Custom built NAC HD voor SF5
- Dr Doggystyle
- Active Level:
Re: Custom built NAC HD voor SF5
gaaf gemaakt Chris !
Waanzin Chris, echt te gek dit.
Enorm gaaf om te zien, ook tof dat je met ons deelt hoe het proces van bouwen is gegaan 

S-E-G-A 

niet mooi zo een breedbeeld scherm in een niet breedbeeld kast dan vind ik vewlix veel beter
wel mooi afgewerkt en gebouwt
wel mooi afgewerkt en gebouwt
- poekiepoekie
- Active Level:
kunstwerkje, respect! 

shootem wrote:niet mooi zo een breedbeeld scherm in een niet breedbeeld kast dan vind ik vewlix veel beter
Voor als je scherm ermee ophoudt, is dit DE oplossing.
Ik vind de zij-art ZO vet. geweldig.
Heel mooi gedaan! 

Oprecht echt een hele vette cab! Misschien ga ik wel meedoen aan de prijsvraag, ik wil hem wel 

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Hoe heb je de controls eigenlijk geregeld voor een PS4?
- sombetzki
- Active Level:
Dikke poep Chris, kan niet anders zeggen. Vooral respect voor je skills qua bezel, heel netjes opgelost

Milspex wrote:Hoe heb je de controls eigenlijk geregeld voor een PS4?
Ik heb een set Fight Boards van Brook binnen gekregen. Die zijn fully compatible met PS4 dus navigeren in het PS menu is ook mogelijk. De FB bordjes zijn 4x4cm dus soldeer "skills" zijn essentieël.
@Marcosan
Hier een (gsm)foto van het scherm. Ik heb gekozen voor een IPS paneel met reactietijd van 5ms. 5ms staat gelijk aan 1/200e seconde dus voor een 60fps console zijn er geen framedrops mogelijk. Het IPS paneel zorgt er voor dat de cab een 178/178 kijkhoek heeft.

Ziet er prachtig uit Chris, The Next Level dit 

We were the first gamers !
Echt super bruut Chris. Ik vind die rode buttons wel heel vet persoonlijk. Marquee en move list zouden het voor mij helemaal afmaken. WoW
Awesome! Je zal em maar winnen! Pareltje. Mooi gedaan.
Heel vet dit!!!! 

- Marcosan30
- Active Level:
@Marcosan
Hier een (gsm)foto van het scherm. Ik heb gekozen voor een IPS paneel met reactietijd van 5ms. 5ms staat gelijk aan 1/200e seconde dus voor een 60fps console zijn er geen framedrops mogelijk. Het IPS paneel zorgt er voor dat de cab een 178/178 kijkhoek heeft.
[/quote]
Kut had ik maar nooit om deze foto gevraagd, want de hebzucht neemt weer exponentiele vormen aan.
Ziet er naar uit dat ik de winnaar van de cab maar moet gaan stalken met een flinke portie geld.

Kut had ik maar nooit om deze foto gevraagd, want de hebzucht neemt weer exponentiele vormen aan.

Ziet er naar uit dat ik de winnaar van de cab maar moet gaan stalken met een flinke portie geld.

Dat wordt ik. Ik moet nog steeds de foto's insturen. Zal minder achtelijk zijn als de SF4 prijsvraag. Mijn kids doen ook mee. Mijn jongste heeft al plek gemaakt in zijn kamer 

- Marcosan30
- Active Level:
Da Dude wrote:Dat wordt ik. Ik moet nog steeds de foto's insturen. Zal minder achtelijk zijn als de SF4 prijsvraag. Mijn kids doen ook mee. Mijn jongste heeft al plek gemaakt in zijn kamer
Helemaal goed fijne vent name your price. Ik zou het stiekem wel leuk vinden als deze cab in de community terecht komt

Maar zou je nou ooit er nog 1 mogen maken of is het one of a kind?
Het is echt een ziek stukje vakmanschap hoor.
Heeft er al iemand hier 1 bij je besteld ?
[edit] net nogmaals de foto's gekeken en die hele zwart wit combi is wel heel gaaf hoor, helemaal mijn stijl.
Het is echt een ziek stukje vakmanschap hoor.
Heeft er al iemand hier 1 bij je besteld ?

[edit] net nogmaals de foto's gekeken en die hele zwart wit combi is wel heel gaaf hoor, helemaal mijn stijl.
Het is niet bedoeld als one of a kind en juist m'n keuze geweest om een NAC te pakken om zo in te zien of het voor herhaling vatbaar is.
Maar de uren die gingen zitten in al het customizen heeft helaas ook een behoorlijke prijskaart. Zo komt een setup als deze in de buurt van een Vewlix.
De uren zaten voornamelijk in de bezel van het scherm.
De kleuren zijn ook absoluut mijn ding. Ik heb in het verleden een aantal custom sticks in deze kleur combi gemaakt:
Seth stick : https://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/albums/72157625119910410
Vewlix stick : https://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/sets/72157626861110001
Verzamling : https://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/sets/72157626131321687
Maar de uren die gingen zitten in al het customizen heeft helaas ook een behoorlijke prijskaart. Zo komt een setup als deze in de buurt van een Vewlix.
De uren zaten voornamelijk in de bezel van het scherm.
De kleuren zijn ook absoluut mijn ding. Ik heb in het verleden een aantal custom sticks in deze kleur combi gemaakt:
Seth stick : https://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/albums/72157625119910410
Vewlix stick : https://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/sets/72157626861110001
Verzamling : https://www.flickr.com/photos/shadaloo_eu/sets/72157626131321687
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Was de monitor van deze aan gort of heb je er nu een reserve? 

Sp33dFr34k wrote:Was de monitor van deze aan gort of heb je er nu een reserve?
Het begon met een afschuwelijke NAC die volgens mij was ondergedompeld in teer en nicotine en de meest aftandse burn-in ooit had.
Startpost lezen

- Sp33dFr34k
- Active Level:
De tube, maar het chassis?

Sp33dFr34k wrote:De tube, maar het chassis?![]()
Is nu een spare part voor toekomstige cabs.