ik heb sinds kort een Arcadekast, maar ben nog zo groen als het gras als het aankomt op Arcadegebied. Nu weet ik wel dat hetgeen waar je de MVS op aansluit een JAMMA connector is en dat er ook meerdere dingen op een JAMMA connector zijn aan te sluiten.
Zo heb ik bijvoorbeeld gelezen over PCB's, dat zijn gewoon boards waar 1 spel op staat, maar heb je hier een convertor of extra voeding voor nodig of kan hij gewoon direct op de JAMMA aansluiten?
En wat is het verschil tussen JAMMA en JAMMA+?
En welke dingen naast MVS en PCB kan je nog meer aansluiten en wat heb je daar dan voor nodig?
En bestaan er ook splitstukken voor de JAMMA aansluiting zodat er meerdere apparaten tegelijk op aangesloten kunnen zijn en dat je alleen maar een schakelaar hoeft over te halen wanneer je het andere apparaat wilt bespelen?
Ik heb er ook een Dreamcast convertor bij, maar vroeg me af of er nog meer van die custom made dingen zijn/bestaan, maakt niet uit wat.
Voorlopig heb ik denk genoeg vragen, sorry als ze een beetje n00bish zijn, maar ja dat ben ik nu eenmaal (nog)