Goedendag
Ook maar even voorstellen.
Ik ga online door het leven als "Kaneda Mishima" En ja dat is Akira ( my fav anime) en family name uit de Tekken series.
Op leeftijd met een lange history in gaming.
8bit home computers ( MSX vooral) consoles 16 bit t/m huidige PC techneut en arcade waar mogenlijk.
Ben altijd bezig geweest in de Community zogezegt. Actief in clubs ( Club Gouda, PTCC) in review writing voor Future Publishing en een poging om IN the Bizz te komen in de 16bits tijdperk met projecten als SD-Snatcher conversie op de SNES en andere ( samen met WORP3).
En wat nu allemaal Retro genoemd wordt heb ik overleefd. Heb zo gezegt wel de kennis en niet de kunde ( solderen etc)

Mijn fav. games zijn weapon based fighters, tekken, maar ook JRPG's als Final Fantasy Breath of Fire Lufia. en ook RTS games als big Strategy, Front Mission Xcom en natuurlijk Command & Conquer. Ook de running beat'm ups vind ik leuk, ken Street fighter redelijk en de vele cloons. Maar ben niet heel erg goed, maar zeker geen button basher

Hier gekomen via de event van 11 07 op uitnodiging van mijn zwager Jazzy. Vind het leuk en gezellig, gaf echt een ouderwets "club" gevoel weer.
Kijk er naar uit om leuke conversaties te voeren over retro en gaming. ^_^
Voor nu Sayonara All you-san