Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
- Beatmaster-P
- Active Level:
Re: Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...
gave TV, beau!
Damn, mooi schermpje! Voegt dat het een gebogen scherm is ook daadwerkelijk iets toe?
Cageman wrote:gave TV, beau!
Dankje wel cage
cthulhu wrote:Damn, mooi schermpje! Voegt dat het een gebogen scherm is ook daadwerkelijk iets toe?
Persoonlijk vindt ik het prettig kijken en de games op 1440 p zien er superstrak uit
En ik kijk graag films en series net jp world gekeken wel gaaf om die dinos zo te zien .
Ach ik hou er van

Een Taito Type X2 met multi game HDD en mount plate 
Zal voorlopig gebruikt worden middels SuperGun principe.

Zal voorlopig gebruikt worden middels SuperGun principe.

Zeer blij mee 
Vooral de nieuwe find: Jamestown, had er nooit van gehoord. Super tof spel!

Vooral de nieuwe find: Jamestown, had er nooit van gehoord. Super tof spel!
- sombetzki
- Active Level:
Epic. Dfk is beste deel in de ddp reeks als je het mij vraagt. Mooie get man, jaloers!
Vette get! Veel plezier ermee 

Thanks! Ben er zeer blij mee...ik vind dit één van de weinige Black Labels die de moeite waard is om te kopen aangezien hij echt totaal anders speelt (en klinkt) als Dodonpachi Daifukkatsu 1.5. Persoonlijk vind ik de muziek en gameplay véél beter dan 1.5.
lorre001 wrote:Geen autobomb +1
Gefeliciteerd vette titel weer
Thanks!
Bij deze heb je net zoals bij Saidaioujou de keuze of je autobomb hebt of niet...slechtste gameplay uitvinding ooit van Cave, die autobomb. Haalt gewoon de spanning uit een spel (en dan toch bij Akai Katana ook een autobomb in sneaken...zucht).
cthulhu wrote:
Vandaag al even op mogen spelen - zeer gaaf!

Ja, je had geluk dat hij toevallig arriveerde toen je er was...meestal komt PostNL veel later op de dag.
Op FB al gereageerd, maar het is echt een mooie aanwinst. Art ook orgineel?
Da Dude wrote:Op FB al gereageerd, maar het is echt een mooie aanwinst. Art ook orgineel?
Yep, dit keer wel...normaal koop ik PCB's zonder artwork aangezien dat in veel gevallen €50 tot €100 scheelt. Nu had ik helaas geen keuze.
- sombetzki
- Active Level:
Zo, weer een nieuwe get en weer niet arcade-gerelateerd...
Niet dat ik niet meer aan arcade doe, maar heb momenteel genoeg cabs en games om te spelen dat er eerst maar geen pcb's bij hoeven. Kunt wel een hele stapel pcb's hebben liggen, maar als je ze niet speelt is dat ook zonde.
Woensdag werd deze bezorgd;

Een slagje groter als de drone die ik mee had naar het laatste event;

En direct s'avonds getest in de achtertuin;

Dit weekend uitgebreid testen en camera eronder hangen om wat mooie plaatjes te maken.
ff wat specs;
- GPS (hangt superstabiel daardoor en kan daardoor ook vliegen als het waait (niet bij storm
))
- 300 meter maximale vlieghoogte
- minstens 1,5 km bereik
- open source flight controller (alles te tweaken, tunen en te programmeren)
Ben erg benieuwd wat ik hier allemaal mee kan/ga doen
Niet dat ik niet meer aan arcade doe, maar heb momenteel genoeg cabs en games om te spelen dat er eerst maar geen pcb's bij hoeven. Kunt wel een hele stapel pcb's hebben liggen, maar als je ze niet speelt is dat ook zonde.

Dit weekend uitgebreid testen en camera eronder hangen om wat mooie plaatjes te maken.
ff wat specs;
- GPS (hangt superstabiel daardoor en kan daardoor ook vliegen als het waait (niet bij storm

- minstens 1,5 km bereik

Mooi man, vooral die GPS is een uitkomst. Dan vliegt ie zeker ook automatisch terug naar je als de connectie verbreekt en de accu laag is? Want dan heb je echt weinig zorgen dat ie opeen uit de lucht dondert 

Wat vet man! Het zijn de afstandsberstuurbare autootjes van nu. Had ik maar meer tijd en geld!
Veel plezier ermee man en hou ons op de hoogte!
- sombetzki
- Active Level:
Da Dude wrote:Mooi man, vooral die GPS is een uitkomst. Dan vliegt ie zeker ook automatisch terug naar je als de connectie verbreekt en de accu laag is? Want dan heb je echt weinig zorgen dat ie opeen uit de lucht dondert
Klopt. Accu leeg gaat hij piepen. Heb ik 2 minuten om te landen, anders land hij automatisch op de plek waar hij dan vliegt. Verbreekt de verbinding met de remote dan vliegt hij terug naar het punt waar hij is opgestegen en land hij ook zelf.
Zit ook een paniek switch met dezelfde functie.
En er is mission planner software beschikbaar. Dit is een soort van TomTom voor drones. Ik kan dan gewoon allemaal punten op de kaart aanklikken en hoogtes instellen die ik wil en vervolgens vliegt hij compleet autonoom die route en komt weer terug (mits accu vol genoeg natuurlijk

Psykick wrote:Wat vet man! Het zijn de afstandsberstuurbare autootjes van nu. Had ik maar meer tijd en geld!
Thanks, ga ik zeker doen! Ben er ook echt heel blij mee. Die kleine drone was mooi om het manual vliegen onder controle te krijgen en een xtje te crashen zonder dat er een klein fortuin tegen de vlakte gaat, maar dit is wel even een stapje verder nu
Net ook een SJ4000 (GoPro kloon) van een collega te leen gekregen, die gebruikte hem toch niet.
Eerst maar even checken of dat beetje goede beeldkwaliteit is voordat ik zelf eentje bestel.
Direct maar eronder gehangen;

Is zonder gimbal (apparaatje om camera steady te houden tijdens het vliegen), maar t is allemaal duur genoeg

sombetzki wrote:Zo, weer een nieuwe get en weer niet arcade-gerelateerd...
ff wat specs;
- GPS (hangt superstabiel daardoor en kan daardoor ook vliegen als het waait (niet bij storm))
- minstens 1,5 km bereik
Kijk, hier word ik nou blij van.
Mooie aankoop anton! Veel vliegplezier en blijf uit de buurt van bomen...
Cewl!! Zie je toch dat het na een paar jaar toch enorm verbeterd is al die technieken.
- Beatmaster-P
- Active Level: