[gezocht] 100 coin sticker
Wie heeft zo'n ding? Mag ook een reproductie zijn, maakt mij niet uit.

Re: [gezocht] 100 coin sticker
Die zijn origineel amper te vinden. Ik heb een reproductie op mijn NAC zitten. Destijds via Sean (MCS Art) geregeld, maar volgens mij is de goede man ziek geworden en is er sinds 2011 geen activiteit meer. Ik heb er helaas niet meer liggen.
arcadeinvaders.com heeft ze te koop maar die heb je - gezien jouw foto - volgens mij al gevonden
fikse prijs helaas
fikse prijs helaas

lorre001 wrote:arcadeinvaders.com heeft ze te koop maar die heb je - gezien jouw foto - volgens mij al gevonden
fikse prijs helaas
Ja idd, 26,= + porto - dat is wat overdreven lijkt me

Ik heb ooit een repro CPS2 sticker van Jason voor $6 + $5 shipping gekregen, dat zijn tenminste fatsoenlijke prijzen.
Dus mensen, wie-o-wie

Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
Cageman wrote:Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
Kost wat maar dan heb je ook wat

Cageman wrote:Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.

Thanks - dat is idd een goede optie, ga ik in parallel ook proberen.
waiwainl wrote:Cageman wrote:Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
als jij hem voor 3 tientjes voor mij wil inkoppen, graag
Geen probleem hoor. Voor 3 tientjes + verzending is hij dan van jou!
Ben benieuwd hoe je printje eruit gaat zien

als je gaat printen, kun je samples opvragen bij zo'n stickerboer
weet je precies hoe het eruit komt te zien
weet je precies hoe het eruit komt te zien