GEZOCHT: Xin-Mo 1 player controller
GEZOCHT: Xin-Mo 1 player controller
Zoals de titel zegt zoek ik een USB interface dingetje om mijn PC aan te sluiten op een arcade control panel. Het is bedoeld voor slechts een 1 player control panel voor het gebruik van mame en hyperspin.
Als je wat hebt dan hoor ik het graag.
Groet,
Pieter
Als je wat hebt dan hoor ik het graag.
Groet,
Pieter
Last edited by Sphere on Sun Aug 09, 2015 19:26, edited 1 time in total.
GEZOCHT: IPAC of iets dergelijks
Dat is een goede en makkelijke. Zelf vroeger ook gebruikt.
Re: GEZOCHT: IPAC of iets dergelijks
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Deze zijn heel makkelijk, en heb je voor 1 e n 2 player.
Ik heb er 1 in mijn Vewlix Liggen, en die werkt perfect.
1player kost hier nog geen 20 euro: http://www.arcadewinkel.nl/componenten/interfaces
Deze zijn heel makkelijk, en heb je voor 1 e n 2 player.
Ik heb er 1 in mijn Vewlix Liggen, en die werkt perfect.
1player kost hier nog geen 20 euro: http://www.arcadewinkel.nl/componenten/interfaces
Jongens even voor de duidelijkheid, het is niet bedoeld om in een bestaande kast te hangen. Het gaat echt om het aansluiten van een pc met scherm aan een cp.
@Da Dude, draai jij je pc met steam games ook op de vewlix zonder problemen? Waar ik aan zit te denken is mame maar als steam ook werkt met een Xin Mo dat zou wel vet zijn. Luftrausers ala arcade cabinet haha.
@Da Dude, draai jij je pc met steam games ook op de vewlix zonder problemen? Waar ik aan zit te denken is mame maar als steam ook werkt met een Xin Mo dat zou wel vet zijn. Luftrausers ala arcade cabinet haha.
Last edited by Sphere on Sun Aug 09, 2015 19:15, edited 2 times in total.
Jazeker. Lufthausers nog niet geprobeerd, maar DOA, SF4ultra, Meerdere platformers. Zolang ze maar joypad ondersteunen, en anders zijn er tools voor. Gaat echt goed. Net mijn PC geupdate naar Windows 10, dus moet ik het een en ander weer testen.
Na mijn vakantie starte de pc op. een update, reboot, en daarna niks meer.
Gelukkig staat op mijn SSD (C:\) alleen Windows. Met een uurtje windows 10 draaiend.
Na mijn vakantie starte de pc op. een update, reboot, en daarna niks meer.
Gelukkig staat op mijn SSD (C:\) alleen Windows. Met een uurtje windows 10 draaiend.
Dan ben ik bij deze op zoek naar een Xin Mo
Steam op een cab is wel nice.
Heb je er een liggen en wil je er vanaf dan verneem ik dat graag, anders bestel ik hem nieuw.
Groet,
Pieter

Heb je er een liggen en wil je er vanaf dan verneem ik dat graag, anders bestel ik hem nieuw.
Groet,
Pieter
Sphere wrote:Dan ben ik bij deze op zoek naar een Xin MoSteam op een cab is wel nice.
Groet,
Pieter
Ik heb er ook eentje besteld. Ze werken nml. ook op een RaspberryPi als input device... ff testen

De verkoper is trouwens op vakantie en zal volgende week maandag weer zendingen versturen.