Verkocht
TK: Xbox 360 set
Met de Jinxz arcade stick erbij is het een nette prijs!
Last edited by waiwainl on Thu May 14, 2015 13:03, edited 1 time in total.
Re: TK: Xbox 360 set
Mooie set. Knappe arcadestick. Twijfel
Ik slaap er nog een nachtje over...

Kan je wat meer vertellen over de fba en de games?
Lijkt me gaaf dit in te bouwen in mijn naomi Universal echter moet ik daar ook padhacks voor in laten bouwen kan je dat ook toevallig?:p
Lijkt me gaaf dit in te bouwen in mijn naomi Universal echter moet ik daar ook padhacks voor in laten bouwen kan je dat ook toevallig?:p
P-Nut wrote:Kan je wat meer vertellen over de fba en de games?
padhacks bouw ik niet en fba next is een emulator van een hoop arcade games,
zoals cps1 en 2 cps3 neo geo mvs pgm igs ,sega etc

Haha, lekkere verkoper ben je ook hè Beau
Die Xbox is perfect om in te bouwen in een Naomi. Je kan hem zo aansluiten op VGA en er zijn ook padhacks voor te koop bij diverse aanbieders op AO en hier weet Jinxz mss wel wat. Ik doe het op dit moment ff niet, maar over een paar maanden mss wel weer.
Is niet zo moeilijk aan te komen iig.
Je kan dan met deze Xbox ook spellen zoals Streetfighter 4, Mortal Kombat, Tekken enz. spelen.
FBA kan je sowieso alle bekende klassiekers mee spelen.
Al met al een fantastische upgrade voor je Naomi!
Die Xbox is perfect om in te bouwen in een Naomi. Je kan hem zo aansluiten op VGA en er zijn ook padhacks voor te koop bij diverse aanbieders op AO en hier weet Jinxz mss wel wat. Ik doe het op dit moment ff niet, maar over een paar maanden mss wel weer.
Is niet zo moeilijk aan te komen iig.
Je kan dan met deze Xbox ook spellen zoals Streetfighter 4, Mortal Kombat, Tekken enz. spelen.
FBA kan je sowieso alle bekende klassiekers mee spelen.
Al met al een fantastische upgrade voor je Naomi!