Docu inmiddels gezien, niets wat we nog niet wisten maar wel gewoon lekker in elkaar gedraaid verhaal. Mij net iets te algemeen allemaal maar wel aardig om te zien. Leuk hoe een beeld wordt gevormd van de evolutie van in de ogen van de makers simpele crappy games naar de huidige perfecte games. Dat zien wij meestal net iets anders, maar goed ze zeggen er ook wel bij dat een game nu meer een ervaring is, als een goede film waar je dan onderdeel van bent. Niet zozeer dus gewoon zonder een leven te verliezen de game uitspelen ook al weet je niet echt wat het doel is. Dat vind ik zelf ook wel, games worden veel meer een interactieve film dan dat het echt de definitie heeft van een spel met duidelijk afgebakende spelregels en parameters. Wij zijn denk ik allemaal toch iets meer van de spelletjes dan van de eindeloze avonturen met cutscenes en online mogelijkheden om al je ervaringen weer te delen. Ik wel althans, lekker half uurtje vlammen, ruk aan een verhaallijn en gewoon bullets dodgen, platformpjes springen of beukend dan wel schietend een straat schoonvegen. Heerlijk.