Het einde van Playworks op de huidige locatie!
Beste mensen, gisteren werd ik onverwachts overvallen met het nieuws dat we met de toko voor 3 november moeten verkassen.
Dit is natuurlijk helemaal klote, maar wel iets wat altijd boven je hoofd hangt als je onder deze voorwaarden een anti kraak ruimte betrekt. Het komt dit keer alleen helaas veel te vroeg. Ik had de hoop binnen een jaar te verhuizen naar een ruimte die ik voor langere tijd kon betrekken tegen een hogere huur natuurlijk, maar dat is helaas niet gelukt.
De realiteit is dat we dus voor 3 november de tent moeten verlaten, ik hoop dat ik nog een ruimte kan vinden waarbij ik met het concept voor langere tijd kan blijven, maar het kan ook zomaar zijn dat het alleen maar een ruimte wordt waarbij ik de spullen kan opslaan en er wellicht ook volledig mee moet stoppen.
Het kan nog alle kanten op en ik blijf positief, maar alles is dus mogelijk.
Hopelijk tot op een andere locatie guys!
Dit is natuurlijk helemaal klote, maar wel iets wat altijd boven je hoofd hangt als je onder deze voorwaarden een anti kraak ruimte betrekt. Het komt dit keer alleen helaas veel te vroeg. Ik had de hoop binnen een jaar te verhuizen naar een ruimte die ik voor langere tijd kon betrekken tegen een hogere huur natuurlijk, maar dat is helaas niet gelukt.
De realiteit is dat we dus voor 3 november de tent moeten verlaten, ik hoop dat ik nog een ruimte kan vinden waarbij ik met het concept voor langere tijd kan blijven, maar het kan ook zomaar zijn dat het alleen maar een ruimte wordt waarbij ik de spullen kan opslaan en er wellicht ook volledig mee moet stoppen.
Het kan nog alle kanten op en ik blijf positief, maar alles is dus mogelijk.
Hopelijk tot op een andere locatie guys!
Wat een kl*te nieuws man... Hoop dat je op (zeer) korte termijn wat anders kunt vinden en dit concept kunt doorzetten. Niet alleen voor de gamers en liefhebbers, maar ook voor je eigen business. Ik duim voor je !!
Re: Het einde van Playworks op de huidige locatie!
Gare shit, 20 jaar leeg en nu de tent lekker gevuld is en draait komen ze ineens met grote plannen voor het pand.
Zooo, dat is balen zeg...
Jullie hadden het net zo mooi voor elkaar.
Hopelijk vinden jullie snel een permanente locatie, het mag niet gebeuren dat het hiermee ophoudt.
Sterkte en succes ermee iig!
Jullie hadden het net zo mooi voor elkaar.
Hopelijk vinden jullie snel een permanente locatie, het mag niet gebeuren dat het hiermee ophoudt.
Sterkte en succes ermee iig!
- Dr Doggystyle
- Active Level:
shit man das echt klote nieuws.
hopen dat je op zo een korte termijn een andere lokatie kan vinden.
trouwens mocht je bij de grote verhuizing hulp nodig hebben dan ben ik er natuurlijk bij
hopen dat je op zo een korte termijn een andere lokatie kan vinden.
trouwens mocht je bij de grote verhuizing hulp nodig hebben dan ben ik er natuurlijk bij
Dr Doggystyle wrote:trouwens mocht je bij de grote verhuizing hulp nodig hebben dan ben ik er natuurlijk bij
Goed initiatief. Waar mogelijk help ik ook mee.
Jinxz wrote:Gare shit, 20 jaar leeg en nu de tent lekker gevuld is en draait komen ze ineens met grote plannen voor het pand.
Ik geloof er ook geen zak van, maar ja dat is een andere discussie. Het verhaal waar ze mee komen stinkt aan alle kanten

WTF? Anders eens kletsen met dat verzamel pand naast je? Op de laatste meet sprak ik met een kerel die daar werkte.
Anyway, ik hoor wel wanneer er inpak/verhuis hulp nodig is.
Anyway, ik hoor wel wanneer er inpak/verhuis hulp nodig is.
- d
- Active Level:
Rechtsbijstand?
Dit slaat werkelijk in als een bom! Ik hoopte dat dit een oude post was. Damn!
Je bent niet alleen. Er staat een hele community achter je. Wat jij bereikt hebt is onwerkelijk en fokking sick!
Als er wat moet gebeuren kan ik helpen za-ma en di-vr na 19:00.
Keep ya head up!
Dit slaat werkelijk in als een bom! Ik hoopte dat dit een oude post was. Damn!
Je bent niet alleen. Er staat een hele community achter je. Wat jij bereikt hebt is onwerkelijk en fokking sick!
Als er wat moet gebeuren kan ik helpen za-ma en di-vr na 19:00.
Keep ya head up!
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
WTF. Dit is erg balen zeg. Mooi pand en dan dit.
Als ik kan helpen, dan hoor ik dat graag.
Als ik kan helpen, dan hoor ik dat graag.
Slecht nieuws om te horen!
Maar ik hoop natuurlijk dat het er op de lange termijn alleen maar beter op wordt!
Succes ermee!
Maar ik hoop natuurlijk dat het er op de lange termijn alleen maar beter op wordt!
Succes ermee!

Gvd man, word je ff in de kiem gesmoord hier. Laten we hopen dat deze tegenslag uiteindelijk positief uitpakt.
- sombetzki
- Active Level:
Dat is fucked up man. Schrik hier echt van...
Wat d ook al zei, ik hoopte dat dit een oude post was ofzo...
Wat d ook al zei, ik hoopte dat dit een oude post was ofzo...
tjsonge,das lekker
heb je een mooie locatie,en mooie plannen!!!
we helpen waar we kunnen
houd ons op de hoogte
heb je een mooie locatie,en mooie plannen!!!
we helpen waar we kunnen
houd ons op de hoogte
- Marcosan30
- Active Level:
Wat naar zeg! Hopelijk vindt je snel iets anders.
anti kraak stopt altijd als je het niet kunt gebruiken, zelfs als je het ziet aankomen 
maar klote hoor, zeker aangezien er zoveel werk in zit en volgens mij alles net een beetje begon te lopen. hopelijk is de toekomstige huur niet te hoog en goed te betalen met special events voor bedrijven.
succes!!

maar klote hoor, zeker aangezien er zoveel werk in zit en volgens mij alles net een beetje begon te lopen. hopelijk is de toekomstige huur niet te hoog en goed te betalen met special events voor bedrijven.
succes!!
Dat is even balen, maar denken in oplossingen, op naar de volgende locatie!

Ik snap het niet, is dat die nieuwe grotere ruimte waar je het over hebt?? of die lokatie waar het voorheen was??
Meen je niet. Wat klote zeg! Jullie hadden het allemaal net zo mooi voor elkaar. Hopelijk komt er een ander mooi pand op jullie pad. Veel succes!
Damn, Wat een klote nieuws zeg.
Ben je net lekker op de rit, krijg je dit om je oren.
Verhuizen, je weet. Ik kom als ik kan.
Hopelijk vind je snel wat, want opslag zou zo zonde zijn na al je investeringen er in.
Hou ons op de hoogte.
Ben je net lekker op de rit, krijg je dit om je oren.
Verhuizen, je weet. Ik kom als ik kan.
Hopelijk vind je snel wat, want opslag zou zo zonde zijn na al je investeringen er in.
Hou ons op de hoogte.
Opslag zit wel super dichtbij 

Wauw, dat zuigt! Nou baal ik al helemaal dat ik er de vorige keer maar zo kort aanwezig was. Hopelijk vindt je weer een geschikt pand en als het op verhuizen van spullen aankomt, dan wil ik best weer meewerken zoals de vorige keer, mits ik kan natuurlijk.
Sterkte!
Sterkte!
Iedereen bedankt voor de mentale support, wordt echt gewaardeerd. Het is nu eenmaal wat het is en was deel van het risico, dus ik ben gewoon hard bezig met het zoeken naar de juiste optie. Ik hou jullie wel zo nu een dan op de hoogte 

Last edited by Psykick on Fri Oct 09, 2015 11:46, edited 1 time in total.