Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014
Re: Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014
Yes.. Ga morgen ook! Ga zonder te douchen en zonder deo !
veel plezier. Ik ga niet. heb 3 dagen ziek in bed gelegen. Heb andere dingen te doen
Da Dude wrote:veel plezier. Ik ga niet. heb 3 dagen ziek in bed gelegen. Heb andere dingen te doen

Cageman wrote:LOL
lol

Ik ben er de volgende keer niet meer bij, wat een verschrikkelijke locatie. Het was gewoon zweet, man-on-man rubbing om langs te komen en handelaren galore. Veel kleiner en onpraktischer dan de vorige locatie terwijl de opbrengsten van de beurs denk ik wel een véél betere locatie mogelijk maken.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Vijf euro, zelfde als vorige keer. Ik hoorde veel mensen klagen, ben dus gelukkig niet alleen 

Maar ze hadden toch een nieuwe, ruimere ruimte dit keer? Verbazingwekkend.
Inderdaad, lees het nu ook in het start topic. Ik kan het niet beoordelen omdat ik er niet ben geweest maar 't klinkt dat de extra ruimte ook gelijk vol geplempt is.
Toch vindt ik 't wel altijd leuk om ff een rondje te lopen, jammer dat het te ver weg is voor me.
Toch vindt ik 't wel altijd leuk om ff een rondje te lopen, jammer dat het te ver weg is voor me.
Ken wrote:Maar ze hadden toch een nieuwe, ruimere ruimte dit keer? Verbazingwekkend.
Klopte dus niks van, ongeveer 2/3e van de vorige locatie. In zijn totaal misschien 1.3x de ruimte van het NGC ongeveer. En met rond de 5000+ euro aan inkomsten van entree en tafels kunnen ze wel wat beters afhuren dan een soort buurthuis in the middle of nowhere. (Deurne)

Hoe kom je erbij dat de opbrengst €5000 is precies? Een ding is zeker, dergelijke beursjes zijn echt zoveel beter te maken als er zoveel animo is. Kun je nagaan hoeveel mensen door de drukte van afgelopen jaren maar zijn gestopt met komen....
- Ab79
- Active Level:
Ik ben ook even wezen kijken. Vond het nog knap van mezelf dat ik het langer dan een half uur volgehouden heb. Dit vanwege de hitte, de onfrisse lichaamsgeuren en je kon er je kont amper keren. Ik was na anderhalf uur alweer thuis. Met het afhuren van een sportzaal hadden ze veel ergernis weg kunnen nemen denk ik. De tenten die buiten stonden heb ik alleen even vanuit de gang bekeken, een legbatterij kip heeft het royaal vergeleken met wat zich daar afspeelde. Ik hoorde mensen elkaar ook afraden om in die tent te gaan kijken. Dat lijkt me niet de bedoeling natuurlijk. ze deelden evaluatieformulieren uit dus wellicht is het de volgende keer anders. Spellen o.i.d. heb ik trouwens niet gekocht, wel een paar lp's van Johnny Cash. Ook mooi.
Evaluatieformulieren haha wat een kansloze bende. Wat dat betreft is het in Schiedam een stuk beter geregeld.
De vorige keer waren er +1000 mensen langs gekomen.
Deze keer weet ik niet.
Ik vind de toegangs prijs best hoog. Sjoerd al een keer verteld, maar blijkbaar hebben ze ook veel kosten. Echt veel winst maken ze niet vertelde ze mij. Maar lijkt mij dat er toch genoeg overblijft. Prijs van de tafels+entree-huur e.d.
Maar dat is niet aan mij. Ik ben al blij dat mensen de moeite doen om deze beurzen te organiseren. Deurne is ver weg, dus ik ga niet elke keer.
Apeldoorn weer wel. Die is kleiner en ruim opgezet. (sporthal).
En de entreeprijs is 2 euro.
Deze keer weet ik niet.
Ik vind de toegangs prijs best hoog. Sjoerd al een keer verteld, maar blijkbaar hebben ze ook veel kosten. Echt veel winst maken ze niet vertelde ze mij. Maar lijkt mij dat er toch genoeg overblijft. Prijs van de tafels+entree-huur e.d.
Maar dat is niet aan mij. Ik ben al blij dat mensen de moeite doen om deze beurzen te organiseren. Deurne is ver weg, dus ik ga niet elke keer.
Apeldoorn weer wel. Die is kleiner en ruim opgezet. (sporthal).
En de entreeprijs is 2 euro.
Kosten? Sporthal een dagje openknallen. Klaar is Kees.
Je zit ook met tafels huren. Nu huren ze ook tenten om de mensen kwijt te kunnen.
Dag ervoor opbouwen, 's avonds afbreken. Moet kunnen.
Dag ervoor opbouwen, 's avonds afbreken. Moet kunnen.
Locatie was een ramp, gelukkig ging vrouwlief met de auto in de buurt shoppen zodat ik geen parkeerplaats moest gaan zoeken.
Daarnaast was het binnen erg knus op elkaar en ook de toegangsprijs vond ik aardig hoog.
Volgende beurs in december (sowieso dure maand) sla ik over...
Daarnaast was het binnen erg knus op elkaar en ook de toegangsprijs vond ik aardig hoog.
Volgende beurs in december (sowieso dure maand) sla ik over...
- d
- Active Level:
Ben niet gegaan i.v.m. afspraken om naar de Uit Markt in Amsterdam te gaan, zo te horen heb ik een goede keuze gemaakt. En een heerlijke lucht, mooie dames, eten, bier, etc..
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
na google earth geraadpleegd te hebben zag ik al dat het een kleine locatie was, vorige keer was al redelijk mano2mano dus ik heb graag overgeslagen, zeker omdat mn zoontje graag meegaat.
Hij moet wel interesse in gaming blijven houden heheheh
Misschien zijn ze beter af in een sporthal, lekker vierkant en meestal werkt dat beter dan kruip door sluip door.
beetje routering aanbrengen et voila, minder stank en man2man body rubbing.
Maargoed, het initiatief blijf ik rete goed vinden! retro, games en beurs, wat wil je nog meer
Hij moet wel interesse in gaming blijven houden heheheh
Misschien zijn ze beter af in een sporthal, lekker vierkant en meestal werkt dat beter dan kruip door sluip door.
beetje routering aanbrengen et voila, minder stank en man2man body rubbing.
Maargoed, het initiatief blijf ik rete goed vinden! retro, games en beurs, wat wil je nog meer

Kijk uit met het zeggen dat er wordt ge-manrubbed. Kreeg van deze kerel gelijk een emailtje met de vraag of er nog kaartjes te koop waren :

Last edited by Jinxz on Mon Sep 01, 2014 20:16, edited 1 time in total.
ah bah. Die is echt eng. weer nachtmerries vannacht
Of natte dromen Robin? 

en nou heb ik ook nachtmerries. Thanks Has 

Hasan, Jij zieke kerel.
Nee, ik kijk liever hier naar:

Nee, ik kijk liever hier naar: