Darksoft NeoGeo MVS + AES Multicart
Na de successen van de CPS2 Multicart, de CPS3 SuperBios, Sega STV cart, Atomiswave2Naomi en andere projecten nu ook een NeoGeo MVS AES Multicart . Deze komt uit in 2016. Begin maar vast met sparen!
Oh ja en check zn eigen nieuwe forum http://www.arcade-projects.com/forums/index.php?thread/40-neogeo-aes-multigame-cartridge/&pageNo=1
Oh ja en check zn eigen nieuwe forum http://www.arcade-projects.com/forums/index.php?thread/40-neogeo-aes-multigame-cartridge/&pageNo=1
Re: Darksoft NeoGeo MVS + AES Multicart
Oeh. Sweet! Dat klinkt als een interessant project. Ik ben benieuwd naar de prijs though.
Zal wel tussen de $220 en $300 komen schat ik in
Taito F3 staat ook op zijn lijst 

Dit gaat een grote impact hebben voor de prijzen van de MVS en AES cartridges! Twee vliegen in één klap, de verzamelaars kunnen voor een betere prijs hun collectie vergroten en de spelers kunnen gemakkelijk voor minder geld 'alles' spelen! 

S-E-G-A 

Zou kunnen. Al denk ik dat het wel mee valt.
De prijzen van de console games zijn ook niet naar beneden gegaan toen Kirkzz en vrienden hun SD-multi-cartridges introduceerden.
De prijzen van de console games zijn ook niet naar beneden gegaan toen Kirkzz en vrienden hun SD-multi-cartridges introduceerden.
Denk het ook niet hoor, blijft gewoon niet de real deal, zeker voor de aes markt telt dat zwaar natuurlijk.
Maar wel tof om eindelijk eens een keer Metal Slug 1 te kunnen spelen op de aes:)
very nice! instant buy. eindelijk alles op mn aes spelen zonder die achterlijke mvs china multicarts en mvs convertors
R2-2D wrote:Maar wel tof om eindelijk eens een keer Metal Slug 1 te kunnen spelen op de aes:)
Hoe is die ervaring anders dan op MVS?
Het gevoel mijn vriend, het gevoel.
It's all in your head movies
je voel ook dat je geen echt spel speel dan en geen origineel maar een flashcartridge
Wat een rare hobby eigenlijk, he? Het gaat inderdaad allemaal primair om gevoel: Of je liever het origineel speelt, of je het tof vind om een MVS game op AES te kunnen spelen, of dat je al je games in de seal laat zitten 

Cageman wrote:of dat je al je games in de seal laat zitten
Urghh!!!
R2-2D wrote:Het gevoel mijn vriend, het gevoel.
True dat