PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus
- Dr Doggystyle
- Active Level:
Re: PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus
maak er voor mij maar een Dr Doggystyle +2 van 

Ik ben aan brandstofkosten 30 euro kwijt minimaal, daarbij de entree voor mij en mijn kids.
Plus als ik in Veenedaal iemand ophaal (en dan de verkeerde afslag neem 90 euro boete krijg (KLOTE TUNNEL)
).
Maar dan nog, ik heb het ervoor over. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, als is die van mij ook niet continu goed gevult.
Je kan in mijn ogen beter je geld uitgeven aan een leuke ervaring, waarna je kids nog maanden napraten over hoe tof ze het vonden. Dan er een nieuwe game voor kopen en die een maand spelen imo.
Plus als ik in Veenedaal iemand ophaal (en dan de verkeerde afslag neem 90 euro boete krijg (KLOTE TUNNEL)

Maar dan nog, ik heb het ervoor over. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, als is die van mij ook niet continu goed gevult.
Je kan in mijn ogen beter je geld uitgeven aan een leuke ervaring, waarna je kids nog maanden napraten over hoe tof ze het vonden. Dan er een nieuwe game voor kopen en die een maand spelen imo.
PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus
Mooi gezegd Da Dude. +1. Wel jammer van de boete 

Nou weet je, dat geld is niet eens een discussie maar dan moet je er misschien eerst eens een keer geweest zijn. Als je naar de gemiddelde arcade gaat en je met je munten alles gaat betalen sta je na 30 minuten en 25 euro lichter weer buiten. Nu kan je uuuuuren knallen EN heb je eten en drinken. Al die machines staan daar de hele dag te draaien en zoals eerder gezegd ze doen het tenminste. Ik zeg gewoon gaan en je zult niet teleurgesteld worden als je een passie voor arcade hebt.
Prijs lijkt duur maar is het niet.
Zelf ben ik ook 40 euro kwijt aan brandstofkosten (woon helemaal in het zuiden).
Kan ook naar een arcade hal gaan op nog geen 20min rijden. Echter sta ik met 25 euro binnen een half uur weer buiten! Zonder iets te eten...
--
Ik moet nog even kijken of ik ook dit keer erbij kan zijn i.v.m. werk.
Zelf ben ik ook 40 euro kwijt aan brandstofkosten (woon helemaal in het zuiden).
Kan ook naar een arcade hal gaan op nog geen 20min rijden. Echter sta ik met 25 euro binnen een half uur weer buiten! Zonder iets te eten...
--
Ik moet nog even kijken of ik ook dit keer erbij kan zijn i.v.m. werk.
carpoolen??
Ik ben misschien toch erbij met een mogelijke +3/4, het is wel de dag na een heftig Drum 'n Bass feestje dus we moeten even kijken hoeveel energie we nog over hebben 
Is het een beetje te bereiken met OV?

Is het een beetje te bereiken met OV?
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Gezellig! OV stopt voor de deur 
Edit : in het weekend niet, dus check even waar
de dichtstbijzijnde tram of bus stopt

Edit : in het weekend niet, dus check even waar
de dichtstbijzijnde tram of bus stopt

Kijk, dat valt nog mooi net binnen mijn vakantie (werk normaal ieder weekend).
Ik kom samen met mijn vriendin en we eten graag mee! Mijn vriendin wil weten of Bishi Bashi (of iets dergelijks) er weer staat
Ik kom samen met mijn vriendin en we eten graag mee! Mijn vriendin wil weten of Bishi Bashi (of iets dergelijks) er weer staat

"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
Ik ben erbij inclusief eten! 

Beginpost is aangepast, kijk ff of je er wel bij staat of dat mijn info klopt, zoniet pas ik dat nog even aan.
Ik wil je er wel op wijzen dat er weer een paar hele vette verrassingen op je staan te wachten. Net toen je dacht dat het niet gekker kon
Tot dan!
Ik wil je er wel op wijzen dat er weer een paar hele vette verrassingen op je staan te wachten. Net toen je dacht dat het niet gekker kon

Tot dan!
- Dr Doggystyle
- Active Level:
ik kan niet wachten 

Ik laat morgen nog weten of ik samen met m'n zoontje langs kan komen. Heb nog niets van de buurt BBQ gehoord en ik vind dat als ik één week van te voren er nog niet van verneem, dat het dan wat mij betreft niet doorgaat.
Is het een probleem als ik zondagavond/ maandagochtend pas doorgeef of ik met m'n zoontje kom of niet oftwel wat is de deadline?
Hey Psykick,
om mijn broetje van bijna 18 eens een echte arcade te laten mee maken wil ik hem mee nemen voor zijn verjaardag (ja qua gaming heb ik hem uiteraard verziekt). Omdat ik een soort bon wil maken, dan kan ik hem ook echt fysiek iets geven tijdens zijn bday zou ik graag weten welke zaterdagen je dit jaar nog open bent.
29ste ga ik namelijk niet redden
En top wat je hier weg wilt zetten zeg!
Cheers,
Baki
om mijn broetje van bijna 18 eens een echte arcade te laten mee maken wil ik hem mee nemen voor zijn verjaardag (ja qua gaming heb ik hem uiteraard verziekt). Omdat ik een soort bon wil maken, dan kan ik hem ook echt fysiek iets geven tijdens zijn bday zou ik graag weten welke zaterdagen je dit jaar nog open bent.
29ste ga ik namelijk niet redden

En top wat je hier weg wilt zetten zeg!
Cheers,
Baki
Hey Baki, ik ben iig 19 september open voor een fight event en moet nog even kijken wanneer ik dan weer een casual event heb. Hou het forum iig in de gaten 

Ok thanks, doe ik 

De familie stuitert al de hele vakantie.
Sign me in + 2 kids. (1 burger voor mij, kids eten samen 1 burger)
Wij zijn erg benieuwd naar het nieuwe NGC
Sign me in + 2 kids. (1 burger voor mij, kids eten samen 1 burger)
Wij zijn erg benieuwd naar het nieuwe NGC

Zet mij er ook maar bij +1 (kind), we eten (helaas) niet mee.
cthulhu wrote:Zet mij er ook maar bij +1 (kind), we eten (helaas) niet mee.
Hoezo, moet je eerder weg?
Yep, de buurt BBQ gaat toch door, dus we komen een paar uurtjes en dan gaan we rond half vijf weer weg.
cthulhu wrote:Yep, de buurt BBQ gaat toch door, dus we komen een paar uurtjes en dan gaan we rond half vijf weer weg.
Jammer man, maar goed, ik zie je zaterdag. Praten we weer even bij voordat je naar de buurt BBQ gaat.