De officiële Nozomi Tshirts en Truien
Re: De officiële Nozomi Tshirts en Truien
Ga vanavond ECHT kijken welke maat mijn shirt is en Jinxz pm'en, afgelopen weken te druk met eten...hoodies zijn inderdaad Da Sjeit!
- Trailblazer
- Active Level:
Hoodie is binnen en is echt top! Goede maat en fijne pasvorm! Tx Jinxz!!!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ruderudie wrote:Ga vanavond ECHT kijken welke maat mijn shirt is en Jinxz pm'en, afgelopen weken te druk met eten...hoodies zijn inderdaad Da Sjeit!
Haha, laat maar weten.
@ Trailblazer Thanks!
Vandaag me t-shirts binnengekregen. mooi man. ook die Charlryu is supergrappig
Da Dude wrote:Vandaag me t-shirts binnengekregen. mooi man. ook die Charlryu is supergrappig
Haha top!
Hey kerel, kun jij voor mij een hoody meenemen? Ik pm je nog wel de details. Thx!
Vette shirts zeg. Ik kom er vandaag pas achter dat het rood van dat fluweel druk is en het logo op de schouder van dat reflecterend zilver. Niet te zuinig zeg. Klasse ontwerp en top materiaal.
Ik miste alleen het logo-tje onder als labeltje, maar dat had ik Chris al gemeld.
Ik miste alleen het logo-tje onder als labeltje, maar dat had ik Chris al gemeld.
michelze wrote:Vette shirts zeg. Ik kom er vandaag pas achter dat het rood van dat fluweel druk is en het logo op de schouder van dat reflecterend zilver. Niet te zuinig zeg. Klasse ontwerp en top materiaal.
Thanks man. Inderdaad, ik heb de schedel als een label nooit toegepast op de hoods en shirts. Had eigenlijk wel een leuke toevoeging geweest.
[/quote]
Thanks man. Inderdaad, ik heb de schedel als een label nooit toegepast op de hoods en shirts. Had eigenlijk wel een leuke toevoeging geweest.[/quote]
Correctie, Op die "run to the arcade" shirts zaten echt wel van die labeltjes.
Die had je op de beurs ook een paar kunnen slijten. Ben ik zeker van.
Er was ook een run op de stickers/flyers. Ze vroegen het zelfs aan mij of ik er meer van wist.
Maar "I'm just a buyer"
Thanks man. Inderdaad, ik heb de schedel als een label nooit toegepast op de hoods en shirts. Had eigenlijk wel een leuke toevoeging geweest.[/quote]
Correctie, Op die "run to the arcade" shirts zaten echt wel van die labeltjes.
Die had je op de beurs ook een paar kunnen slijten. Ben ik zeker van.
Er was ook een run op de stickers/flyers. Ze vroegen het zelfs aan mij of ik er meer van wist.
Maar "I'm just a buyer"

michelze wrote:Die had je op de beurs ook een paar kunnen slijten. Ben ik zeker van.
Maar "I'm just a buyer"
Ik zal er eens werk van gaan maken

Zeg - ik wil wel een hoody en een T-shirt - dan heb ik ook wat aan te trekken op de 11de
Wellicht dat er nog anderen zijn die er geen hebben?
Jinxz, wat zijn de mogelijkheden??

Jinxz, wat zijn de mogelijkheden??

waiwainl wrote:Zeg - ik wil wel een hoody en een T-shirt - dan heb ik ook wat aan te trekken op de 11de :D
Jinxz, wat zijn de mogelijkheden?? :mrgreen:
Had het er al met Jinxz over in Hilversum tijdens RGE. Ikzelf heb ook nog steeds interesse in een T-shirt met m'n forumnaam.
Jow jow jow 
Ik heb nog een aantal shirts liggen om te bedrukken. Hoodies helaas niet.
Qua maten heb ik nog M, L en XL liggen. Volgens mij ook nog een beperkt aantal XXL en XXXL.
Ik kan ze drukken met je nickname op de mouw of gewoon zonder.
Voorbeelden in de opening post.
Uiteraard kan ik ze op 11 oct meenemen om onnodige verzendkosten te besparen.

Ik heb nog een aantal shirts liggen om te bedrukken. Hoodies helaas niet.
Qua maten heb ik nog M, L en XL liggen. Volgens mij ook nog een beperkt aantal XXL en XXXL.
Ik kan ze drukken met je nickname op de mouw of gewoon zonder.
Voorbeelden in de opening post.
Uiteraard kan ik ze op 11 oct meenemen om onnodige verzendkosten te besparen.
Mijn beurs gaat er waarschijnlijk spijt van krijgen dat ik het juist nu doe (béétje krap bij kas op het moment), maar zet maar een XL Nozomi shirt met nickname erop in de bestelling voor 11 oktober. Voor vragen weet je me wel te vinden.
Mark -~-
Mark -~-
Kanonnen!
Doet u mij maar een XL shirt met nickname op mouw...kom hem de 11e wel ophalen.
Doe mij ook maar een XL T-shirt met de naam 'waiwainl' (all lower case) op de zijkant (of waar je het ook bedacht had).
Good stuff. Ik regel de shirts.
waiwainl wrote: (of waar je het ook bedacht had).
Ik zou het noodlot niet tarten als ik jou was

De officiële Nozomi Tshirts en Truien
Whohaha - doe dan maar de mouw 

Cageman wrote:waiwainl wrote: (of waar je het ook bedacht had).
Ik zou het noodlot niet tarten als ik jou was
Haha! Dat was inderdaad fout afgelopen.