Negatief resiadvies voor Japanse touristen?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
d
Active Level:
Active Level:

Negatief resiadvies voor Japanse touristen?

Post by d » Thu Aug 24, 2006 15:57

Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Aug 24, 2006 17:15

Een woordvoerder van de politie Amsterdam omschrijft de waarschuwing als 'jammer'.

Echt een typisch Nederlandse misplaatste arrogante reactie op een groot probleem.Ik zie het al helemaal voor me, zo'n dom wicht net van de opleiding met d'r avondcursus voorlichting. 'Jammer joh'. Wat dacht je van:' sorry'? 'Sorry dat we het zien gebeuren maar door de slappe wetgeving en laffe instelling er niets aan kunnen en willen doen?'

Ik heb een tijdje geleden een documentaire gezien over Londen waar zakkenrollers alleen maar op Japanse toeristen jagen. Zal je daar dan niet iets aan gaan doen d.m.v. wat voorlichting aan die mensen voordat ze het land binnen komen?

Over het algemeen heeft Europa, en vooral Nederland, een goede naam in Japan en wil iedereen er graag naartoe. Mensen in het Westen hebben er totaal geen idee van hoe het voelt om in een land te wonen waar je je geen seconde druk hoeft te maken over je spullen. Dat valt iedereen op die hier naartoe komt hoe relaxed dat is. En dan heb je een keertje vakantie na een jaar je de takke werken hier en dan wordt je door een of andere wijsneus in Amsterdam als je koud het land binnen bent al van je klerezooi beroofd.
'Jammer' noem ik de manier waarop Nederlanders nog steeds niet inzien hoe hun land echt verziekt is.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Thu Aug 24, 2006 17:49

Roerend mee eens, dat tuig wat hier rondloopt om de mensen van hun spullen te beroven moeten ze eens flink aanpakken in plaats van dezelfde dag weer terug op hun stek te zetten. Omdat Nederland geen moraal meer heeft moeten landen als Japan dat maar voor lief nemen of zo, pleurt toch eens op joh!! Als je naar Amerika gaat heb je ook no go areas en dingen die je in de peiling moet houden, maar nee hoor in Nederland zijn we allemaal zo zoet. Typisch Nederlands de problemen niet onder ogen willen zien, maar "dogen", alles wordt gedoogd in dit kutland, zlefs pedofilie werd op een gegeven moment ter discussie gesteld, wat een homo's!! ( no offence )
Heb er verder ff geen woorden voor, kan me soms zo opwinden over dit boutland!
Ore~sama

Post by Ore~sama » Thu Aug 24, 2006 21:17

Ik ben het helemaal met Ken eens.

Nederland is verrot en jammer genoeg lijkt het alsof het normaal is dat iedereen zo met elkaar om gaat. Ben nu bijna alweer een week in Nederland en het is gewoon vermoeiend om weer tussen die mensen te leven. Nu komen Harlingers zowiezo al niet goed uit peilingen en de stad zelf al helemaal niet, maar wat verlang ik terug aan de manier van omgaan in Japan.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Aug 28, 2006 10:35

Goh, goede meningen. Ik wil allen nog iets verder gaan.
Het ligt aan de overheid. De overheid bezuinigt op de Politie, waardoor de politie genoodzaakt wordt om eerlijke burgers zoals jij en ik te beboeten. Zo krijgen ze inkomsten binnen. Wat kan het hen nou schelen of er ergens achter een struik een klein meisje wordt verkracht. Het is in eerste instantie een baan. En de baan moet betalen. Als alle inkomsten binnen zijn en wij allerlei boetes hebben betaald dan zullen ze nog wel eens zien of ze echte boeven gaan vangen.
Kortom het is de schuld van de polieke structuur die wij in Nederland hebben.
De Politici zitten daar midden in. Politici zijn alleen met zichzelf bezig. Wat kan hun dit land nou schelen. Dez te meer stemmen ze halen des te beter, dus ze zijn meer met de media bezig.
Politiek = geld
media = entertainment
politiek + media fucken dit hele land. It's a business after all.
Ik heb ook gereageerd op Telegraaf.nl. Maar misschien was dit een beetje te realistisch voor de Telegraaf. Tja en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Goed om te zien dat hier wel mensen zijn die zich durven uit te spreken zonder bang te zijn zich te schamen tegenover naievelingen die ons "zeikerds" noemen. Wij zijn geen zeikerds. Zeikerds zijn mensen die klagen over hun buren voor hele kleine dingetjes, dat zijn zeikerds. Mensen die ons zeikerds noemen zijn meteen naievelingen.
kom maar op......
Ore~sama

Post by Ore~sama » Mon Aug 28, 2006 18:30

Is dat niet een beetje overdreven? Alsof de politici bepalen hoe de mensen zich op straat gedragen. En burgers krijgen niet zomaar een boete. Lijkt misschien mierenneukerij, maar mensen in Japan worden daarvoor zet zo goed aangepakt als hier. Rij je in japan te hard dan heb je ook boetes en rij je in Nederland te hard geldt hier hetzelfde. Het grote verschil zit er echter in dat wij hier graag iets te hard willen rijen en dan gaan wij lopen klagen dat we een boete krijgen en dat de politie eerlijke burgers aanpakt.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Mon Aug 28, 2006 22:46

d wrote:Goed om te zien dat hier wel mensen zijn die zich durven uit te spreken zonder bang te zijn zich te schamen tegenover naievelingen die ons "zeikerds" noemen. Wij zijn geen zeikerds. Zeikerds zijn mensen die klagen over hun buren voor hele kleine dingetjes, dat zijn zeikerds. Mensen die ons zeikerds noemen zijn meteen naievelingen.
kom maar op......

Jullie zijn wel zeikerds, alleen maar zeiken op een forum veilig in huis.
Doe er dan iets aan, start buurtwachten op en sla het tuig van de straat.
Ik ben niet naief, maar vind het naief van jou dat een reactie op een forum of een reactie op telegraaf.nl je doet denken dat je iets goeds aan het doen ben.
Post Reply