Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!
- japancollector
- Active Level:
- japancollector
- Active Level:
Ken wrote:Ik vind het hoesje van Fatal Fury 2 leuk gedaan met die spine card. Nice stuff.
Ja ^^ jammer is fatal fury 2 voor de pc engine niet echt zeldzaam.
Foto van doos nieuw uit fabriek met 20 stuks ervan erin :

Maar somige ertussen ze zoals die pce kid en salamander en psychich storm en nog een shooter wel
lol japan heb overstock met van die dingen XD
normale size (20 stuks) :

king size(100 stuks) :

- japancollector
- Active Level:
- japancollector
- Active Level:
Ik heb gisteren mijn eerste japanse kentai uitgeprobeerd hier zaten 3 non java games op .12 muzieknummers .Fotocamera .En mickey space station (kan hier niet gebruiken geen verbinding)
Ik heb net een andere kentai(mobieltje) gewonnen uit japan met 6 javagames erop:
JAVA application,
☆BOXING
☆XI[sai]
* XI [sai]
* Bonn Bliss
* GURADIUSU (A)
* GURADIUSU (B)
* GURADIUSU (C)
Het is moeilijk om een japanse telefoon met java games .Omdat iedereen alles erafgooit voordat ze het verkopen .99% van gevalen is het gewoon een lege telefoon met standaard dingen erop
2 arcade games:
galspanic 1 nu dubbel
12 factoryseald saturn games
heb sonic r dubbel nieuw
20 nieuwe famicom games
heb rockman 5 dubbel
ok nieuwe aanwinst(en laaste tot ik mijn wonden (schuld) gelikt heb)
metal gear 2 msx in mint staat !!!!
family parododic
verder alle games op deze pagina behalve savecard(uitverkocht) en fruitmachine 5 games totaal :
http://www.toy-toraya.com/pikuno.htm
Ik heb net een andere kentai(mobieltje) gewonnen uit japan met 6 javagames erop:

JAVA application,
☆BOXING
☆XI[sai]
* XI [sai]
* Bonn Bliss
* GURADIUSU (A)
* GURADIUSU (B)
* GURADIUSU (C)
Het is moeilijk om een japanse telefoon met java games .Omdat iedereen alles erafgooit voordat ze het verkopen .99% van gevalen is het gewoon een lege telefoon met standaard dingen erop
2 arcade games:

galspanic 1 nu dubbel
12 factoryseald saturn games

heb sonic r dubbel nieuw
20 nieuwe famicom games

heb rockman 5 dubbel
ok nieuwe aanwinst(en laaste tot ik mijn wonden (schuld) gelikt heb)
metal gear 2 msx in mint staat !!!!

family parododic

verder alle games op deze pagina behalve savecard(uitverkocht) en fruitmachine 5 games totaal :
http://www.toy-toraya.com/pikuno.htm
Ik ben net terug van een lang weekend London. Toen ik daar was ben ik langs Ravengames geweest om ff te kijken. Klein shopje waar ze best leuke import games hebben waaronder ook pce, saturn, AES. Ik stond eigenlijk net op het punt om een pce macross game te kopen toen mijn ogen naar de vitrine onder de balie gingen. Daar stond dus Metal Slug X. Naast MS3 voor mij de vetste. Na ff twijfelen, nou ja wilde em gewoon hebben maar ik probeerde verstandig te doen
heb ik die game gewoon gekocht. De prijs van £295 was niet verkeerd want ik heb deze game heel vaak voor veel meer voorbij zien vliegen.
Er zat een paar jaar geleden ook nog een andere vette gameshop in London, CEX (Computer Exchange) waar ze rijen met AES en PCE en alle andere retro shit hadden. 2 jaar geleden was dat al vet minder maar toen ik dit weekend was kreeg ik tranen in mijn ogen. Alles pal en voor de rest was de retro kelder omgetoverd tot dvd afdeling. Zwaar kut dus.

Er zat een paar jaar geleden ook nog een andere vette gameshop in London, CEX (Computer Exchange) waar ze rijen met AES en PCE en alle andere retro shit hadden. 2 jaar geleden was dat al vet minder maar toen ik dit weekend was kreeg ik tranen in mijn ogen. Alles pal en voor de rest was de retro kelder omgetoverd tot dvd afdeling. Zwaar kut dus.
- japancollector
- Active Level:
Baki wrote:Ik ben net terug van een lang weekend London. Toen ik daar was ben ik langs Ravengames geweest om ff te kijken. Klein shopje waar ze best leuke import games hebben waaronder ook pce, saturn, AES. Ik stond eigenlijk net op het punt om een pce macross game te kopen toen mijn ogen naar de vitrine onder de balie gingen. Daar stond dus Metal Slug X. Naast MS3 voor mij de vetste. Na ff twijfelen, nou ja wilde em gewoon hebben maar ik probeerde verstandig te doenheb ik die game gewoon gekocht. De prijs van £295 was niet verkeerd want ik heb deze game heel vaak voor veel meer voorbij zien vliegen.
ik was daar ook geweest toen ik 16 was CEX (Computer Exchange) kelder geweest .Was toen nogal bijzonder .Had nog niet echt van import gamen gehoord .Ok ik had imports in mijn msx collectie staan.Zag twinfamicom en daikumara daar voor eerst op pc engine.Ik was er niet echt naar opzoek kwam toevallig in de winkel terecht.was wel belangrijke zet in mijn import gaming.Had ook gesprek met eigennaar .Zei ook in japan geweest had .De dingen ik daar gekocht had .Een ganbare goemon 2 + boekje voor famicom,contra famicom ,wat pcengine games
ik ging toen naar engeland vanwege anime in die tijd
- japancollector
- Active Level:
- japancollector
- Active Level:
DreamerNL wrote:japancollector: ik snap eigenlijk niet goed waarom je alles nieuw koopt? En 20 dezelfde? Heb je een winkel ofzo?
voornamelijk voor mijn verzameling .Die 20 gaat ook compleet houden.Mischien gaat ooit weleens 2de hande games aanbieden.Maar dit is allemaal voor in verzameling
ik koop nieuw 2de hands niks vind en zeker ben compleet is.Msx kan niet nieuw bijv onbetaalbaar en bij ontvindbaar is.Of het moet mint zijn echt alle papieren moeten erbij zitten
ok echt laaste gameaankopen.Hierna echt tijd niks de snatchers zijn verjaardagkado volgend jaar
satcher en sd snatcher:

monkey accedemy japan sealed (nieuw)

.jpg)
Last edited by japancollector on Sun Aug 13, 2006 11:51, edited 1 time in total.
- japancollector
- Active Level:
Ik ga in de toekomst fotos van mijn collectie plaatsen .Moet eerst de badkamer verbouwd zijn en mijn slaapkamer opnieuw opgebouwd.Ok alle games uit grote pakketen uit japan eruithalen.maar is beter ze erinblijven zitten tot kamer opnieuw ingericht is
ik krijg het geld vooral door verkoop van dingen op ebay
foto's van mijn oude collectie staat op zolder:
http://s85.photobucket.com/albums/k63/japancollector/
http://japancollector.gfoto.com/
deze moeten allemaal vervangen woorden door japanse versies.lol een completen hauted castle krijg je in japan niet minder dan rond de 1000 euro XD
http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d63168972
en op ebay gooit is ook zo weg XD
ik krijg het geld vooral door verkoop van dingen op ebay
foto's van mijn oude collectie staat op zolder:
http://s85.photobucket.com/albums/k63/japancollector/
http://japancollector.gfoto.com/
deze moeten allemaal vervangen woorden door japanse versies.lol een completen hauted castle krijg je in japan niet minder dan rond de 1000 euro XD
http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d63168972
en op ebay gooit is ook zo weg XD
Zo vandaag eindelijk eens een keer de tijd gehad om mijn nieuwe stuff te checken.. Thanks to Ken voor alle shit (JPN Cube + games)!
Fzero en Waverace had ik zelf op de kop getikt... Mario Golf is wel echt meesterlijk! Fok Tiger Woods ... het oldschool systeem van Mario Golf welke we kennen van o.a. de N64 speelt veel lekkerder.
En een van mijn laaste musthaves voor mijn DC collectie... zo goed als rond nu dus!

Fzero en Waverace had ik zelf op de kop getikt... Mario Golf is wel echt meesterlijk! Fok Tiger Woods ... het oldschool systeem van Mario Golf welke we kennen van o.a. de N64 speelt veel lekkerder.

En een van mijn laaste musthaves voor mijn DC collectie... zo goed als rond nu dus!
Last edited by Gameholic on Thu Sep 14, 2006 21:59, edited 1 time in total.