[GEZ] Arcadekast
[GEZ] Arcadekast
Hoi,
Ik zoek een Arcadekast met een aantal leuke games. Het systeem maakt niet zo uit, als het maar een goede werkende arcadekast is met een aantal leuke games. Zet er trouwens ook gelijk even je vraagprijs bij (en eventueel andere geïnteresseerden om verwarring te voorkomen).
Ben overigens een student dus iets zoals een candy cab is voor mij bij voorbaat al te hoog gegrepen. Ik zoek meer een leuk hobby kastje.
Ik zoek een Arcadekast met een aantal leuke games. Het systeem maakt niet zo uit, als het maar een goede werkende arcadekast is met een aantal leuke games. Zet er trouwens ook gelijk even je vraagprijs bij (en eventueel andere geïnteresseerden om verwarring te voorkomen).
Ben overigens een student dus iets zoals een candy cab is voor mij bij voorbaat al te hoog gegrepen. Ik zoek meer een leuk hobby kastje.
- d
- Active Level:
Ik raad heel sterk een Masterplay aan. Die is van Franse makelij en zeer degelijk gebouwd met de meeste mogelijkheden wel aanwezig. Check inderdaad op marktplaats bij
categorie: verzamelen
sub categorie Automaten | Overige
Je kan natuurlijk ook gewoon zoeken op de term Masterplay.
Deze kast raad ik overigens iedereen aan die (nog) geen candy kan betalen.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
d wrote:Ik raad heel sterk een Masterplay aan. Die is van Franse makelij en zeer degelijk gebouwd met de meeste mogelijkheden wel aanwezig. Check inderdaad op marktplaats bij
Je hebt daar opzeker gelijk, makkelijk uit elkaar te halen, super degelijk en zwaar en lekker ruim opgezet. Ik heb er zelf ook 1

- d
- Active Level:
RoOd wrote:d wrote:Ik raad heel sterk een Masterplay aan. Die is van Franse makelij en zeer degelijk gebouwd met de meeste mogelijkheden wel aanwezig. Check inderdaad op marktplaats bij
Je hebt daar opzeker gelijk, makkelijk uit elkaar te halen, super degelijk en zwaar en lekker ruim opgezet. Ik heb er zelf ook 1
zwaar is een understatement. Warning koop geen Masterplay als je nog moet gaan verhuizen. En als je dan gaat verhuizen, bel me niet

Er zitten wieletjes onder dus je kan hem rollen.
Maar gebruik nooit de woorden trap en Masterplay in een zin.
Ik moet hem helemaal uit elkander gaan halen. Volgens mij zijn bepaalde delen ook aan elkaar gelijmd. Duidelijk niet ontworpen voor zolders

- d
- Active Level:
Huh? Er staan tig Masterplays op marktplaats. Heb je al aan vervoer gedacht? Auto? Niemand bezorgt die shit namelijk.
Tip neem touw mee om de achterklep nog een beetje dicht te krijgen. en neem een mattie (of twee) mee om te tillen.
Doe een bod en mail ze, Ik krijg meestal wel reacties terug. Zij willen hem verkopen, denk je dat ze advertenties zetten om jouw vervolgens niet terug te mailen?
Keep your head up!
Tip neem touw mee om de achterklep nog een beetje dicht te krijgen. en neem een mattie (of twee) mee om te tillen.
Doe een bod en mail ze, Ik krijg meestal wel reacties terug. Zij willen hem verkopen, denk je dat ze advertenties zetten om jouw vervolgens niet terug te mailen?
Keep your head up!

Ik kan zelfs een paardentrailer regelen om daar de arcadekast mee te vervoeren, dat zal het probleem niet zijn
En ik zie er nu maar 2 op staan, van Masterplay dan. Ik heb ook rond gekeken naar andere kasten, maar ook zonder resultaat.
Maar heeft niemand hier een mooie kast van vroeger die hij weg doet omdat hij nu te veel (dure) candy cabs heeft
?

En ik zie er nu maar 2 op staan, van Masterplay dan. Ik heb ook rond gekeken naar andere kasten, maar ook zonder resultaat.
Maar heeft niemand hier een mooie kast van vroeger die hij weg doet omdat hij nu te veel (dure) candy cabs heeft

- d
- Active Level:
Er staan er wel meer hoor. Misschien krijg je maar 2 hits als je op masterplay zoekt, maar je moet de hele sectie maar eens doorlopen.
Check bijvoorbeeld eens advertentie: 4878632113
e-mail de verkopers en doe een bod, ze nemen heus wel contact met je op. Als je een paardetrailer hebt dan zou ik er meteen een paar voor een prikkie kopen. Die dingen worden echt voor veel te weinig aangeboden. Sla uw slag! Een beter niet-Japanse cab ga je niet vinden (denk ik)
Marktplaats is echt the place voor deze cabbies, check elke dag en ik garandeer je dat je binnen een maand achter een masterplay staat. Check wel goed de monitor uit. Is heel belangrijk. Joysticks zijn standaard leaf-switch en ik denk dat de meeste mensen die meteen hebben vervangen door Sanwa's, die daar overigen op passen!
En als hier iemand een niet candy wegdoet dan zal hij waarschijnlijk niet zo vet zijn als een masterplay
Check bijvoorbeeld eens advertentie: 4878632113
e-mail de verkopers en doe een bod, ze nemen heus wel contact met je op. Als je een paardetrailer hebt dan zou ik er meteen een paar voor een prikkie kopen. Die dingen worden echt voor veel te weinig aangeboden. Sla uw slag! Een beter niet-Japanse cab ga je niet vinden (denk ik)
Marktplaats is echt the place voor deze cabbies, check elke dag en ik garandeer je dat je binnen een maand achter een masterplay staat. Check wel goed de monitor uit. Is heel belangrijk. Joysticks zijn standaard leaf-switch en ik denk dat de meeste mensen die meteen hebben vervangen door Sanwa's, die daar overigen op passen!
En als hier iemand een niet candy wegdoet dan zal hij waarschijnlijk niet zo vet zijn als een masterplay
d wrote:zwaar is een understatement. Warning koop geen Masterplay als je nog moet gaan verhuizen. En als je dan gaat verhuizen, bel me niet![]()
Er zitten wieletjes onder dus je kan hem rollen.
Maar gebruik nooit de woorden trap en Masterplay in een zin.
Ik moet hem helemaal uit elkander gaan halen. Volgens mij zijn bepaalde delen ook aan elkaar gelijmd. Duidelijk niet ontworpen voor zolders
jazeker gelijmd ja, het frame is heel makkelijk te tillen met 2 man en dan hoef je geen powerranger te zijn hehehe
daarom heb ik toen mijn monitor enzo eruitgehaald, scheelt echt aangezien je dan makkelijker door een trapgat kan manouvreren ook.
dus voor tips en tricks weet je me te vinden :p
Ik ga volgend jaar verhuizen, naar woning met een liftje...dus hij hoeft alleen naar beneden

Ach, mocht het niet passen, dan kunnen we altijd het raam er nog uit halen aan de voorkant van ons huis, moest vorig jaar ook toen de bank te groot bleek te zijn om door de deur te kunnen
Maar weet iemand waar ik de prijzen in die catalogus kan zien op de site die Ken mij gaf? Ik zie namelijk wel producten staan (een heleboel), maar ik zie alleen het artikelnummer zonder prijs
Want ik heb misschien een kast gevonden waarvan de sticks vervangen moeten worden.

Maar weet iemand waar ik de prijzen in die catalogus kan zien op de site die Ken mij gaf? Ik zie namelijk wel producten staan (een heleboel), maar ik zie alleen het artikelnummer zonder prijs

Want ik heb misschien een kast gevonden waarvan de sticks vervangen moeten worden.
- d
- Active Level:
Ik heb mijn shit hier gekocht:
http://www.starcab.net/index.php?cPath=23_68
http://www.starcab.net/index.php?cPath=23_68
He wibraman, ik heb nog een leuke kast voor je: high tech originele neo geo arcade cabinet. Ziet er prima uit en van binnen is alles netjes en vrij recent voor een oude kast. Laat maar even weten wat je er voor over hebt, ik kan je eventueel ook wat foto's sturen als je me je email post. Eventueel kunnen er nog een paar mvs games bij, kan besproken worden. mijn email is ruderudie@hotmail.com