grail cabs
grail cabs
wat zijn hier zoal de grail cabs de jullie nog willen (of al hebben)
ik zal m aftrappen
ik zou graag een space harrier vinden ,maar dat gaat moielijk worden
ben benieuwd
ik zal m aftrappen
ik zou graag een space harrier vinden ,maar dat gaat moielijk worden
ben benieuwd
Re: grail cabs
Outrun 2 SDLX met 4 auto's
Sega R360

Een originele Donkey Kong staat ook nog op mijn verlanglijstje.
We were the first gamers !
flay wrote:Sega Racing Classic![]()
Oh mennn, sinds wanneer is deze op de markt dan, die wil ik ook hahaha

Heren houd er rekening mee dat SEGA Racing Classic in feite de voorloper is van de PSN/XBLA re-release van Daytona USA, maar dan zonder de Daytona naam en iconische soundtrack.
S-E-G-A 

Precies. overrated game. De cab is wel vet.
Is al jaren op de markt hoor, Akuma (2009/2010)
Is al jaren op de markt hoor, Akuma (2009/2010)
Nu ook gegoogled, jammer dat alles m.b.t. Daytona eruit is gehaald.
Met name de soundtrack, zonder "Dayyytonaaaaa" gebler is het toch een geheel andere spelbeleving
Met name de soundtrack, zonder "Dayyytonaaaaa" gebler is het toch een geheel andere spelbeleving

Voor mij is het altijd de The House of the Dead 2 Deluxe (sitdown) cab geweest...nooit het geld en de ruimte voor gehad.
cool hotd 2
ik heb hotd1 upright ook erg cool wilde ik ook al erg lang ,heb m pas op de kop kunnen tikken voor 400
heb er ff over nagedacht en ook een pac man zou hoog op de verlanglijst staan
ik heb hotd1 upright ook erg cool wilde ik ook al erg lang ,heb m pas op de kop kunnen tikken voor 400
heb er ff over nagedacht en ook een pac man zou hoog op de verlanglijst staan
cthulhu wrote:Voor mij is het altijd de The House of the Dead 2 Deluxe (sitdown) cab geweest...nooit het geld en de ruimte voor gehad.
Ik ken een forumlid die hem heeft. En ik weet ook waar hij staat

Ik als 2D old skool fighting fan kan er maar ees nog eens willen 

Die gaat er dan ook zeker komen in ons volgende huis met meer ruimte.

Die gaat er dan ook zeker komen in ons volgende huis met meer ruimte.

Ik zou deze of een soortgelijke mini cab nog wel willen.
een restoratieversie, of kant en klaar. Maakt mij niet uit
Baki wrote:Ik als 2D old skool fighting fan kan er maar ees nog eens willen
Jep, dit is ook mijn grail cab. Of een Atomiswave
De Atomiswave SD is inderdaad een hele mooie cab. Helaas kan de monitor niet geroteerd worden bij een Atomiswave SD volgens mij.
Klopt, er zit geen "rotate" mechnisme in de Atomiswave. Verder is het gewoon een Egret 3 met andere print.
Ook zijn originele 2 player control panels zéér zeldzaam voor de Atomiswave SD, ze zijn nagenoeg allemaal 1 player en vaak ook met cardreader volgens mij.
Onlangs werd ik eraan herinnerd dat ik nog een grail cab heb. De Sega Astro City 2:

Voor mij persoonlijk de allermooiste candy cab ooit gebouwd, zelfs nog mooier dan de originele Astro City en de New Astro City.

Voor mij persoonlijk de allermooiste candy cab ooit gebouwd, zelfs nog mooier dan de originele Astro City en de New Astro City.
cthulhu wrote:Onlangs werd ik eraan herinnerd dat ik nog een grail cab heb. De Sega Astro City 2:
Heb je een Astro 2 staan of zoek je een Astro 2?
Da Dude wrote:Hij wil nog een astro 2 volgens mij
Klinkt logisch inderdaad maar ik kan het bericht ook andersom lezen

Ik vind Astro 2's ook wel mooie cabs. De speakers die zo uitsteken zijn best wel bad ass.
Een tijdje terug heb ik nml. een klein aantal Astro 2 cabs gevonden en ondertussen compleet refurbished

Ik zou heel graag een Astro 2 willen hebben...heb nu twee New Astro City cabs.
Het enige probleem is dat ik geen ruimte heb voor nog een cab, dus zou ik de New Astro van zolder weg moeten doen (is een "arcade edition" oftewel een opknappertje).
Het enige probleem is dat ik geen ruimte heb voor nog een cab, dus zou ik de New Astro van zolder weg moeten doen (is een "arcade edition" oftewel een opknappertje).
cthulhu wrote:Ik zou heel graag een Astro 2 willen hebben...heb nu twee New Astro City cabs.
De doodsteek van onze hobby ... ruimte

Ik zal proberen voor een volgende meeting de Astro 2's een plek te geven in de lineup.