan, het er overheen geplakt en met een scherp stanleymes alles op maat gesneden (wat heel makkelijk gaat).
Daarna moet je kiezen voor het materiaal. Ik heb Polymeer Wit gekozen (2-3 jaar garantie)
Als gewicht : 80 grams (120 grams kan niet bij polymeer wit)
Als afwerking : glanslaminaat polymeer (2-3 jaar garantie).
Dat is het dus, is mij prima bevallen. Ik zou het alleen niet op een control panel plakken, dan ben ik bang dat het niet erg lang mee gaat.
Groeten
Marco

Verhuizing en drukte begint aan het eind te komen, ik hoop dat ik snel verder kan met de Tron

Ik was nog een antwoord schuldig op de artwork (dank voor de herinnering David

Bij deze :
Dit is de link naar de 'grote stickers' pagina van drukwerkdeal (waar ik dus de Tron stickers heb laten printen):
https://www.drukwerkdeal.nl/nl/producten/stickers/vinyl_stickers_groot_formaat_?ref=navtop
Op die pagina moet je eerst kiezen voor de vorm (rechthoekig of op maat gesneden). Ik heb gewoon rechthoekig gedaan, het er overheen geplakt en met een scherp stanleymes alles op maat gesneden (wat heel makkelijk gaat).
Daarna moet je kiezen voor het materiaal. Ik heb Polymeer Wit gekozen (2-3 jaar garantie)
Als gewicht : 80 grams (120 grams kan niet bij polymeer wit)
Als afwerking : glanslaminaat polymeer (2-3 jaar garantie).
Dat is het dus, is mij prima bevallen. Ik zou het alleen niet op een control panel plakken, dan ben ik bang dat het niet erg lang mee gaat.
Groeten
Marco
- poekiepoekie
- Active Level:
Super, dankjewel! Dan ga ik ook eens een poging wagen tot het bouwen van een nieuwe kast. Ooit eens eentje gemaakt, ~10 jaar geleden, ik heb die nog steeds maar wil die vervangen... is inmiddels een beetje afgeleefd