Post hier je impressies, je links naar filmpjes etc.
Tokyo Game Show preview op:
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=61997

Rano wrote:Level 5 is bezig met een RPG voor de PlayStation 3. Het spelletje gaat "White Knight Story" heetten en een ziekelijk mooie gameplay HD movie is hier te vinden.
Dem. wrote:Zag op de lijst met aangekondigde games op voor TGS niet echt veel wat me interesseerde, dus dan maar trailers kijken. Met name voor de PS3 natuurlijk. MGS4, ben er geen fan van (uitzndering van deel 1 uiteraard). Dus ook geen flauw idee wie die kerel op 't einde is. Trailer ziet er wel ok'ish uit, beetje gaar, maar dat heb ik altijd al gehad met MGS.
Dem. wrote:Heb nog niet iets gevonden waar ik van onder de indruk was (met twee of drie uitzonderingen). Was wel blij om te horen dat er een nieuwe harvest moon komt voor de DS, alhoewel die waarschijnlijk 99% zal zijn als zijn voorgangers. Viva Pinata trok me wel aan voor één of andere reden.
Dem. wrote:Die 15 minuten gameplay vid met commentaar van BIOSHOCK slaat echt alles. Damn wat ziet dat er geweldig uit!
Rano wrote:Dem. wrote:Zag op de lijst met aangekondigde games op voor TGS niet echt veel wat me interesseerde, dus dan maar trailers kijken. Met name voor de PS3 natuurlijk. MGS4, ben er geen fan van (uitzndering van deel 1 uiteraard). Dus ook geen flauw idee wie die kerel op 't einde is. Trailer ziet er wel ok'ish uit, beetje gaar, maar dat heb ik altijd al gehad met MGS.
Dat heb ik dus precies zo. Ik heb alleen deel 1 echt gespeeld. Deel 2 en 3 vrijwel niet. Ik ben dus niet zo bekend met het verhaal als de rest. Maar ik raak toch heel enthousiast over deze game. Ik vind die sfeer zo vet.
Rano wrote:En natuurlijk Duivel Mag Huilen Vier. Had niet verwacht dat ie zo speelbaar zou zijn. Dat ziet er echt ongelofelijk vet uit.
Rano wrote:
Harvest Moon voor de DS die net in de VS uit is, zuigt aan alle kanten. Heel jammer, want op de Cube en op de GBA waren het toffe games. Als je Viva Pinata leuk lijkt, dan moet je dit filmpje zien! 20 minuten gameplay met uitleg. Dan MOET je de game gewoon hebben (ik = AC fan).
Ken wrote:http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=62038