Vorige keer hadden wij ook een dergelijk topic en ondanks dat ik niets nodig had vond ik het topic verschrikkelijk handig dus misschien hebben wij er dit maal weer iets aan. Ik heb in ieder geval een paar dingetjes nodig en zoek:
IK ZOEK:
-Gatensnijder voor 30mm button (te leen of om over te nemen tegen een schappelijk prijsje // dus geen gatenboor)
-2 stuks 24mm buttons Sanwa (bij voorkeur wit of rood)
-2 Arcade sloten, volgens mij 18mm (eentje voor een woody en eentje voor een Sega Naomi), de sleutels mogen uiteraard niet missen

-Degauss coil / demagnetiseer tool (te leen of over te nemen tegen een schappelikj prijsje)
IK KAN MEENEMEN:
-PS Slim edition zwart compleet met spellen, controllers (dual shock) en geheugenkaarten 40 euro
-GameCube met controllers zonder spellen, zwart (omdat hij niet te testen is bied ik hier garantie op) 20 euro
-Oude doos met Commodore 64, joystick, diskdrive, tapeafspeler of hoe dat ook heet en een shytload aan casettes en floppy's. Geen idee van de staat, niet getest en ben dat ook niet van plan! Geen garantie! 25 euro
-Naomi 1 mobo 25 euro
-Zelf heb ik nog wel wat goedkope PCB's liggen mocht iemand daar interesse in hebben:Seibu soccer, Hot Shot, Tumble Pop Bootleg, Major Title 2, Block Out Bootleg, Burning Rubber (non jamma en vermoedelijk bootleg), Robocop Bootleg start niet op, Kung Fu original Irem PCB inclusief jamma verloopstuk (geeft groen scherm en start niet op), 1942 bootleg non jamma ongetest en geen garantie. 20 euro per PCB of ruilen. Voor dit bedrag geldt er overigens geen garantie op de PCBs.
Voor alles geld ruilen is mogelijk en als de prijs je niet bevalt kan je altijd een tegenvoorstel doen.
Groet,
Pieter