Even voorstellen topic / introduce yourself!
Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom Bert!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Da Dude wrote:DUH, natuurlijk niet. bestaan die mensen dan???
Haha nope
Ik zal mij ook even voorstellen als nieuw lid van dit forum. Ik ben Peter, 36 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben hier terecht gekomen dankzij een vriend van me, die een paar jaar terug via dit forum een prachtige Astro City heeft gekocht. Zelf heb ik helaas (nog) geen geld, maar vooral geen ruimte om een arcadekast aan te schaffen, maar ik hoop er ooit een mooi plekje voor te kunnen reserveren. Een speciaal plekje in mijn gamer's hart hebben arcade games in elk geval al lang en breed veroverd, want ik ben al van jongs af aan verslingerd aan arcade games en in elk pretpark, bij ieder bezoek aan Scheveningen of zelfs bij het lokale zwembad; als er een arcadekast stond, moest en zou ik er een paar gulden in stoppen om de game te spelen. Ook in mijn eigen stad Rotterdam kwam ik vaak bij de City Play Hall om arcade games te spelen. Mijn all-time favoriete arcade game is toch wel Final Fight gebleven.
Ik speel op en verzamel voor een breed scala aan consoles, van o.a. de MSX en NES, SNES en Megadrive tot aan modernere systemen waar ik ben blijven steken bij de Wii en Xbox 360. En zolang ik geen arcadekast kan plaatsen, lijkt me een Xbox met Hyperspin of iets dergelijks ook wel erg tof, dus die komt er wellicht nog een keertje bij.
Ik speel op en verzamel voor een breed scala aan consoles, van o.a. de MSX en NES, SNES en Megadrive tot aan modernere systemen waar ik ben blijven steken bij de Wii en Xbox 360. En zolang ik geen arcadekast kan plaatsen, lijkt me een Xbox met Hyperspin of iets dergelijks ook wel erg tof, dus die komt er wellicht nog een keertje bij.
Hi Peter, welkom op Nozomi!
Final Fight was een beest van een game.
Final Fight was een beest van een game.
welkom peter
Welkom Peter!
welkom peter
- d
- Active Level:
Hoi Peter, welkom. Heb je 'Undercover Cops' al gecheckt? Best een leuke underrated gem. Super Famicom versie is ook best okay. Mijn eerste arcade kast, een Masterplay met 29' monitor had Final Fight erin! 175e voor betaald.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Welkom mederotterdammert. ! MD is altijd vet!
Welkom Peter!
Bedankt allemaal
Ja, de Super Famicom versie van Undercover Cops heb ik vroeger wel gespeeld. Was ook een goede game, vond ik. Beat 'em ups en shoot 'em ups zijn zo'n beetje van oudsher mijn favoriete genres.
Als kind droomde ik altijd van mij eigen arcadekast met Final Fight erin. Dat lijkt me nog altijd machtig mooi! Een andere arcade favoriet van mij was Konami's Vendetta (aka Crime Fighters 2) die je met zijn vieren tegelijk kon spelen. Deze is helaas nooit op de consoles verschenen.
d wrote:Hoi Peter, welkom. Heb je 'Undercover Cops' al gecheckt? Best een leuke underrated gem. Super Famicom versie is ook best okay. Mijn eerste arcade kast, een Masterplay met 29' monitor had Final Fight erin! 175e voor betaald.
Ja, de Super Famicom versie van Undercover Cops heb ik vroeger wel gespeeld. Was ook een goede game, vond ik. Beat 'em ups en shoot 'em ups zijn zo'n beetje van oudsher mijn favoriete genres.
Als kind droomde ik altijd van mij eigen arcadekast met Final Fight erin. Dat lijkt me nog altijd machtig mooi! Een andere arcade favoriet van mij was Konami's Vendetta (aka Crime Fighters 2) die je met zijn vieren tegelijk kon spelen. Deze is helaas nooit op de consoles verschenen.
Welkom Peter
-
- Active Level:
Aangezien Psychick wilde dat ik mij even voorstelde zal ik dat dan maar effe doen (hihihi)
Een beetje info over mij:
- Mijn naam is Alice Christy Peters (Ja,Ja zoek me maar op op facebook)
- 19 jaar oud (13-3-1995)
- Ik kom uit omstreken heerlen (Zuid limburg)
- Ik woon nog bij mijn moeder, hier komt echter binnenkort verandering in
- Ik volg de opleiding Interieur & vormgeving, maar het intereseerd me niet zo en wil dus een soort arcadebar beginnen.
- Voor nader studie om een arcadebar te beginnen verhuis ik komend jaar naar Eindhoven.
- Voor hobbies doe ik games verzamelen, tekenen en ben recent weer begonnen met gitaarspelen.
Erhm..
Zijn er nog vragen? Stuur mij een bericht en ik zal hem zosnel mogelijk beantwoorden?
Groetjes Alice ^w^
Een beetje info over mij:
- Mijn naam is Alice Christy Peters (Ja,Ja zoek me maar op op facebook)
- 19 jaar oud (13-3-1995)
- Ik kom uit omstreken heerlen (Zuid limburg)
- Ik woon nog bij mijn moeder, hier komt echter binnenkort verandering in
- Ik volg de opleiding Interieur & vormgeving, maar het intereseerd me niet zo en wil dus een soort arcadebar beginnen.
- Voor nader studie om een arcadebar te beginnen verhuis ik komend jaar naar Eindhoven.
- Voor hobbies doe ik games verzamelen, tekenen en ben recent weer begonnen met gitaarspelen.
Erhm..
Zijn er nog vragen? Stuur mij een bericht en ik zal hem zosnel mogelijk beantwoorden?
Groetjes Alice ^w^
What if today is full of pain
It will be a warm memory someday
Once I let go of all the things in my heart
I realize what it means to be alive
It's to learn the joy of being born
It will be a warm memory someday
Once I let go of all the things in my heart
I realize what it means to be alive
It's to learn the joy of being born
- sombetzki
- Active Level:
Welkom! Tof initiatief, veel succes daarmee!
- Dr Doggystyle
- Active Level:
welkom
en dat is de beste datum om een jaartje ouder te worden want dan vier ik namelijk mijn verjaardag ook
en dat is de beste datum om een jaartje ouder te worden want dan vier ik namelijk mijn verjaardag ook
welkom! en lees ik dat nou goed... Psychick?