De glorieuze Nozomi huisdieren thread...
Re: De glorieuze Nozomi huisdieren thread...
Ben het uiteindelijk wel van plan. Eerst even rustig afwachten hoe het met Bobble gaat en dan over een tijdje op een beurs een volwassen exemplaar kopen.
Ze is helaas maar één jaar geworden. Ze worden gemiddeld 8 jaar en soms zelfs 10-20 jaar.
Dat is dan wel enorm balen zeg, helemaal als je er gewoon helemaal niks aan kan doen. Daarom heb ik liever geen huisdieren maarja helemaal niks is ook zo saai en als je eenmaal begint.....
hier in huis hebben we net van de week dier nummer 4 "besteld". Naast Johnson McJohnson (officiele naam) de zwarte terror kat en 2 cavias, floortje&Sophie (die in een half jaar 6 keer zo groot zijn geworden) krijgen we over 2 maanden een nani bassotto zoals ze hier heten, oftwel een tekkel.
Formaat middel tot klein, dat is nog niet helemaal duidelijk.
Zijn projectnaam is Giorgio op het moment maar de discussies zijn nog niet geheel afgerond rondom het naamgeven, tis net als met babys, je moet een lijstje afwerken :p
zal binnenkort wel wat fotos plaatsen.
hier in huis hebben we net van de week dier nummer 4 "besteld". Naast Johnson McJohnson (officiele naam) de zwarte terror kat en 2 cavias, floortje&Sophie (die in een half jaar 6 keer zo groot zijn geworden) krijgen we over 2 maanden een nani bassotto zoals ze hier heten, oftwel een tekkel.
Formaat middel tot klein, dat is nog niet helemaal duidelijk.
Zijn projectnaam is Giorgio op het moment maar de discussies zijn nog niet geheel afgerond rondom het naamgeven, tis net als met babys, je moet een lijstje afwerken :p
zal binnenkort wel wat fotos plaatsen.
Dat is altijd het probleem met namen geven...niemand is het met je eens.
Ik heb m'n zoontje twee namen laten verzinnen voor de luipaardgekko's en dat werden Bubble en Bobble, vernoemd naar het computerspel van Taito.
De wimpergekko is volledig door mij gekocht (dier + terrarium + overige benodigdheden) dus ik vond dat alleen ik hem een naam kon geven...Nergal dus...m'n zoontje is het er niet mee eens en noemt hem Wimpie (de wimpergekko)...best leuk verzonnen, maar toch zucht.
Ik heb m'n zoontje twee namen laten verzinnen voor de luipaardgekko's en dat werden Bubble en Bobble, vernoemd naar het computerspel van Taito.
De wimpergekko is volledig door mij gekocht (dier + terrarium + overige benodigdheden) dus ik vond dat alleen ik hem een naam kon geven...Nergal dus...m'n zoontje is het er niet mee eens en noemt hem Wimpie (de wimpergekko)...best leuk verzonnen, maar toch zucht.
daar heb ik even hardop om gelachen 
gewoon stug volhouden met Wimpie is het beste wat hij kan doen, als ouder heb je gewoon niks in te brengen op naam gebied.

gewoon stug volhouden met Wimpie is het beste wat hij kan doen, als ouder heb je gewoon niks in te brengen op naam gebied.
Vandaag weer naar de reptielenbeurs in Houten geweest voor een nieuwe luipaardgekko...naast echt bizarre dieren die te koop aangeboden werden (vleermuizen, prairiehondjes en haarloze cavia's!) een nieuwe gekko gevonden:
De dame in kwestie.

Kennismaking met Bobble.

In haar nieuwe verblijf.

Ze heeft nog geen naam, maar ik zat aan Twinkie te denken aangezien ze wel op een Twinkie (Amerikaanse snack cake) lijkt.
De dame in kwestie.

Kennismaking met Bobble.

In haar nieuwe verblijf.

Ze heeft nog geen naam, maar ik zat aan Twinkie te denken aangezien ze wel op een Twinkie (Amerikaanse snack cake) lijkt.