Beste mensen,
Helaas heb ik een kat in de zak gekocht... een advertentie op MP die sommige van jullie misschien gezien hebben. Ene C uit Groningen bood een partij aan met een boxed Sega Saturn JP, zootje games en 2 boxed guns. Heb er wel een bedrag voor neergelegd die mij oke leek omdat het om een boxed saturn ging. Vandaag het pakket ontvangen... alle kabels missen ( converters heb ik wel liggen ) en het apparaat is zo verkleurd als maar kan. Ik heb contact gezocht met de verkoper, en die geeft aan dat hij het bedrag niet wil vergoeden omdat ik niet gevraagd heb om gedetailleerde foto's van de saturn zelf en van de games. De games zijn niet bijzonder, en zijn voornamelijk bekrast dus flink gebruikt. Nu blijkt dus inderdaad dat ik blijkbaar geen poot heb om op te staan, betaald via bankoverschrijving, dus ook niks meer aan te doen. Heb mij er maar bij neergelegd.
Nu zoek ik dus een AV kabel voor deze, en de originele AC kabel met 2 pinnen zodat deze in mijn converter kan.
En dan maar hopen dat hij het doet, ook hier dus geen garantie op...
Mocht iemand wat hebben liggen, zeer graag!
GEZOCHT: Sega Saturn JP kabels voor mijn kat in de zak..
Re: GEZOCHT: Sega Saturn JP kabels voor mijn kat in de zak..
Hmmm, da's wel echt een kutstreek. Ik heb die advertentie inderdaad ook zien langs komen.
Ik weet zelf niet waar je nog kabels kan kopen maar wat misschien ook een optie is, is om een model 2 PAL saturn te kopen. Dat is het model met de ronde knopjes. Deze is easypeasy gemod naar 50/60hz switchmod, twee draadjes solderen aan een switch en klaar. Als je dan een action replay koopt is die gelijk region-free, dan kan je je PAL optimized op 50hz spelen en NTSC-J/U en niet PAL-optimized games op 60hz zonder stepdown etc.
Edit: Oh, volgens mij heb ik nog een extra setje composite kabels voor de saturn liggen, die mag je wel hebben als je de verzendkosten betaald
Ik weet zelf niet waar je nog kabels kan kopen maar wat misschien ook een optie is, is om een model 2 PAL saturn te kopen. Dat is het model met de ronde knopjes. Deze is easypeasy gemod naar 50/60hz switchmod, twee draadjes solderen aan een switch en klaar. Als je dan een action replay koopt is die gelijk region-free, dan kan je je PAL optimized op 50hz spelen en NTSC-J/U en niet PAL-optimized games op 60hz zonder stepdown etc.
Edit: Oh, volgens mij heb ik nog een extra setje composite kabels voor de saturn liggen, die mag je wel hebben als je de verzendkosten betaald

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Ik heb er een te koop staan namelijk
150 euro voor alles bij elkaar.. Dus boxed Saturn, 2 boxed guns, RAM carts en een partij spellen (zo'n 25 stuks). Kortom, zout in de wond zo'n vraag Milspex 

hehe sorry daarvoor 

Kabels gevonden en een 2e Japanse Sega Saturn! Deze mag dicht!