Hallo iedereen,
Momenteel ben ik hard op weg naar een complete Saturn PAL collectie, met meer dan 165 titels in de afgelopen 5 jaar. Ik ben nog hard op zoek naar een aantal high-end Saturn games:
Shining Force III
Dragon Force
Panzer Dragoon Saga
Burning Rangers
Frankenstein: Through the Eyes of the Monster
Mr. Bones
Three Dirty Dwarves
De bovengenoemde titels hebben voor mij prioriteit. Ik besef dat de titels zeldzaam en prijzig zijn en ben ook van plan er redelijke bedragen voor neer te leggen. Ook de meeste sport titels sieren de collectie nog niet omdat ik die tot nu toe links heb laten liggen.
Mocht iemand deze titels bezitten en iemand willen helpen met een complete collectie, stuur dan liefst een PM met games en vraagprijzen. Voor het geval iemand meerdere titels in de aanbieding heeft; mijn budget per maand is vrij beperkt, al zou ik de games liefst zsm overnemen, is dit waarschijnlijk niet in een keer mogelijk
Bij voorbaat dank.
GEZOCHT: verscheidene Saturn games voor PAL completion
Re: GEZOCHT: verscheidene Saturn games voor PAL completion
Wtf, zijn die titels nu hugh end? Kan me herinneren dat ik er een stel gratis heb weggegeven jaren geleden. Vorig jaar de laatste berg PAL titels verkocht voor een paar tientjes dus kan je helaas niet helpen, maar eind augustus is er weer een retrogamebeurs in Deurne, misschien vind je daar wat.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Ik heb volgens mij Three Dirty Dwarves voor je, PM.
Foregames heeft zeker nog wel pal games, zullen echter niet gratis zijn 

Dragon Force en Burning Rangers zijn reeds bemachtigd