Steam
Steam
Wie gebruikt hier steam?
Mijn library met games groeit harder dan ik ze kan spelen door summersales en humble bundles.
En veel kun je coop of vs spelen via Steam. Ik zoek mensen om Dead island of Borderlands coop oid. te spelen
ik ben dadude666 op steam.
Mijn library met games groeit harder dan ik ze kan spelen door summersales en humble bundles.
En veel kun je coop of vs spelen via Steam. Ik zoek mensen om Dead island of Borderlands coop oid. te spelen
ik ben dadude666 op steam.
Re: Steam
Ik zit pas op Steam, ook al game ik al 20 jaar op de PC 
username is Kaijuman1985

username is Kaijuman1985
Je suis on the ChapDDR
Ik speel echter steeds minder op PC omdat ik zelden thuis ben en op kamers heb ik een bagger laptopje.
Ik ken het probleem wel van de Steam Sales
Ik koop nu wel veel selectiever maar het is even oefenen met al die prijzen.
Shadowrun Returns (kost nu maar 3,70) is echt een dikke aanrader, zeer toffe game!

Ik ken het probleem wel van de Steam Sales

Shadowrun Returns (kost nu maar 3,70) is echt een dikke aanrader, zeer toffe game!
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Is die Steam hardware al beschikbaar eigenlijk? Ben op zoek naar een klein systeem waar Steam games goed op draaien (oftewel een pc)
Nee nog niet, maar je kan nu wel op een oudere laptop de games spelen als je in huis een gamepc hebt.
Dan stream je het beeld en geluid naar je laptop, die je dan op je HDTV bijvoorbeeld aangesloten hebt.
Je kan alleen niet op je gamepc dan een ander spel doen, omdat die natuurlijk al je rekenwerk doet.
Dan stream je het beeld en geluid naar je laptop, die je dan op je HDTV bijvoorbeeld aangesloten hebt.
Je kan alleen niet op je gamepc dan een ander spel doen, omdat die natuurlijk al je rekenwerk doet.
Ja die summersales zijn dodelijk ;P ik ben er dus ook op te vinden, met hoe kan het ook anders Sjorspion
"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
Steam
Ikke maar ik speel meer vechtspellen op steam, mortal kombat9, ultra street fighter 4 en injustice. Nu net ook warframe (die is echt coop) mn id is JesusFreak81
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
ja steam is echt huge aan het worden.
Mijn ps3 is al een tijd dood, maar steam heeft mijn game leven gered met onder andere Street Fighter, Counterstrike en Dark Souls.
Summer en Winter sales zijn echt te nice en dat je ook nog in items kunt handelen om meer games te kopen is ook te grappig.
Mijn ps3 is al een tijd dood, maar steam heeft mijn game leven gered met onder andere Street Fighter, Counterstrike en Dark Souls.
Summer en Winter sales zijn echt te nice en dat je ook nog in items kunt handelen om meer games te kopen is ook te grappig.

En met Humble Bundle is het echt gekkenwerk.
indygames voor een euro per 5 games. etc.
zit daardoor op 475 games atm. op Steam
100 geinstalleerd op mijn PC. vooral indygames zijn leuk. vaak zo'n nostalgische look, en reteverslavend. of na 3x spelen saai als de pest.
maarja, een week bundle voor 7 dollar kopen met 15 games, kan iedereen wel.
is 5 euro oid.
Heb ik weer gedoneerd aan 3 goede doelen, paar leuke games erbij, en als het crap is, geeft het nog een goed gevoel. indygamers krijgen geld om door te gaan, en het rode kruis, Child's Play Charity, Electronic Frontier Foundation, Hero initiative of artzen zonder grensen hebben geld voor hun stichting.
win win hahahahaha
indygames voor een euro per 5 games. etc.
zit daardoor op 475 games atm. op Steam
100 geinstalleerd op mijn PC. vooral indygames zijn leuk. vaak zo'n nostalgische look, en reteverslavend. of na 3x spelen saai als de pest.
maarja, een week bundle voor 7 dollar kopen met 15 games, kan iedereen wel.
is 5 euro oid.
Heb ik weer gedoneerd aan 3 goede doelen, paar leuke games erbij, en als het crap is, geeft het nog een goed gevoel. indygamers krijgen geld om door te gaan, en het rode kruis, Child's Play Charity, Electronic Frontier Foundation, Hero initiative of artzen zonder grensen hebben geld voor hun stichting.
win win hahahahaha

Je kan tegenwoordig niet meer om steam heen.
En btw check www.isthereanydeal.com voor (historische) prijzen van pc games.
En btw check www.isthereanydeal.com voor (historische) prijzen van pc games.
Steam
Net voor $7 5 vette shmups gekocht - inclusief Crimson Clover.
Nu nog een Windows PC :-/
Nu nog een Windows PC :-/
- japancollector
- Active Level:
Ik ben geldv op steam,ik heb atm 1280
games op steam
ik check altijd epicbundle voor nieuwe bundles en gratis steamgames ,en steamtrade om van de dubble steutels af te komen
tip er zijn op steamtrade genoeg mensen games op request kopen.Dit kan 10 euro schelen
http://www.steamtrades.com/forum/RT7qm/ ... k-370gifts
lego games voor 2,25 terwijl hier 5 euro kost

ik check altijd epicbundle voor nieuwe bundles en gratis steamgames ,en steamtrade om van de dubble steutels af te komen
tip er zijn op steamtrade genoeg mensen games op request kopen.Dit kan 10 euro schelen
http://www.steamtrades.com/forum/RT7qm/ ... k-370gifts
lego games voor 2,25 terwijl hier 5 euro kost
facebook winkel pagina SparksterGames
op marktplaats ben ik : click
op play.com : jceugamesale
op amazon.co.uk sparkstergames
op ebay ebay
op ebay ebay
Ik zit die site net te checken, maar hoe kunnen zij games daar zo goedkoop aanbieden?
Ik koop zelf veel via Humble Bundle.
Ik koop zelf veel via Humble Bundle.
Als zelfs Robin verbaasd is moet het wel heel goedkoop zijn 

Psykick wrote:Als zelfs Robin verbaasd is moet het wel heel goedkoop zijn
Klopt helemaal.
japancollector wrote:Ik ben geldv op steam,ik heb atm 1280games op steam
1280?

Heb je nog wel tijd voor je cab?

Ik dacht dat met 550 games ik er al belachelijk veel had.
Alleen snap ik niet helemaal hoe het werkt. 1,5 tickets voor de game???
Nouja, is rustig induiken maar. Ik heb zelf ook nog een aantal steamcodes dubbel.
Nouja, is rustig induiken maar. Ik heb zelf ook nog een aantal steamcodes dubbel.
- japancollector
- Active Level:
Da Dude wrote:Ik dacht dat met 550 games ik er al belachelijk veel had.
De tickets zijn team fortress 2 sleutels en tf2 tour on day ticket (een tour on day ticket is 0,5 waard 1 sleutel 1)
Een sluetel kost ongv 2 euro maar daar is zelfs op te besparen(heb ik pas ondekt XD) hier:
http://forums.sourceop.com/forums/32-TF ... ng-Selling
mijn steamtrade account is : http://www.steamtrades.com/forum/eGR06/ ... nt-haveref
facebook winkel pagina SparksterGames
op ebay ebay
op ebay ebay
Hopelijk snel op steam. Soort absurt snelle "shmup" shooting game. Titel = Aerobat
http://www.siliconera.com/2015/01/31/hyper-speed-shmup-aerobat-shows-off-dangerous-gameplay-in-a-trailer/
http://www.siliconera.com/2015/01/31/hyper-speed-shmup-aerobat-shows-off-dangerous-gameplay-in-a-trailer/
tijdje terug op steam gegaan en er staan top games tussen
kof 13 steam edition gekocht top game
james town coole shooter met top soundtrack
phantom breaker grappige beat em up
vermaak me prima .
kof 13 steam edition gekocht top game
james town coole shooter met top soundtrack
phantom breaker grappige beat em up
vermaak me prima .