Even voorstellen topic / introduce yourself!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Dank voor het welkom! Ik ga voorlopig maar eens lezen en leren. Dan komen de vragen vanzelf wel!
review wrote:Mijn hobby is lezen.
Ben jij niet gemist van forum? Het enige dat er hier gelezen wordt is een move strip

We were the first gamers !
Welkom allen.
Ha ha ha! Dat en DIP instructies.
flay wrote:Ben jij niet gemist van forum? Het enige dat er hier gelezen wordt is een move strip :D
Ha ha ha! Dat en DIP instructies.
cthulhu wrote:Ha ha ha! Dat en DIP instructies.
En de handleiding nadat alles in de soep is gelopen

Welkom Amy en welkom Mart!!
Welkom Amy en Mart. Ik ben de laatste tijd weer veel te druk met andere dingen, maar Hyperspin is eigenlijk op dit moment af, het enige is nog wat backups en aanpassingen in de configs. Even wat lagere prio op dit moment, maar kan elk moment zover zijn 

Welkom allen!
Hi
I am living in Haarlem for a bit more than 3years now.
I am french... And yes i can speak english..
unfortunatly not there yet with the dutch...
I love Video games old ones, arcades and new ones...
I owned several cabs in the past but i had to sell them every time i moved... (Big mistakes)
Seems you have a pretty nice place in Zoetemeer...
Cheers
Viny
I am living in Haarlem for a bit more than 3years now.
I am french... And yes i can speak english..

I love Video games old ones, arcades and new ones...
I owned several cabs in the past but i had to sell them every time i moved... (Big mistakes)
Seems you have a pretty nice place in Zoetemeer...
Cheers
Viny
Welcome Viny.
Indeed we might be prejudice in regards to the English language with the French
Good to have you on the forum!
Indeed we might be prejudice in regards to the English language with the French

Good to have you on the forum!
Last edited by Jinxz on Wed Nov 12, 2014 18:28, edited 1 time in total.
Bonjour Viny, bienvenue dans la forum nozomi
misschien tijd voor een internationaal hoekje 
welkom allen trouwens, de verslaving kan vanaf hier alleen maar heftiger worden

welkom allen trouwens, de verslaving kan vanaf hier alleen maar heftiger worden
Welkom allemaal en Viny: Nice that you found you're way to the nozomi forum 

Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers 

Cageman wrote:Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers
So true.
Examples: prejudiced not prejudice. Your not you're etc.

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Thanks Guys for your warm welcome!
It sounds like good fun around this forum!
It sounds like good fun around this forum!
Welcome to this friendly buch of people.
Och als ik kijk naar de beheersing van de Nederlandse taal, dan is het hier in ieder geval extreem veel beter dan op gemiddelde Nederlandse forums.
Cageman wrote:Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers ;)
Och als ik kijk naar de beheersing van de Nederlandse taal, dan is het hier in ieder geval extreem veel beter dan op gemiddelde Nederlandse forums.
+1cthulhu wrote:Och als ik kijk naar de beheersing van de Nederlandse taal, dan is het hier in ieder geval extreem veel beter dan op gemiddelde Nederlandse forums.
Het viel me al op dat hier zelfs mensen zijn met toetsenborden voorzien van punten, komma's en hoofdletters. En dan weten ze ook nog hele zinnen te tikken. Gekker moet het niet worden!

Ratson wrote:Cageman wrote:Welkom! Maarrehh..: tot nu toe is de Fransman degene met de beste beheersing van de Engelse taal, hoor. Stelletje prutsers
So true.
Examples: prejudiced not prejudice. Your not you're etc.
Stelletje nerds:mrgreen:
Jullie hebben wel gelijk. Ik geef mijn iPad de schuld...
Hallo allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Bert en ik woon in Arnhem. Als sinds mijn eerste computertje die ik met een vakantiebaantje bij elkaar gespaard had toen ik 13 was ben ik gek van gamen en alles wat daar mee te maken heeft.
Qua hardware is er al het e.e.a. voorbijgekomen in de afgelopen jaren maar ruimte, tijd en geld zorgen er voor dat ik me geen coole arcadekast met alle toetes en bellen kan veroorloven zoals ik al gezien heb op dit forum. Daarom moet ik het houden bij mijn ps2, 3 en 4.
Ik ben op dit forum terecht gekomen via mijn collega/bekende Da Dude en jullie lijken me een leuke club!
Ik zal wat foto's van mijn spullen in het show-je-spullen topic zetten.
Vriendelijke groet,
Becat
Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Bert en ik woon in Arnhem. Als sinds mijn eerste computertje die ik met een vakantiebaantje bij elkaar gespaard had toen ik 13 was ben ik gek van gamen en alles wat daar mee te maken heeft.
Qua hardware is er al het e.e.a. voorbijgekomen in de afgelopen jaren maar ruimte, tijd en geld zorgen er voor dat ik me geen coole arcadekast met alle toetes en bellen kan veroorloven zoals ik al gezien heb op dit forum. Daarom moet ik het houden bij mijn ps2, 3 en 4.
Ik ben op dit forum terecht gekomen via mijn collega/bekende Da Dude en jullie lijken me een leuke club!
Ik zal wat foto's van mijn spullen in het show-je-spullen topic zetten.
Vriendelijke groet,
Becat
Welkom Bert!
Welkom Bert! Goed teken dat je hier komt via Da Dude. Betekend iig dat ie niet slecht over nozomi lult

Jinxz wrote:Welkom Bert! Goed teken dat je hier komt via Da Dude. Betekend iig dat ie niet slecht over nozomi lult![]()
DUH, natuurlijk niet. bestaan die mensen dan???
Hey Bert, welkom. spreek je snel