Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland
Re: Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland
Tja is niet normaal. Ik sprak gisteren toevallig een Duitser die het me vertelde.
De eigenaar schijnt te zijn overleden en de weduwe sloot de deuren van de arcade. Op het moment dat het verkocht zou worden bleek dat er een stel vandalen de hele ruimte kort en klein hadden geslagen voor koper en andere edel-metalen.
Nu de puzzelstukjes op z'n plek vallen besef ik me dat een week of 2-3 geleden er een uitnodiging was om in de ruimte een kijkje te gaan nemen om de kasten op te kopen. Was dat op tijd gebeurd dan was dit wss niet gebeurd.
Shit happened.
De eigenaar schijnt te zijn overleden en de weduwe sloot de deuren van de arcade. Op het moment dat het verkocht zou worden bleek dat er een stel vandalen de hele ruimte kort en klein hadden geslagen voor koper en andere edel-metalen.
Nu de puzzelstukjes op z'n plek vallen besef ik me dat een week of 2-3 geleden er een uitnodiging was om in de ruimte een kijkje te gaan nemen om de kasten op te kopen. Was dat op tijd gebeurd dan was dit wss niet gebeurd.
Shit happened.
- d
- Active Level:
Daar wordt je wel eventjes stil van. Nazi's? Dit is geen vandalisme. Dit is gewoon een zieke geest. Hier nog wat meer info:
http://circuit-board.de/forum/index.php ... -in-Worms/
http://circuit-board.de/forum/index.php ... -in-Worms/
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Weet iemand misschien of er ook foto's zijn van de ruimte in z'n hoogtijdagen? Lijkt me best een vette arcade te zijn geweest. Het schijnt minimaal 1000+ m2 oppervlak te zijn geweest.
Ff wat research gedaan. Het was vossens-arcade.com in Worms Duitsland.
Hier een filmpje van een meet in 2007:
Hier een filmpje van een meet in 2007:
Vossens!? Die ken ik nog wel.. Heb de eigenaar een aantal keren aan de lijn gehad over een aantal cabs die hij verkocht. Wilde absoluut niet leveren aan een particulier. Vond hem niet sympathiek.. Hij had wel mooie spullen destijds.
Wat zonde..lijkt wel een is actie
Schandalig...zaten volgens mij flink wat leuke kasten tussen.
Arcadehal vernietigd in Worms Duitsland
Erg.......en jammer. Maybe rivaliteit ofzo??? Jammer echt jammer.
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!

zijn het, zeer jammer dit soort zinloze acties.
- Dr Doggystyle
- Active Level:
zo das echt minder zeg.... onbegrijpelijk dat mensen zoiets doen...
RIP MK Cab...

RIP MK Cab...
Wat een zooitje nu, echt alles moest kapot blijkbaar.
misschien iemand die nog credits tegoed had...
Lijkt me dat je hier echt 10 man voor nodig hebt die een week hebben staan rossen daar. Lijkt bijna machinaal gedaan, raar verhaal.
ruderudie wrote:Lijkt me dat je hier echt 10 man voor nodig hebt die een week hebben staan rossen daar.

Ik weet het, alweer een oud topic, maar ik heb zojuist met verbazing het filmpje bekeken.
Arcade liefhebbers zijn zuinig op hun spullen en onderhouden het om het geheel draaiende en/of origineel te houden, en om dan te zien wat daar in die hal vernield is... niet normaal.
Arcade liefhebbers zijn zuinig op hun spullen en onderhouden het om het geheel draaiende en/of origineel te houden, en om dan te zien wat daar in die hal vernield is... niet normaal.
Ik weet niet, kan me niet voorstellen dat dit puur vandalisme is geweest, dit lijkt wel wraak/vergelding/intimidatie.
Doet me denken aan Dreammultimedia ook in Duitsland.
In ieder geval doodzonde van die kasten, RIP.
Doet me denken aan Dreammultimedia ook in Duitsland.
In ieder geval doodzonde van die kasten, RIP.