Te koop : Sega Naomi upright Outrun 2006 SP (Special Tours)

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Te koop : Sega Naomi upright Outrun 2006 SP (Special Tours)

Post by cocobolo » Sat Dec 20, 2014 20:03

VERKOCHT : Zaterdag 27-12 naar nieuwe eigenaar :)

Hallo,

Ik heb besloten dat ik mijn Outrun Special Tours (Sega Chihiro) te koop zet.

De kast is een conversie van een Jambo Safari. Alles is opnieuw gespoten in ferrari rood, stickers zijn aangebracht op de zijkant, de marquee/topper zit bovenop de kast met Outrun, alleen de bass speaker (onder het stuur) zie je nog de Jambo Safari zwart/witte strepen.

De pedalen zitten in het los te koppelen deel waar ook de 'rugleuning' aan vast zit zodat je fijn kunt leunen, dat vind ik zelf erg prettig.

De kast speelt helemaal goed, monitor is mooi en goed. Als ik hem een tijdje uit laat dan moet ik na het opstarten in het menu (bediening via knoppen achter de coin deur) aangeven dat ik een upright heb en niet een sit-down. Ik haal altijd de stekker er uit, ik weet niet of dat wellicht invloed heeft (maar dat weten de kenners hier vermoedelijk wel ;-) ).

Het stuur : ik heb het originele stuur, maar dat rubber voelt vies plakkerig aan, niet prettig. Ik heb er dus een leren stuur op gezet, staat mooier (is mijn mening) en voelt ook veel fijner. Maar het originele stuur krijg je er natuurlijk ook bij.

Ik heb zojuist een filmpje gemaakt van mijn zoontje die aan het spelen is. Ik moet het nog even ergens uploaden, volgt straks, moment :)

Ook zal ik nog wat foto's maken, maar het is in mijn game room heel donker dus de foto's die ik zojuist heb gemaakt is bijna niets op te zien. Ik zal morgenochtend even een bouwlamp zoeken en foto's plaatsen.

Ik heb wel alvast een oude foto van toen ik het stoeltje/leuning er nog niet aan had bevestigd, dus hier zie je ook die 'base-plate' niet met de pedalen! (en ook zie je hier het oude stuurtje) :
Image

Ik heb hem gekocht voor 950 euro, volgens mij 2 jaar geleden. Prijs is 750 euro :) UPDATE : 700 euro, pricedrop
Last edited by cocobolo on Wed Dec 24, 2014 16:02, edited 2 times in total.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Re: Te koop : Sega Naomi upright Outrun 2006 SP (Special Tou

Post by Psykick » Sun Dec 21, 2014 01:35

Mooie kast en een nette prijs. Succes met de verkoop ;)
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Sun Dec 21, 2014 09:39

Psykick wrote:Mooie kast en een nette prijs. Succes met de verkoop ;)

Dank. Ik ben niet zo op de hoogte van prijzen, ik heb het gerelateerd aan wat ik betaald heb + extra stuurtje en daar dan wat afschrijving vanaf gedaan :)

Heeft iemand trouwens wel eens een Blazing Angels te koop gezien? Is dat nog enigszins betaalbaar/haalbaar? Ben het al weer dagen op de Wii aan het spelen : heerlijk spel :)
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sun Dec 21, 2014 10:02

Inderdaad een mooie kast. Ik neem wel aan dat het gewoon om Outrun 2 SP gaat (op de Sega Chihiro), en niet om Outrun 2006 (Xbox)? Het artwork is van Outrun 2.
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Sun Dec 21, 2014 11:51

Cageman wrote:Inderdaad een mooie kast. Ik neem wel aan dat het gewoon om Outrun 2 SP gaat (op de Sega Chihiro), en niet om Outrun 2006 (Xbox)? Het artwork is van Outrun 2.

Ja, de Sega Chihiro zit in de kast, niet een xbox :)

Ik heb de kast net uit mijn gamerooom gehaald en staat nu in de keuken. Nu heb ik beter licht voor een foto. Zie hier :

Image

De onderkant zou ook nog een keer zwart gespoten kunnen worden. Je krijgt er een spuitbus zwarte lak bij van me ;)
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Sun Dec 21, 2014 12:10

Even kijken of dit werkt....filmpje ?

Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sun Dec 21, 2014 13:02

Lijkt een hele nette kast tegen een hele mooie prijs, zeker met de chihiro en OR2SP!
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sun Dec 21, 2014 13:30

Dat zei ik al :mrgreen:
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Wed Dec 24, 2014 10:55

Ook al begrijp ik dat het een nette prijs is ;) : pricedrop naar 700 euro :)
Maar hij staat ook op andere sites intussen.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Dec 24, 2014 10:58

Ja, het is ook een beetje een lastige tijd. Hij mist wel wat branding e.d. maar dan nog is het een eerlijke goede prijs. Shipping naar het buitenland zou het wel wat makkelijker maken eerlijk gezegd :)

Succes!
cocobolo
Active Level:
Active Level:

Post by cocobolo » Wed Dec 24, 2014 11:27

Psykick wrote:Ja, het is ook een beetje een lastige tijd. Hij mist wel wat branding e.d. maar dan nog is het een eerlijke goede prijs. Shipping naar het buitenland zou het wel wat makkelijker maken eerlijk gezegd :)

Succes!

Ik heb geen ervaring met verschepen. Maar maakt niet uit, nu hij in de keuken staat, is iedereen hem gelijjk weer aan het spelen (ik ook, haha) 8) . Dus ik heb geen haast. Ben gewoon aan het opruimen/veranderen, en kijk al uit naar nieuwe projecten :)
Locked