Zodra ik tijd vind ga ik er een paar bouwen en op Ebay (Duitsland) zetten. Dat zou dan in eerste instantie gaan om het Mario Bros model want ik heb alle onderdelen al binnen voor twee kasten, inclusief de side art enzovoorts. Alles nieuw, ook de monitoren. Oh ja, ik moet wel nog beslissen welke speakerset er in gaat, ik wil het perfect doen en niet het goedkoopste.
Wat de verkoopprijs zou moeten worden weet ik nog niet.
Allereerst zijn er natuurlijk de kosten van al het materiaal en dat tikte toch al flink aan : nieuwe monitor, joysticks / buttons / voeding / (heel) goede speakerset, en dan jamma bekabeling + zo'n "veel-in-1 pcb" er in (horizontaal of verticaal). Oh ja, en de sideart + artwork op bezel/marquee komt er ook nog bij. Ik heb alles al aangeschaft voor 2 kasten (ook de artwork) behalve die 2 speakersets
Vervolgens heb je de uren die het kost om ze te maken. Ik ga gewoon beginnen en dan goed bijhouden hoeveel uur het is en dan weet ik wat ik minimaal als verkoopprijs nodig heb. Want daar moet dan helaas de btw nog af (ik heb een eigen bedrijfje) en over de winst moet belasting betaald worden
Als ze niet verkocht worden dan is het geen probleem en hou ik ze zelf (1 horizontaal, 1 verticaal

).
Ik heb de uren bij de vorige keer Mario Bros niet goed bijgehouden maar ik denk toch dat ik er zeker een week over zou doen om er 1 te bouwen. Maar wellicht sneller als ik er meer tegelijk maak, vandaar dat ik gelijk er 2 ga maken.
Ik heb gezien/ervaren dat de oosterburen redelijk bereid zijn om te betalen voor een leuke kast. Ik denk dat Nederland een moeilijker markt is maar wellicht vergis ik me.
De Tron is in ieder geval eerst voor mezelf, joepie !