Vraag aan onze noorderlingen
Re: Vraag aan onze noorderlingen
Alle noorderlingen wonen relatief dichtbij Veendam denk ik, beetje domme vraag Anunaki. Ben wel benieuwd waarom je dit in hemelsnaam wilt weten hehe.
Er staat een Time crisis deluxe te koop daar, waar ik achteraan zit
vandaar
misschien kan iemand die in de buurt woont me helpen
vandaar
misschien kan iemand die in de buurt woont me helpen
Veel te moeilijk spel voor jou man. Moet je twee dingen tegelijk doen, veel te lastig ouwe reus.
- sombetzki
- Active Level:
Anunaki, ja, woon in de buurt van Veendam en heb een bus(je)
Dat is super , ik schakel even met je over op PM zodra ik iets meer weet
- sombetzki
- Active Level:
Zo, na wat over en weer gepm en ge-app met Anunaki vandaag met een collega die dagje kwam helpen klussen ff naar Veendam gereden...
Wat een monster is Time Crisis Deluxe man! :O
Heb op het afhaaladres geen foto's gemaakt, maar mijn Peugeotje vond het nie heel tof zeg maar qua gewicht.
Hierbij ff 3 foto's;
Hij paste maar net op de aanhanger!
En hier moest hij naar binnen... het toekomstige STNGC (voor 50% dan)
Dankzij hulp van een kameraad die ff langs kwam konden we hem met zijn drieën naar binnen tillen.
Wat een drama...
Verder wel mooie locatie waar we de kast weg hadden gehaald, man had shitload aan dedicated cabs staan.. Echt bizar veel
Wat een monster is Time Crisis Deluxe man! :O
Heb op het afhaaladres geen foto's gemaakt, maar mijn Peugeotje vond het nie heel tof zeg maar qua gewicht.
Hierbij ff 3 foto's;
Hij paste maar net op de aanhanger!
En hier moest hij naar binnen... het toekomstige STNGC (voor 50% dan)
Dankzij hulp van een kameraad die ff langs kwam konden we hem met zijn drieën naar binnen tillen.
Wat een drama...
Verder wel mooie locatie waar we de kast weg hadden gehaald, man had shitload aan dedicated cabs staan.. Echt bizar veel
Vette kast hoor! En 50% van het STNGC? Moet de andere 50% nog worden aangebouwd, of gaan jullie het over twee locaties verspreiden? Hoe dan ook tof initiatief. Laat maar weten wanneer de zuiderlingen een potje bier mogen komen drinken als alles aan staat
- sombetzki
- Active Level:
Cageman wrote:Vette kast hoor! En 50% van het STNGC? Moet de andere 50% nog worden aangebouwd, of gaan jullie het over twee locaties verspreiden? Hoe dan ook tof initiatief. Laat maar weten wanneer de zuiderlingen een potje bier mogen komen drinken als alles aan staat
Nah, 50% van dat gebouwtje helaas... moet het delen met de vrouw Zij is opslag nodig voor de webshop, ik voor arcade. Win-win situatie. Zal ff nieuw topicje maken daarvoor
STNGC Topic
Nogmaals heel erg bedankt!!!!
Het verhaal hierachter is dat een verzamelaar uit Veendam met een loods vol cabs, deze Time Crisis gewoon weg wilde gooien ivm ruimtegebrek. Hij mocht weg voor een weggeefprijs. De game werkt, het scherm werkt, maar er mist een gun en wat kabels. Inmiddels heeft dezelfde man ook al een gun voor me gevonden voor bijna noppes.
Probleem was echter dat het dit weekend weg moest ivm een nieuwe levering racegames. En ik kon echt niet.
Heen en weer met een aanhanger kost een uur of 7 a 8 alles bij elkaar
Het verhaal hierachter is dat een verzamelaar uit Veendam met een loods vol cabs, deze Time Crisis gewoon weg wilde gooien ivm ruimtegebrek. Hij mocht weg voor een weggeefprijs. De game werkt, het scherm werkt, maar er mist een gun en wat kabels. Inmiddels heeft dezelfde man ook al een gun voor me gevonden voor bijna noppes.
Probleem was echter dat het dit weekend weg moest ivm een nieuwe levering racegames. En ik kon echt niet.
Heen en weer met een aanhanger kost een uur of 7 a 8 alles bij elkaar